Skulle ønskenjeg kunne srrikke eller sy :-/ Er desverre ubrukelig til alt annet enn papir 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er elendelig på strikking enda, men har håp om at jeg skal bli bedreSkulle ønskenjeg kunne srrikke eller sy :-/ Er desverre ubrukelig til alt annet enn papir![]()
Jeg vil gjerne også ha oppskrift om du føler for å dele. Den var jo helt nydeligJeg skal se om jeg får skrevet den ned til deg![]()
Jeg vil gjerne også ha oppskrift om du føler for å dele. Den var jo helt nydelig![]()
Kondolerer så mye! ❤Skal prøve å få skrevet den ned til dere I løpet av neste uke. Vært litt mye etter at svigermor døde på fredag. Så oppskrift kommer etter tirsdag![]()
TakkKondolerer så mye! ❤
Nei uff kjære dere, kondolererSkal prøve å få skrevet den ned til dere I løpet av neste uke. Vært litt mye etter at svigermor døde på fredag. Så oppskrift kommer etter tirsdag![]()
Å så koselig! Dele bilde?Har begynt å brodere en adventskalender til snuppa. Det er et skikkelig evighets prosjekt.
Skal se om jeg får tatt bilde litt etterpåÅ så koselig! Dele bilde?![]()
Spennende!Skal se om jeg får tatt bilde litt etterpå![]()
Huff så trist! Kondolerer <3Skal prøve å få skrevet den ned til dere I løpet av neste uke. Vært litt mye etter at svigermor døde på fredag. Så oppskrift kommer etter tirsdag![]()
Herfra også! Dere kan starte bedrift nå!Herlighet, hvis noen melder seg frivillig til å strikke den nederste dressen til meg, skal de få godt betalt!![]()
Jeg begynte på snøløvdressen i går og har den som favoritt