Hehe, så koselig da.
Den linken med han som tar på sjal husker jeg, den er jo kjempekoselig. har lyst på noe sånt ja, og er godt igang med planlegging (i hodet) av tøybleieshopping, enda jeg slett ikke skal kjøpe noe som helst før det er helt sikkert, i alle fall... Det finnes mange typer tøybleier, og jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha... litt av hvert, kanskje...
Det blir ikke testing med det første i alle fall, og antakelig blir det i morgen ja.
Men opplevelsen på apoteket var i alle fall behagelig.... jeg tittet meg godt rundt, og bekrefta at jeg ikke så noen kjente. Jeg er jo vant til å kjøpe tester på nettet, de kommer meget diskret i posten... Tok en test, og holdt den litt inntil meg, gikk til kassa... hun bak kassa tok den, og la den diskrekt bak kassa mens hun fant frem en pose, og slo inn salget, putta testen i posen, og så putta hun posen i en pose og sa "la den i en ekstra pose jeg, for de er ganske gjennomsiktig disse posene". Har jo hørt mer enn nok om de som får høylytte spørsmål om allverdens, når de kjøper slike tester, og helst bare vil forsvinne u et sort hull, når det viser seg at "mammas nabo" kommer inn akkurat i tide til å høre det hele... Nåja, kanskje ikke så ille, men ikke alle apotekfolk er like diskret i alle fall... men dette gikk så fint så.
Da er det bare å ta den da... men det blir ikke før min mann er tilstede, og antakelig ikke før i morgen, siden det er bare en i pakken.
Men jeg føler meg ganske sikker... for det er enda ikke tegn til en eneste dråpe blod!