Snusmumrikkens firkløver ♡

Gikk opp for meg og mannen at nå har vi ikke nok soverom, så nå må vi titte på større bopell på nyåret :p Gjør meg ingenting, dog! Er møkklei av å bo i blokk med alle naboene som tramper usedvanlig hardt i gulvet, pusser opp i tide og utide og spiller musikk på full guffe hele uka :hilarious:

Blir nok godt å få en ny plass å bo. Og heldigvis har dere jo litt tid å se etter et noe nytt så dere ikke må kjøpe over markedspris. Så fint at man finner sånt ut en stund før babyen kommer.
 
Blir nok godt å få en ny plass å bo. Og heldigvis har dere jo litt tid å se etter et noe nytt så dere ikke må kjøpe over markedspris. Så fint at man finner sånt ut en stund før babyen kommer.

Ja, det blir det virkelig! Gøy å få noe litt større også :D og som du sier, enda god tid! Vi tenker å følge med nå på nyåret og mot våren. Da er det ofte at det kommer flere muligheter, også får vi satse på at det kommer et passende bosted som dekker en firebarnfamilies behov ☺️
 
Ja, det blir det virkelig! Gøy å få noe litt større også :D og som du sier, enda god tid! Vi tenker å følge med nå på nyåret og mot våren. Da er det ofte at det kommer flere muligheter, også får vi satse på at det kommer et passende bosted som dekker en firebarnfamilies behov ☺️

Ja så lenge man ikke er veldig knyttet til det gamle man allerede har så er det bare godt å flytte. Og i blokk må man jo tåle litt støy fra naboer også, og man har mange av dem! Håper dere kommer over et skikkelig kupp!
 
Estimert til 6+3
Liten bebis som vokser inni livmor, og med et bankende hjerte ❤️

IMG_20211230_132454_edit_232357462359334.jpg
 
I går ble det lagt ut en leilighet i akkurat det boligområdet jeg drømmer om å bosette meg i :excited001 Det er leiligheter jeg er godt kjent med, da min søster har eid en tidligere, og jeg elsker både området og beliggenheten. Det er kort vei til alt av familie, sentrum, tog, buss, skoler og barnehager. Det er deilig når man to uker hver måneden er gressenke :hilarious: Da blir ting så mye enklere, og spesielt når nummer to dukker opp. Har fått kapret en tidligere visning, og er smågira på at dette skal gå i boks! :D Vi kaster oss i hvertfall med på budrunde, også blir det utrolig spennede å se hvordan det går! :nailbiting:
 
I går ble det lagt ut en leilighet i akkurat det boligområdet jeg drømmer om å bosette meg i :excited001 Det er leiligheter jeg er godt kjent med, da min søster har eid en tidligere, og jeg elsker både området og beliggenheten. Det er kort vei til alt av familie, sentrum, tog, buss, skoler og barnehager. Det er deilig når man to uker hver måneden er gressenke :hilarious: Da blir ting så mye enklere, og spesielt når nummer to dukker opp. Har fått kapret en tidligere visning, og er smågira på at dette skal gå i boks! :D Vi kaster oss i hvertfall med på budrunde, også blir det utrolig spennede å se hvordan det går! :nailbiting:

Oi!! Så spennende! Krysser fingrene :signs003
 
...og der kom coronaen til oss :rolleyes: Jaja, da slipper vi å bekymre oss for hvordan vi skal følge med på budrunden som går av stabelen nå på fredag. Vi har nemlig bestemt oss for å hive oss med på budgivning på drømmeboligen, etter å ha fått en visning på forhånd. Så nå kan vi begge sitte og by sammen, og følge spent med! Her er det bare å snu alt til det positive :hilarious:
 
...og der kom coronaen til oss :rolleyes: Jaja, da slipper vi å bekymre oss for hvordan vi skal følge med på budrunden som går av stabelen nå på fredag. Vi har nemlig bestemt oss for å hive oss med på budgivning på drømmeboligen, etter å ha fått en visning på forhånd. Så nå kan vi begge sitte og by sammen, og følge spent med! Her er det bare å snu alt til det positive :hilarious:

Søren! Håper dere får milde symptomer :happy: men godt med noe annet i tankene da hvert fall og mindre isolasjon etter dagens nye tiltak! God bedring og lykke til :D
 
Uke 11+2 og jeg går allerede lekk :hilarious: Kikket flere ganger på vaskbare ammeinnlegg forrige runde, og så mitt snitt til å handle inn noen til denne runden. Så fine med blonder og ulike farger. Alt for at rennende bryster skal bli noe mer fancy og lekkert :hilarious:

IMG_20220131_183552_edit_99570557194181.jpg
IMG_20220131_183616_edit_99548611548872.jpg
IMG_20220131_183821_edit_99528840835333.jpg
 
Sitter med en skikkelig møkkafølelse i kroppen i kveld :sorry: Taktikken vår for dagens budrunde var å ha is i magen hele veien. La folk krangle seg ferdig, for deretter å hive oss inn og by når sistemann trodde salget var i boks. Så det gjorde vi. Slang inn bud minutter før akseptfrist på siste budet. Så fikk vi beskjed om at vi akkurat var for sene, og at budet var blitt akseptert før akseptfristen hadde gått ut. Jeg personlig føler meg så klønete som lot drømmeleiligheten renne som sand mellom fingrene. Syns det hadde passet perfekt nå med tanke på å bytte barnehage på frøkna, og dermed få søkt innen fristen for hovedopptak.

Yes... sånn kan det gikk, og det er ikke noe å gjøre med det. Kommer heldigvis flere muligheter, og kan også komme nye muligheter i samme område! Da har vi hvertfall lært å slenge inn bud med litt større tidsrom. Krysser fingrene for at vi er så heldige at det kommer noe nytt og spennende snart! :)
 
Nå er det blitt rene syklubben her hjemme :p Den nye hobbyen ble en fin måte å se fremover etter helgens bommert på boligmarkedet. Koser meg altså i et lass med stoff, knappenåler og søm. Ble en lekker sommerkjole til frøkna, og er i gang med en buksedress nå. Så deilig med hobbyer som gir raske resultater, og at veien dit er gøyal og lærerik :D Elsker strikking og alt det flotte man kan lage med pinner og tråd, men syns det tidvis kan være et evighetsprosjekt :wtf: Da er sying mer passende for min noe utålmodige sjel :hilarious:

IMG_20220207_171417.jpg
IMG_20220206_175333.jpg
IMG_20220206_175322.jpg
IMG_20220206_175316.jpg
IMG_20220206_175308.jpg
 
Wow! Så fin kjole :wideyed: så flink du er!
Og hurra for 12 uker!!:D
 
Hurra for 12 uker!
Og kjempefin kjole!! ❤ jeg vil også lære å sy men må nesten skaffe symaskin først....
 
Hurra for 12 uker!
Og kjempefin kjole!! ❤ jeg vil også lære å sy men må nesten skaffe symaskin først....

Takk og takk ❤️ anbefaler boka til Stine Skoli Ommedal om du skulle få tak i symaskin på et tidspunkt. Sa det på termingruppa for augustdamene: har omtrent aldri sydd, og det gikk strålende med boka hennes. Så gode steg for steg forklaringer!
 
Back
Topp