Spotting for 5. dag på rad - hva skjer?!

Fy og skam til legevakten!!!
Skulle ikke vært lov til å behandle folk slik!
De burde sjekket deg med en gang, så du hadde fått hjelp asap! Høres ut som du har hatt uutholdelige smerter. Fikk vondt av å lese innlegget ditt...

Du er tydeligvis sterk, det har jeg skjønt.
God bedring og ta godt vare på deg selv nå❤️
 
Uff, så mye du har vært gjennom! Sender deg en klem og håper kroppen rydder opp selv ❤
 
Det hørtes ikke noe bra ut! Stakkars deg som måtte gjennomgå alt dette og med så lite hjelp fra legevakten!! <3 veldig fint å høre at kroppen kanskje rydder opp selv i en slik situasjon!
 
Uff, for en tøff opplevelse det må ha vært. Moren min og ei kollega av meg har vært gravid utenfor livmor, og beskriver det som fryktelig smertefullt. Du er tøff! Håper kroppen ordner opp, og at du raskt blir gravid igjen (godt å høre at du da vil få solid oppfølging)! God bedring ! :)
 
Herlighet, dette var ikke godt å lese! Ta vare på deg selv :Heartred
 
Har ikke ord! Så trist! Høres ut som et lite helvete rett og slett! Håper du føler deg godt ivaretatt og at kroppen ordner opp selv. Visste ikke at den kunne gjøre det når egget festet seg feil, men er vel naturlig at den kan det også.
 
Auauau, syns fryktelig synd i deg! Håper du mentalt i tillegg til kroppslig kommer deg fort på bena igjen❤
 
Huff dette var trist, og for en opplevelse! :( God bedring og mange klemmer fra meg også <3
 
Fy og skam til legevakten!!!
Skulle ikke vært lov til å behandle folk slik!
De burde sjekket deg med en gang, så du hadde fått hjelp asap! Høres ut som du har hatt uutholdelige smerter. Fikk vondt av å lese innlegget ditt...

Du er tydeligvis sterk, det har jeg skjønt.
God bedring og ta godt vare på deg selv nå❤️
Jo takk for gode ord! :shy: Man opplever av og til at man må være sin egen advokat i kampen med helsesystemet... Smertene var noe av det værste jeg har opplevd:bored:
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 18
Har ikke ord! Så trist! Høres ut som et lite helvete rett og slett! Håper du føler deg godt ivaretatt og at kroppen ordner opp selv. Visste ikke at den kunne gjøre det når egget festet seg feil, men er vel naturlig at den kan det også.
Jeg føler meg godt ivaretatt av min kjære fastlege og av alle på gynekologisk- og fødeavdelingen ved vårt sentralsykehus.
Når det gjelder svangerskap utenfor livmoren er det veldig vanlig at kroppen støter det fra seg få dager etter IKM slik at det lett feiltolkes til å være en forsinket menstruasjon i staden for en SA.
 
Hmm.. Jaja, når de gjennomfører iul, så bruker de en kondom på ul-staven. Oppdaget først da de var ferdig at det var latexkondomet Profil. Auuuu så det svir i hele skjeden.. :dead: #latexallergi #kontaktallergi:goodnight
 
Uff for en opplevelse og trist det endte slik. Mange klemmer fra meg :)
 
Jeg er glad for at jeg har gode venner rundt meg og et godt støtteapparat i min mann, mine foreldre og min fastlege. Disse gir meg styrke og evnen til å glede meg over de små ting. Fremfor å grave meg ned i puten og gråte av fortvilelse... På tross av at jeg fremdeles må vente på noen nye blodprøver og svar og at blødningene skal stoppe før jeg vet om kroppen har ordnet opp selv. Jeg ser fremover og tenker positivt - jeg jubler litt for at en ny mulighet vil komme. Og fordi min største tro ligger i skjebnen - det som skjer, skal skje og det er ingenting man kan gjøre fra eller til med det. "It´s just meant to be!"

Legger ved mitt innlegg fra Septemberdamenes jubeltråd:

<<På tross av at jeg nå ikke lenger blir noe septembermamma, ønsker jeg å juble litt...
❤ Jeg jubler for alle dere som fremdeles er gravide og som kommer til å bli fantastiske mødre!
❤ Jeg jubler for all god støtte, gode ord og omtanke jeg har fått fra andre "forumdamer" her inne i min tunge tid - det varmer!!
❤ Jeg jubler for at jeg ble tatt på alvor og fikk hjelp av fastlegen og sykehuset før det gikk ille!
❤ Jeg jubler for at det ser ut som at kroppen min rydder opp av seg selv og at jeg da mest trolig slipper kirurgisk inngrep i eggstokken.
❤ Jeg jubler for nye muligheter som kommer når vi er klar.
❤ Jeg jubler for at jeg kommer til å få fantastisk god oppfølging ved neste graviditet!
:signs001>>
 
Jeg må bare si at du virker som et fantastisk godt menneske ❤️ Ønsker deg all mulig lykke videre på din vei ❤️
 
Jeg må bare si at du virker som et fantastisk godt menneske ❤️ Ønsker deg all mulig lykke videre på din vei ❤️
Åå takk for så gode ord! ❤️ Vi må nok vente noen få måneder før vi kommer i gang igjenn, så håpet om en 2016 baby må nok legges bort.
 
Du er virkelig et menneske det står respekt av❤️
Å klare å se det positive i alt, er virkelig beundringsverdig . Du er et forbilde:hug003

God klem til deg.
 
Du er virkelig et menneske det står respekt av❤️
Å klare å se det positive i alt, er virkelig beundringsverdig . Du er et forbilde:hug003

God klem til deg.
Tusen takk for så søte ord! :) Man kan si det slik at jeg har hatt mine store motbakker i livet og har etterhvert lært meg å bruke de til å takle neste motbakke bedre.
 
Du er imponerende og beundringsverdig ❤ Ønsker deg alt godt ❤❤
 
Back
Topp