Gikk opp for meg og mannen at nå har vi ikke nok soverom, så nå må vi titte på større bopell på nyåretGjør meg ingenting, dog! Er møkklei av å bo i blokk med alle naboene som tramper usedvanlig hardt i gulvet, pusser opp i tide og utide og spiller musikk på full guffe hele uka
![]()
Blir nok godt å få en ny plass å bo. Og heldigvis har dere jo litt tid å se etter et noe nytt så dere ikke må kjøpe over markedspris. Så fint at man finner sånt ut en stund før babyen kommer.

Det er leiligheter jeg er godt kjent med, da min søster har eid en tidligere, og jeg elsker både området og beliggenheten. Det er kort vei til alt av familie, sentrum, tog, buss, skoler og barnehager. Det er deilig når man to uker hver måneden er gressenke 

men godt med noe annet i tankene da hvert fall og mindre isolasjon etter dagens nye tiltak! God bedring og lykke til
Taktikken vår for dagens budrunde var å ha is i magen hele veien. La folk krangle seg ferdig, for deretter å hive oss inn og by når sistemann trodde salget var i boks. Så det gjorde vi. Slang inn bud minutter før akseptfrist på siste budet. Så fikk vi beskjed om at vi akkurat var for sene, og at budet var blitt akseptert før akseptfristen hadde gått ut. Jeg personlig føler meg så klønete som lot drømmeleiligheten renne som sand mellom fingrene. Syns det hadde passet perfekt nå med tanke på å bytte barnehage på frøkna, og dermed få søkt innen fristen for hovedopptak.
Da er sying mer passende for min noe utålmodige sjel 
så flink du er!