Strikke/hekle tråden...

Så mye fint, Marthe! Digga monsterbuksa :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Her er noe av det jeg har laget. Skal selvfølfelig strikke en sokk til, og så skal jeg ha blå bånd i stedet for rosa ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1361476393564.jpg
    uploadfromtaptalk1361476393564.jpg
    35,7 KB · Visninger: 63
  • uploadfromtaptalk1361476406899.jpg
    uploadfromtaptalk1361476406899.jpg
    42,2 KB · Visninger: 69
Jeg har visst fått strikkedilla..! Her er siste ferdige produkt. En bamse ble modell for anledningen ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1361722154148.jpg
    uploadfromtaptalk1361722154148.jpg
    45,4 KB · Visninger: 58
Åja! Det var et tips :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
En eneste stooor bestemorrute.. ( ca 1,1m x 1,1 m) ( må bare få festet trådene nå.. men det er litt kjedelig jobb.. hehe..teppe3.jpg
 
har ikke bilde. Men har strikket en liten rosa kjole i str 6 mnd, masse sokker, og er snart ferdig med et teppe:)) Er kjek å strikke til de små! Lurte på om jeg skulle strikke like kjoler til store og kommende lillesøster, men må bare orke det først haha:) tror jeg begynner med en liten strikkejakke først :)
 
Da er teppet ferdig strikket og tovet, så må skal det hekles en kant rundt og dekoreres med mønster og string rundt hver lapp... Puhhh... Det begynner å ta form ihvertfall.. Men detaljene gjenstår, slik at det blir fint:)
 
beundrer deg som har tolmodighet til å strikke et lappeteppe:) kjempe fint:)


Takk:) Har fått litt hjelp med å strikke lapper av moren min. Gikk dobbelt så fort da:)

Men en strikker fort diSse lappene altså. .

Nå er det hekling og filting av mønster på teppet som mangler....

Har lyst å lage et til. Et større... Mulig det blir neste vinter..
 
Takk:) Har fått litt hjelp med å strikke lapper av moren min. Gikk dobbelt så fort da:)

Men en strikker fort diSse lappene altså. .

Nå er det hekling og filting av mønster på teppet som mangler....

Har lyst å lage et til. Et større... Mulig det blir neste vinter..
Strikkinga av lappene er jo den enkle biten, jeg syns det er fryktelig kjedeli å feste tråder og sy sammen :p Men det teppet ditt blir fiiint :)
 
Så fint, begge to :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Back
Topp