Snusmumrikkens firkløver ♡

18+2

Mannen kjente spark i dag ❤️ Så fint å kunne dele litt av det som foregår i magen med han ❤️
 
18+6

OUL i morgen! Spent på å se om småen har det bra, og ikke minst få vite mer om hvem som skjuler seg i magen ❤️ Kan ikke tro at vi har klart å vente så lenge, og gleder meg så mye til å se igjen mageboeren. Har ikke sett spiren siden uke 6, ettersom det ikke har blitt noen UL siden da. Snart ❤️:binkybaby
 
18+6

OUL i morgen! Spent på å se om småen har det bra, og ikke minst få vite mer om hvem som skjuler seg i magen ❤️ Kan ikke tro at vi har klart å vente så lenge, og gleder meg så mye til å se igjen mageboeren. Har ikke sett spiren siden uke 6, ettersom det ikke har blitt noen UL siden da. Snart ❤️:binkybaby
Så spennende!!:love7 Gleder meg til å høre oppdatering! Lykke til:love2:Heartred
 
18+6

OUL i morgen! Spent på å se om småen har det bra, og ikke minst få vite mer om hvem som skjuler seg i magen ❤️ Kan ikke tro at vi har klart å vente så lenge, og gleder meg så mye til å se igjen mageboeren. Har ikke sett spiren siden uke 6, ettersom det ikke har blitt noen UL siden da. Snart ❤️:binkybaby
Lykke til i morgen ❤️
 
Sensommerspiren vår er en lillebror ❤️:dummy:

IMG_20220328_124900.jpg
 
Åhh, se på han da! Gratulerer med lillebror i magen❤
 
Egen leilighet solgt! Nå er det bare å vente på juni og overtakelse til nye leiligheten! Woop!
 
Gravidoppdatering :happy093

:duckie Gravid: 23+0

:duckie Termin: 24.08

:duckie Kjønn: :dummy: En liten gutt er ventet hos oss, og det er helt utenkelig. Vi har alltid bare vært jenter, så dette blir morsomt!

:duckie Dager til termin: 122 dager

:duckie Graviduke: 24

:duckie Gravidmåned: 6

:duckie Trimester: Andre

:duckieNeste kontroll: 02.05 hos JM

:duckie Symptomer: Vond i øvre del av ryggen, sekret fra puppene og hyppige dobesøk. Føles som om det går fem minutter mellom hver gang :rolleyes:

:duckie Cravings: Jordbærmelk

:duckie Tilskudd: Omega-3 multi

:duckie Bevegelse: Massevis :Heartblue

:duckieTanker: Gleder meg så mye til å kunne fokusere utelukkende på graviditeten, og drømmer stort om sommerferie! Ikke lenge igjen :D Har begynt å kikke på babytøyet til frøkna, og ser at det er masse vi kan bruke denne gangen også. Gleder meg så mye til å bruke smått tøy igjen, og til å amme og kose med den lille bebisen vår :Heartblue ikke minst spent på å se søskenforholdet som skal skapes mellom våre to småtroll :)
 
Mye liv i magen om dagen, og jeg syns det virker som lille karen beveger seg mye i forhold til frøkna på samme tidspunkt. Lurer på om han har noen hvileperiode omtrent :hilarious: Kan våkne midt på natta og han er våken, sitter og spiser og han er våken, underviser og han er våken. Blir spennende om han tar med seg den rytmen ut i verden. Da får vi kjørt oss :nailbiting::hilarious:

Ellers flyr ukene bare avsted. Er 4 uker igjen med skikkelig skolerelaterte uker. De to siste ukene etter det blir det vel litt tut og kjør med å få på plass avslutningen/vitnemålsutdeling, sette karakterer og gi de siste tilbakemeldingene. Så skal elevene få inn litt sosialt også etter disse coronaårene, så noen dager går med også til dette.

Gleder meg veldig til å bli ferdig kjenner jeg, samtidig som det alltids er litt vemodig å skille lag med flott ungdom man har tilbrakt så mye tid med i tre år. Men er klar for fullt fokus på graviditeten og fødselen nå i sommer! Det blir velfortjent ferie altså! :D
 
25+6
Gravid med nummer to, og uker har jeg rett og slett ikke koll på lenger. Vet sånn nogenlunde, men må innrømme at jeg sjekker appene for konkret svar :hilarious: Er vel ikke så rart med jobb og ei lita frøken å holde oversikt over. Mannen har reist på jobb igjen, så er mye alene med henne om dagen. Det går ganske så greit vanligvis, men med sykdom er det noe herk. Kan bruke timesvis på å legge i de periodene, så kudos til de som har det sånn hele tiden. I dag sovnet hun på fem minutter, og for en lykke det var. Kunne ta meg et bad nå og ha litt egen tid. Håper det er en liten åpning for det, selv med to småtroll.

Syns det var så lenge til vi skulle flytte da vi kjøpte leiligheten vår, men nå er det brått bare en mnd igjen! Da står også sommerferien for tur :D Så her ligger tydeligvis mitt nedtellingsfokus. Gleder meg til alt som venter fremover, både ferie, flytting og fødsel :Heartred

Må oppdatere med bilde av magen, så jeg kan huske hvordan det var på dette tidspunktet. Tenker lille gutten vår trives der inne :dummy: Gleder meg til å møte han om ikke lenge! :Heartblue

20220514_185345.jpg
 
Last edited:
Back
Topp