Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Vi har kjøpt leilighet

Så spennende!!18+6
OUL i morgen! Spent på å se om småen har det bra, og ikke minst få vite mer om hvem som skjuler seg i magenKan ikke tro at vi har klart å vente så lenge, og gleder meg så mye til å se igjen mageboeren. Har ikke sett spiren siden uke 6, ettersom det ikke har blitt noen UL siden da. Snart
![]()
Gleder meg til å høre oppdatering! Lykke til

Så spennende!!Gleder meg til å høre oppdatering! Lykke til
![]()
Lover oppdatering med bilde og hele pakka
Takk Lykke til i morgen18+6
OUL i morgen! Spent på å se om småen har det bra, og ikke minst få vite mer om hvem som skjuler seg i magenKan ikke tro at vi har klart å vente så lenge, og gleder meg så mye til å se igjen mageboeren. Har ikke sett spiren siden uke 6, ettersom det ikke har blitt noen UL siden da. Snart
![]()

Åhh, se på han da! Gratulerer med lillebror i magen❤

Gravid: 23+0
Termin: 24.08
Kjønn:
En liten gutt er ventet hos oss, og det er helt utenkelig. Vi har alltid bare vært jenter, så dette blir morsomt!
Dager til termin: 122 dager
Graviduke: 24
Gravidmåned: 6
Trimester: Andre
Neste kontroll: 02.05 hos JM
Symptomer: Vond i øvre del av ryggen, sekret fra puppene og hyppige dobesøk. Føles som om det går fem minutter mellom hver gang
Cravings: Jordbærmelk
Tilskudd: Omega-3 multi
Bevegelse: Massevis 
Tanker: Gleder meg så mye til å kunne fokusere utelukkende på graviditeten, og drømmer stort om sommerferie! Ikke lenge igjen
ikke minst spent på å se søskenforholdet som skal skapes mellom våre to småtroll
Kan våkne midt på natta og han er våken, sitter og spiser og han er våken, underviser og han er våken. Blir spennende om han tar med seg den rytmen ut i verden. Da får vi kjørt oss 

Er vel ikke så rart med jobb og ei lita frøken å holde oversikt over. Mannen har reist på jobb igjen, så er mye alene med henne om dagen. Det går ganske så greit vanligvis, men med sykdom er det noe herk. Kan bruke timesvis på å legge i de periodene, så kudos til de som har det sånn hele tiden. I dag sovnet hun på fem minutter, og for en lykke det var. Kunne ta meg et bad nå og ha litt egen tid. Håper det er en liten åpning for det, selv med to småtroll.
Gleder meg til å møte han om ikke lenge!