Snusmumrikkens firkløver ♡

Hold fast, lillesøster eller lillebror! :happy093
IMG_20211211_223041.jpg
 
Så gøy!!! Gratulerer ❤
 
Fantastisk! :woot: Gratulerer ❤️ *hilsen ei som har snoket rundt i det siste*

Takk! Så hyggelig ❤️ Har sneket rundt på IKM uke 50, og lagt merke til deg. Håper det kan være noe på gang, på tross av at du opplever symptomene dabbe. Krysser fingrene for deg!
 
Gratulerer så mye med graviditeten! Og glad mannen din også kan glede seg over en skikkelig test :D Må selv si at jeg har problemer med å se disse strekene alle andre ser, så veldig glad når du kunne vise til denne, så jeg også vet at jeg faktisk gratulerer noen som er gravid :smiley-ashamed005
 
Gratulerer så mye med graviditeten! Og glad mannen din også kan glede seg over en skikkelig test :D Må selv si at jeg har problemer med å se disse strekene alle andre ser, så veldig glad når du kunne vise til denne, så jeg også vet at jeg faktisk gratulerer noen som er gravid :smiley-ashamed005

Takk for det ☺️❤️
 
Gikk opp for meg og mannen at nå har vi ikke nok soverom, så nå må vi titte på større bopell på nyåret :p Gjør meg ingenting, dog! Er møkklei av å bo i blokk med alle naboene som tramper usedvanlig hardt i gulvet, pusser opp i tide og utide og spiller musikk på full guffe hele uka :hilarious:
 
Back
Topp