Snusmumrikkens firkløver ♡

Så deilig! Måtte dere fikse selv?

Veldig deilig! :D Har gnagd litt i bakhuet, så godt å ha det under kontroll.

Vi søkte ved hovedopptaket i mars, og håpet på restplasser. Da vi ikke hørte fra noen av barnehagene vi søkte frøkna inn i, gikk vi inn på nettsidene til hver enkelt. På nesten alle stod det at de var fylt opp, og at de som ikke hadde fått plass var velkommen til å søke mars 2022 :dead: Vi bestemte oss derfor for å ta en ringerunde til de som fremdeles hadde restplasser. Fikk komme på besøk, og nå to uker senere fikk vi tilbud :D
 
Last edited:
Våknet med vondt i magen både i går og i dag, og etter en eggløsningstest er jeg allerede way more excited enn mannen setter pris på, ettersom vi ble enige om at første prøvemåned skulle være november :hilarious:Luftet ideen om en julibaby, og han avskyr ikke tanken :p

IMG_20210912_100404.jpg


Skal fortsette å teste for å få god oversikt, og syns det er så stas å igjen være på jakt etter eggløsning :D Spiralen skal ut 01.10, så får vi se hva som skjer :excited001
 
Våknet med vondt i magen både i går og i dag, og etter en eggløsningstest er jeg allerede way more excited enn mannen setter pris på, ettersom vi ble enige om at første prøvemåned skulle være november :hilarious:Luftet ideen om en julibaby, og han avskyr ikke tanken :p

Vis vedlegget 365788

Skal fortsette å teste for å få god oversikt, og syns det er så stas å igjen være på jakt etter eggløsning :D Spiralen skal ut 01.10, så får vi se hva som skjer :excited001

Så gøy! Gleder meg til å følge med her utover :D
 
Lest hele dagboka di så gleder meg til å følge denne runden «live»:hilarious::D

Så koselig å lese at du har orket å bla deg gjennom 18 sider med innlegg :hilarious::Heartpink og ikke minst at du vil følge med på denne runden her! Måtte snike litt i dagboka di, og ser at dere er i gang med første bebis :binkybaby Så koselig! Syns det er gøy å følge andre som er på samme sted i løpet. Håper både dere og vi lykkes raskt, for det er lite som er så frustrerende som å ønske seg en liten en, og helst skulle vært gravid i går! Og verre er det når man føler at kroppen ikke spiller på lag :rolleyes:

Velkommen skal du være til å følge med i hvertfall, og det samme til dere andre som både har tittet og kommer til å titte innom :Heartred
 
CD1
ENDELIG ER MENSEN HER :cool05


... og da var nok den litt sterke eggløsningstesten og magevondten helt tilfeldig. Så blir spennende å prøve å få en god oversikt over syklusen igjen :hilarious:
 
Spennende, da ligger vi nesten likt! Cd 6 idag her :D

Så gøy. Så du hadde en EL-test på vei opp i dag! :D Veldig spennede å følge med. Her 'pleier' EL å komme først rundt dag 22. Har mild PCOS, så må smøre meg med tålamod :rolleyes: Men skal følge godt med fremover på denne spennede jakten. Blir ikke mer morro enn man lager sjæl :hilarious:
 
Lille frøkna vår har begynt å klappe og vinke!
Så koselig å synge og klappe, og vinke når jeg skal på jobb eller vi har hatt besøk.
:love7
 
CD 16

Spiralen er ute og vi er offisielt i gang med PP1 :excited001

Dagens EL-test:
IMG_20211001_211748_edit_209662381213320.jpg
 
Hadde glemt hvor dølt det var å lete etter EL med PCOS :hilarious: ammer i tillegg, så her er det null system, pissvake streker og en smule frustrasjon.
 
CD36

Laaaaaang syklus denne runden, men nå ser det ut til å nærme seg EL! :dance018
IMG_20211021_092533_edit_28460530316489.jpg
 
Plutselig er testene svake igjen, nesten usynlige. Stusser på om jeg gikk glipp av EL, og angrer særs mye på at jeg ikke tok flere tester i løpet av dagen i går :banghead:Hadde EL-slim i dag og får se hva morgendagen bringer.
 
Mini vil så gjerne opp og stå framfor å sitte. Har ikke tid til å spise sittende i stolen engang, og hiver seg opp så ofte hun kan. I dag prøvde hun seg på sine første ordentlige skritt med støtte (holdes i hendene). Det er stas å se utviklingen, og blir spennende å se når hun tråkker på alene :D
 
CD1

Null kontroll forrige syklus, så da får jeg gjøre et bedre forsøk på å lokalisere EL denne gangen :hilarious:
 
Back
Topp