Spotting for 5. dag på rad - hva skjer?!

Babytanker

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
image.jpeg image.jpeg Hei hei!
Det som i utgangspunktet ble tidenes julegave, er for tiden tidenes romjulsmareritt...
Det startet med at jeg hadde farget utflod er par ganger rett etter samleie. Men så en kveld kom det plutselig litt friskt blod.. Og nå har jeg spottet meget sparsommelig i flere dager. I går kveld fikk jeg litt mensmurring og mer friskt blod. Og nå er det enda mindre spotting enn de andre dagene.
Testet med en CB+ og en CB digital med ukeindikasjon på onsdag. Begge var positive og uketallet stemte.
Tester igjenn i dag tidlig og den testen ble sterkt positiv med en gang.. CB+.
Jeg sliter vanligvis med kraftige menssmerter og har mye kraftigere blødning ved en menstruasjon.

Nå er der jo så sparsommelig at det kun kommer på papiret når jeg tørker for å sjekke... Ingenting som kommer i trusa.

Har heller ingen symptomer som indikerer en graviditet eller en forestående menstruasjon. Dødsforvirret! Og hater at det er langhelg akkurat nå!!!!! :(
 
Uff, ikke noe gøy å oppdage blod etter at man har fått positiv test! Nå er det jo heldigvis sånn at blod ikke alltid betyr at det går galt :) Krysser fingrene for at det ikke tar seg opp :)
 
Så kjedelig :( Jeg husker jeg spottet ganske ofte i starten med forrige mann. Så det trenger ikke bety at det går galt. Krysser figre og tær for at det går rette veien :)
 
Kan være helt ufarlig. Ta kontakt med lege slik at du får målt hcg.
 
Jeg var i kontakt med legen min på onsdag. Men var ikke mulig å få tatt hcg prøver før 4/1. Men vet noen om det er blodprøver el. om det er urinprøver?
 
Jeg var i kontakt med legen min på onsdag. Men var ikke mulig å få tatt hcg prøver før 4/1. Men vet noen om det er blodprøver el. om det er urinprøver?
Det er blodprøver, også skal du komme tilbake etter 2 dager for å se om det er stigning.
 
I går kveld og i dag morges testet jeg med el tester, begge like knallfargede streker.
Tok også en ny CBD ukeindikator, som også viser 2-3 uker siden unnfangelse.
Jeg er 4+6 i dag. Eggløsningen var for ca 3 uker siden i dag/ morgen. Me unnfangelsen kan jo ha funnet sted et par dager senere...
Virker ikke som at hcg nivået mitt synker...
 
Baby compen viser også at jeg er gravid og basaltemperaturen er stabilt høg :)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    968,9 KB · Visninger: 20
Høres ut som det var ufarlig. ❤️
 
Høres ut som det var ufarlig. ❤️
Ja håper det :) nå er jeg ihvertfall mye mer optimistisk. I dag er det 6. dag med spotting og legen sa at så tidlig i en graviditet vil en g-test være negativ etter 36-48 timer etter en SA. Snakket med legen på onsdag.
Har jo fått positive tester:
2 onsdag
2 fredag
2 i dag
 
Meg spottet litt brun utflod en kveld og dagen etter var testen negativ og jeg begynte å blø. En uke etter ikm. Så min test var negativ med en gang. Synes dette høres helt uskyldig ut :)
 
Tenker å oppdatere dere:
Har ikke spottet siden 15 tiden i dag. Begynner å bli ømm i brystene og har bestilt legetime og hcg måling over helgen.
Håper at vår lille spire har kloret seg godt fast og at spottingen var ufarlig. Lover å oppdatere etterhvert...for det mest frustrerende for meg ved å lese på eldre tråder er at det sjelden er slutten på historien der.
 
Da håper vi dette blir en lykkelig slutt:)
 
image.jpeg I dag tidlig når jeg våknet var spottingen i gang igjenn.. Men jeg fikk derimot en veldig tydelig positiv CB+ test også
 
Har i dag vært hos vakthavende lege, blødningen kommer fra livmoren. Så tilstanden kalles truende abort. Har tatt noen blodprøver i dag, skal ta nye prøver på fredag. Og med mindre ting endrer seg merkbart skal jeg til fastlege på mandag.
Jeg og mannen min måtte teste blodtype, da jeg tror jeg er Rh negativ og han mener han er Rh positiv.
Krysser fingrene for at dette bare er et ordebtlig bøllefrø som vi kan få bli bedre kjent med etter termin :) Selv om jeg er fullt klar over at det kan ende når som helst.
Er sykmeldt ut uken inn til videre.
På bildet ser dere flere tester side om side, den fremste er fra i dag :)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    992,5 KB · Visninger: 43
Krysser fingrene for at det ordner seg og at dere får hilse på bøllefrøet i september ;)
 
Ønsker deg virkelig alt godt! ❤️ Satser på at dette er et lite bøllefrø som du sier og at dere blir godt kjent med h*n etter fødsel ❤️
 
Back
Topp