Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

Jeg har en lue fra guttestrikkboka på pinnen til eldstemann :) Tatt ro runder og ble lei. Rett vrang rett vrang rundt og rundt er dødens kjedelig! :p
 
Men fare for at jeg lager begge. Kanskje snøløvdressen i 0-3 mnd og den nederste i 6-9 mnd? ;)

GOD plan! Hvordan får man tak i disse oppskriftene? Jeg tror jeg meldte meg inn i raverly en gangc men forstår ikke hvordan det funker :(
 
Jeg har en lue fra guttestrikkboka på pinnen til eldstemann :) Tatt ro runder og ble lei. Rett vrang rett vrang rundt og rundt er dødens kjedelig! :p
Hehe, litt enig, men resultatene blir så fine <3 Så da er det verdt litt rett vrang rundt og rundt. Jeg
 
Jeg holder på med fuglemammas omslagsbody, men jeg sliter som vanlig med strikkefasthet så jeg har mest lyst til å starte på noe nytt :p
Skal fullføre da, den blir nok god uansett :)ImageUploadedByBV Forum1439411488.161156.jpg

Og før det strikket jeg lettstrikka-drakta og bella tunika (?). Har guttefølelse, men er jo ikke sikker så må ha litt nøytralt/lilla også :)
ImageUploadedByBV Forum1439411669.022374.jpg

Har igjen damping og knapper.
 
Last edited:
fff7a50429e68d60db93900c90e37338


Endelig ferdig med vårens/sommerens prosjekt :) Den har ligget ferdig strikket en stund, men endelig fikk jeg sydd den ferdig :) Klar for å sendes avgårde til en prinsesse født for ett par uker siden :)

Nå er det bare å fortsette på neste posen som helst skal vært ferdig innen 7.oktober :p
 
fff7a50429e68d60db93900c90e37338


Endelig ferdig med vårens/sommerens prosjekt :) Den har ligget ferdig strikket en stund, men endelig fikk jeg sydd den ferdig :) Klar for å sendes avgårde til en prinsesse født for ett par uker siden :)

Nå er det bare å fortsette på neste posen som helst skal vært ferdig innen 7.oktober :p
Åh fy søren så fin! Så flink du er! Sånn ønsker jeg meg! Vet du om noen steder man kan bestille tilsvarende på nett?
 
Så flink du er! Den fine vognposen:)
 
Back
Topp