Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

Skulle ønskenjeg kunne srrikke eller sy :-/ Er desverre ubrukelig til alt annet enn papir :p
 
Jeg har strikket tre luer... Ble veldig gira. Men følte jeg ikke klarte å strikke noe annet og ble lei av å måtte rette opp feil. :p Så strikkinga har jeg tatt en laaang pause fra. Var greit da svigermor var i nærheten, hun er en racer på strikking og kunne hjelpe, men nå har hun flyttet langt avgårde. :p
 
Mitt store problem er hvis jeg må rette opp noe. Har ikke SJANS å få rett antall masker på pinnene etterpå. :rolleyes:
Hva er trikset?
 
Jeg vil gjerne også ha oppskrift om du føler for å dele. Den var jo helt nydelig :)

Skal prøve å få skrevet den ned til dere I løpet av neste uke. Vært litt mye etter at svigermor døde på fredag. Så oppskrift kommer etter tirsdag :)
 
Har begynt å brodere en adventskalender til snuppa. Det er et skikkelig evighets prosjekt.
 
1438889689455.jpg
Barnehagevotter til vesla. Fryktelig upraktisk farge da men :p Det eneste garnet jeg hadde som passet oppskriften. Får handle inn mørkere farge og strikke et par til ;-)
 
Herlighet, hvis noen melder seg frivillig til å strikke den nederste dressen til meg, skal de få godt betalt! :p
 
Nå driver jeg på med ett fargerikt bambus teppe i rillestrikk. Tror og håper det blir bra.
 
Back
Topp