Spotting for 5. dag på rad - hva skjer?!

Dag 9 med spotting, er 5 uker + 3 dager på veg.
I morgen skal vel hjertet til bøllefrøet begynne å slå?
Prøvde enda en CBD med ukeindikator i dag, der ble resultatet fortsatt "Gravid 2-3". Håpet og trodde den burde vise 3+. Hadde eggløsning lørdag 12/12-15. Som er 3 uker og 2/3 dager siden.
Humøret mitt er mye bedre i dag, men kjenner at dette er en stor følelsesmessig påkjenninng. Har det siste døgnet sovet 15 timer
Men i dag skal jeg møte to venninner som jeg har informert om min situasjon. Blir sikkert godt å sosialisere.

Lykke til

Tenker på deg- sender en god klem til deg❤️

Dagens oppdatering..
Positivt at blodtypen min er Rh+!
Jeg er henvist til tidlig ul i 7. Uke... Altså den kommende uken. De sier at jeg fremdeles er gravid og at jeg må tenke at dette kan gå bra til vi ser svaret på HCG og ul.
Vet ikke om jeg ble særlig beroliget... Men legene mente dette kunne være en HCG dropp relatert til at jeg kan ha bært på tvillinger og mistet den ene.

Krysser fingrene for deg og bøllefrøet!

Krysser alt jeg har for deg. Hot mange uker er du i dag?

Krysser fingrene for deg. Jeg opplevde i sist svangerskap å spotte gjennom hele første del, jeg hadde mistet en tvilling.

Krysser fingrene for deg. Jeg opplevde i sist svangerskap å spotte gjennom hele første del, jeg hadde mistet en tvilling.
Takk for omtanke Det er det legen mistenker hos meg også... Tanten min opplevde å miste en tvilling for noen år siden. Men da ble det ikke oppdaget før på oul tror jeg.

Har i dag vært hos vakthavende lege, blødningen kommer fra livmoren. Så tilstanden kalles truende abort. Har tatt noen blodprøver i dag, skal ta nye prøver på fredag. Og med mindre ting endrer seg merkbart skal jeg til fastlege på mandag.
Jeg og mannen min måtte teste blodtype, da jeg tror jeg er Rh negativ og han mener han er Rh positiv.
Krysser fingrene for at dette bare er et ordebtlig bøllefrø som vi kan få bli bedre kjent med etter termin :) Selv om jeg er fullt klar over at det kan ende når som helst.
Er sykmeldt ut uken inn til videre.
På bildet ser dere flere tester side om side, den fremste er fra i dag :)

Jeg sniker litt for jeg hører selv til på før svangerskapet men dette føler jeg at jeg må svare på :-/
Da jeg var gravid i 2006 så hadde jeg en truende abort, jeg blødde som om det skulle vært en vanlig mensen blødning hadde vondt og symptomer på graviditet samtidig. Resultatet er i dag en jente på snart 9 år :-)
Ville bare dele dette med deg siden du sikkert trenger positive historier oppi alt dette. Håper det går bra med deg :-)

I kveld kommer jeg nok til å gråte meg i søvn... Mistenker at dagens positive CB+ test, ble det siste svangerskapstegnet denne gang. Fikk murringer i går kveld, sovnet og våknet noen timer senere av murringen. Da hadde jeg bare lys rosa utflod.
Men har siden 15-tiden i dag hatt økende men sparsommelig blødning. Startet med mørk rød/ brunlig, men siste timene helt rødt. Har fått litt til murring nå.,. Frykter at det er nå det ender :sad015
Det er fryktelig å måtte vente til mandag for å få svar på HCG, og dato for tidlig innvendig ul i den uken som kommer.:(

Back
Topp