Strikke/hekle tråden...

ImageUploadedByBV Forum1366222231.428767.jpg hekkler bestemorruter som skal bli til et stort pledd:) 22lapper så langt:) har masse reste garn som jeg har fått hos farmiren til sambo som døde i januar, så tenkte at dette ville bli et fint minne etter henne:)
 
Dytter litt på denne og også jeg






Anything that makes you smile,giggle or laugh; buy it or marry it!

*Gutt 2010*
*Jente 2013*
 
Haha ;) jeg skal legge ut bilde av den nyyydelige halsen jeg strikker ;) allerede det er det ikke bra... navnet mitt og strikking i samme setning! Burde holde meg til hekling! ;)

He he. Her er det motsatt. Jeg burde holde meg til strikking :rolleyes:






Anything that makes you smile,giggle or laugh; buy it or marry it!

*Gutt 2010*
*Jente 2013*
 
Ikke fått noe dreisen på kjolen??

Tør liksom ikke helt å sette i gang for alvor. Det var det der med å ikke få til ting da. Hater det,så da utsetter jeg mislykka-følelsen så lenge som mulig :rolleyes:
Men skal ta meg en tur til bonussvigermor en dag så hun kan hjelpe meg. Dvs,bare sjekke innimellom og si "joda det er riktig det" :p





Anything that makes you smile,giggle or laugh; buy it or marry it!

*Gutt 2010*
*Jente 2013*
 
Tør liksom ikke helt å sette i gang for alvor. Det var det der med å ikke få til ting da. Hater det,så da utsetter jeg mislykka-følelsen så lenge som mulig :rolleyes:
Men skal ta meg en tur til bonussvigermor en dag så hun kan hjelpe meg. Dvs,bare sjekke innimellom og si "joda det er riktig det" :p





Anything that makes you smile,giggle or laugh; buy it or marry it!

*Gutt 2010*
*Jente 2013*
Ser den! Men prøv å overbevis deg sjøl om at hvis du ikke klarer det er det helt ok. For det er ikke noe du er god på. Og klarer du det så er det bare råkult og dødsbo!! ;) :)
 
Ser den! Men prøv å overbevis deg sjøl om at hvis du ikke klarer det er det helt ok. For det er ikke noe du er god på. Og klarer du det så er det bare råkult og dødsbo!! ;) :)

Kan ikke det skjønner du. Kan ikke ikke få til noe. I hvert fall ikke noe jeg vet jeg kan klare.
Jeg SKAL klare det. Blir nok bare en del forsøk først :rolleyes:




*Gutt 2010*
*Jente 2013*
 
Ååå.. :) har så lyst til å prøve meg på den... men jeg er overhodet ikke kompis med strikkepinnene altså... :/
Tror ikke det er så vanskelig, ikke så langt så jeg er kommen i hværtfall:) er bare å prøve:) strikker den i merino:)


❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
 
Last edited:
Back
Topp