Snusmumrikkens firkløver ♡

:binkybaby Prøverunde for november :signs003

CD1 :confused5 TR
CD2 :confused5 TR
CD3 :confused5 TR ❤️ :sign17
CD4 :confused5 TR
CD5 ❤️:sign19
CD6
CD7
CD8 ❤️:sign17
CD9
CD10 ❤️:sign19
CD11
CD12 ❤️:sign17
CD13
CD14
CD15 ❤️:sign19
CD16
CD17 ❤️:sign17
CD18
CD19
CD20 ❤️ :sign19
CD21
CD22 ❤️ :sign17
CD23
CD24 ❤️ :sign19
CD25
CD26 ❤️ :sign17
CD27
CD28
CD29 ❤️ :sign19
CD30
CD31 ❤️ :sign17
Endelig noe som minner om en positiv test
CD32 ❤️ :sign19
CD33
positiv test :confused004
CD34 :happy0901DPO
CD35 :happy0902DPO
CD36 :happy0903DPO
CD37 :happy0904DPO
CD38 :happy0905DPO
CD39 :happy0906DPO
CD40 :happy0907DPO
CD41 :happy0908DPO
CD42 :happy0909DPO
CD43 :happy09010DPO
CD44 :happy09011DPO - POSITIV TEST!!! :binkybaby
CD45 :happy09012DPO
CD46 :happy09013DPO
CD47 :happy09014DPO
 
Last edited:
Snart desember og synonymt med desember her i huset er bursdager, julebord og selvsagt lillejulaften, julekvelden og nyttårsaften. Så da jeg ryddet i minis klesskap og oppdaget at hun ikke hadde særlig pyntetøy, ble det en liten shoppingrunde på Kappahl. Elsker Newbie merket deres, og frøkna er en ikke-vandrende reklameplakat :hilarious:

155283_l_1.jpg
182097_l.jpg
Bilder lånt fra kappahl.no

Nå er håret hennes blitt ganske langt også, og det går an å pynte det med litt sløyfer og annet dill. Prøvde ut noen hjemmelagde, og syns ikke det ble alfor verst. Blir en fjong frøken gjennom desembermånedens begivenheter :D

IMG_20211107_145654.jpg
IMG_20211107_145804.jpg
 
Sitter i sofaen med en god eplegløgg i koppen for å lindre sår og kløende hals, samtidig som snørra renner uavbrutt. Må elske influensasesongen... men kanskje en god grunn til å roe ned og ikke stresse med alt som skjer på jobb om dagen. En naturlig pause rett og slett.

Mini har vært sjuk i fire dager, jeg i tre og nå er det mannen som får svingt seg med ømme ledd og sår hals. Ettersom frøkna har vært snørrete og pottetett sover hun også dårligere, og det er jammen ikke bare bare med en i huset som ikke klarer å finne roen når man selv kjenner at kroppen er skranten. Får håpe vi snart ser enden på denne snørrete visa, og en liten glede i det er at ukene fremover på jobb blir rolige jo nærmere juleferien vi kommer. Det går uhorvelig fort. Jeg syns vi nettopp var i august, og nå er året straks omme.

Helgene framover er fylt opp med julepregede aktiviteter som rakfisksmaking, juleverksted, pepperkakebaking og diverse julebord. Blir veldig koselig, og jeg gleder meg til å begynne årets julesesong. Klør i fingrene etter å pynte og gjøre mørketiden koselig.

Nå skal jeg slappe videre av og drømme om to åpne nesebor jeg kan puste fritt gjennom :hilarious:
 
Sitter i sofaen med en god eplegløgg i koppen for å lindre sår og kløende hals, samtidig som snørra renner uavbrutt. Må elske influensasesongen... men kanskje en god grunn til å roe ned og ikke stresse med alt som skjer på jobb om dagen. En naturlig pause rett og slett.

