Herlig! Enda ei frøken med positiv test! Gratulerer så masse, det var hyggelig å lese. Lykke til videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk I dag er jeg 4+0, sist gang startet spottingen på kveldstid 4+2. Så går med litt frynsete nerver disse dagene.Gratulerer så mye! <3 Det går nok bra denne gangen, jeg krysser fingrene for det <3
TakkGratulerer så mye! Lykke til videre
Takk I dag er jeg 4+0, sist gang startet spottingen på kveldstid 4+2. Så går med litt frynsete nerver disse dagene.
Takk! Ja det er noe med slike milepæler! Skal på tidlig UL i uke 6 eller deromkring. Håper at spiren sitter på rett plass og vokser seg stor og frisk!Det skjønner jeg veldig godt, blir sikkert godt å passere den tiden hvor det startet sist. For meg hjalp det litt å komme forbi 8 uker, som var da jeg mistet sist. Håper du klarer å se litt fremover og nyte etter hvert, går som oftest bra 2. gangen
Takk! Ja det er noe med slike milepæler! Skal på tidlig UL i uke 6 eller deromkring. Håper at spiren sitter på rett plass og vokser seg stor og frisk!
Tusen takk! Det blir første ul at mannen blir med meg. Han var desverre på sjøen hele perioden da jeg gjennomgikk exu. Så nå har jeg prøvd å forberede han på det.. Han ble helt satt ut når han skjønte at det er innvendig ul daSatser på det, og en god opplevelse på ul
Tusen takk! Det blir første ul at mannen blir med meg. Han var desverre på sjøen hele perioden da jeg gjennomgikk exu. Så nå har jeg prøvd å forberede han på det.. Han ble helt satt ut når han skjønte at det er innvendig ul da
Ja det var ei tøff periode, nå har vi vært på tul og alt så bra utDet må ha vært vondt å ikke ha mannen hjemme når det skjedde Nå har du kanskje vært på tidlig UL?
Ja det var ei tøff periode, nå har vi vært på tul og alt så bra ut