Krysser alt jeg har for du blir gravid igjen snart! Har vært gjennom to graviditeter utenfor livmoren selv, og har havnet på sykehuset og blitt operert begge gangene... Har du fått beskjed om at de skal operere deg for å vurdere om egglederen skal fjernes? Hvis de klarte å se at det hadde vært en graviditet der, så burde den vel kanskje det for å unngå ny graviditet utenfor igjen... Jeg fikk under tvil lov til å beholde min nå sist, men det var mye fordi jeg allerede hadde mistet høyre!Jeg er glad for at jeg har gode venner rundt meg og et godt støtteapparat i min mann, mine foreldre og min fastlege. Disse gir meg styrke og evnen til å glede meg over de små ting. Fremfor å grave meg ned i puten og gråte av fortvilelse... På tross av at jeg fremdeles må vente på noen nye blodprøver og svar og at blødningene skal stoppe før jeg vet om kroppen har ordnet opp selv. Jeg ser fremover og tenker positivt - jeg jubler litt for at en ny mulighet vil komme. Og fordi min største tro ligger i skjebnen - det som skjer, skal skje og det er ingenting man kan gjøre fra eller til med det. "It´s just meant to be!"
Legger ved mitt innlegg fra Septemberdamenes jubeltråd:
<<På tross av at jeg nå ikke lenger blir noe septembermamma, ønsker jeg å juble litt...
❤ Jeg jubler for alle dere som fremdeles er gravide og som kommer til å bli fantastiske mødre!
❤ Jeg jubler for all god støtte, gode ord og omtanke jeg har fått fra andre "forumdamer" her inne i min tunge tid - det varmer!!
❤ Jeg jubler for at jeg ble tatt på alvor og fikk hjelp av fastlegen og sykehuset før det gikk ille!
❤ Jeg jubler for at det ser ut som at kroppen min rydder opp av seg selv og at jeg da mest trolig slipper kirurgisk inngrep i eggstokken.
❤ Jeg jubler for nye muligheter som kommer når vi er klar.
❤ Jeg jubler for at jeg kommer til å få fantastisk god oppfølging ved neste graviditet!
>>
Bare send meg en PM dersom du har spørsmål... Føler virkelig med deg!