Det er det jeg også har kommet på i dag... at jeg ikke var så superbegeistra for den gynekologen. Som for litt under to år siden SÅ PÅ MEG, før jeg kom i stolen, at mensen kom jeg til å få i løpet av få dager. Snart to år siden. Har ikke fått mensen enda... [:D]
Gynekologen som... ja
*snakket til meg som om jeg var tre år (Ingen diagnose her nei, la oss bruke enkle ord...)
*Syntes etternavnet mitt var spennende, dvs, var jeg fra området, kom se på bildet her som er derfra (Jeg er gift til dette navnet..)
*mente tempingen min nok var problemet
*påpekte at (letter undervektige meg) måtte nå passe vekta da, for "sånne som deg" blir lett overvektige (sa han og pekte på et avsnitt i pcos-brosjyra si)
Lurer på om jeg kanskje heller skal få fastlegevikaren til å gi meg en henvisning til EN gynekolog jeg, ikke nødvendigvis den samme... og få en kontrollsjekk av mannen (Det kan vel fastlegen, vikaren altså, ordne, det var fastlegen som gjorde det første gangen. Og vi har samme fastlege altså.)
Men først må jeg få mensen. Og slutte å amme. Og deler av meg er litt motivert til det for tiden, han er ikke fornøyd med den reduserte melkeflommen, så han sliter og drar i meg, kniper puppen, biter, og vil "kle av meg" når jeg ER avkledd (drar i genseren, så jeg tar opp den, sutter på puppen, synes ikke det kommer noe/nok, så han drar i MAGEN som om han vil kle av meg den også for å komme inn til godsakene...) Frustrerende greier. Men han er jo så "avhengig", og han er jo lille babyen min...