Mini har vært sjuk i fire dager, jeg i tre og nå er det mannen som får svingt seg med ømme ledd og sår hals. Ettersom frøkna har vært snørrete og pottetett sover hun også dårligere, og det er jammen ikke bare bare med en i huset som ikke klarer å finne roen når man selv kjenner at kroppen er skranten. Får håpe vi snart ser enden på denne snørrete visa, og en liten glede i det er at ukene fremover på jobb blir rolige jo nærmere juleferien vi kommer. Det går uhorvelig fort. Jeg syns vi nettopp var i august, og nå er året straks omme.

Helgene framover er fylt opp med julepregede aktiviteter som rakfisksmaking, juleverksted, pepperkakebaking og diverse julebord. Blir veldig koselig, og jeg gleder meg til å begynne årets julesesong. Klør i fingrene etter å pynte og gjøre mørketiden koselig.

Nå skal jeg slappe videre av og drømme om to åpne nesebor jeg kan puste fritt gjennom :hilarious:

Mm nå fikk jeg lyst på eplegløgg, det må jeg kjøpe :rolleyes: Vil bare ønske deg god bedring!! Håper du blir i god form igjen til alle de koselige juleaktivitetene fremover! :rendeer Veldig fin oversikt over prøveperioden du har laget over her forresten, veldig oversiktlig. God innsats med aksjeleggingen :D Og hellandussen så nydelig pyntetøy - jeg får lyst å kjøpe selv uten å engang være gravid :hilarious:
 
Mm nå fikk jeg lyst på eplegløgg, det må jeg kjøpe :rolleyes: Vil bare ønske deg god bedring!! Håper du blir i god form igjen til alle de koselige juleaktivitetene fremover! :rendeer Veldig fin oversikt over prøveperioden du har laget over her forresten, veldig oversiktlig. God innsats med aksjeleggingen :D Og hellandussen så nydelig pyntetøy - jeg får lyst å kjøpe selv uten å engang være gravid :hilarious:

Så hyggelig! Tusen takk for det :Heartred Satser på at formen straks er bedre, slik at dagene blir mer enegifylte.

Greit med tydelig oversikt, ettersom EL er sleip som en ål og plutselig kommer og går i en fei. Da har vi hvertfall lagt inn sjanser selv om jeg ikke nødvendigvis fanger opp EL på testene:hilarious:

Finnes så mye fint tøy, og må holde meg i selene for å ikke handle skapet til frøkna fullt :hilarious: det er noe med smått tøy som er så sjarm :joyful:
 
CD29...
...og jeg har ikke sett snurten av en eneste EL-test med to sterke streker, verken denne eller forrige syklus. Har dermed begynt å undre på om jeg har EL i det hele tatt, eller om jeg bare strever med å lokalisere den. Veldig kjedelig, og jeg lurer på om jeg skal ordne time hos gynekolog for blodprøve og på den måten få et klart svar. Ammer vesle frøkna enda, og nå etter en runde med sykdom hos henne har ammingen blitt hyppigere på nattestid. Kanskje kan dette gjøre at EL holder seg borte...?

I dag har jeg spist alt jeg har kommet over, og mannen lurte på om jeg ikke kunne være gravid allerede :hilarious: Vi har lagt inn så mange muligheter vi orker denne måneden, så om EL har vært har vi hvertfall prøvd. Selv om det hadde vært utrolig vidunderlig om jeg hadde vært gravid, føler jeg at det er liten sannsynlighet. Men vi får fortsette å teste og forsøke å skape forståelse av syklusmønsteret.
 
08:00
IMG_20211129_081223.jpg


08:00 vs 18.00
IMG_20211129_213233.jpg



Endelig ser det ut til at det skjer noe snart!
 
Last edited:
1DPO

Alltid en sann glede å tolke eggløsningens uransaklige veier gjennom disse stripstestene :rolleyes: De ble ikke skikkelig sterke, men EL-slim var det massevis av. Er noen billige wish-tester, så kan jo takke meg selv for det lille snev av usikkerhet jeg sitter med :hilarious: men jeg tror EL var i går. Så får vi vente i spenning og undring :p
IMG_20211201_220052.jpg
 
5DPO

"Normale graviditetsforandringer som følge av hormonendringene, gir tykk og hvit utflod uten klumper."

- Norsk helseinformatikk

Denne setningen gir meg frysninger, hvilket høres merkelig ut tatt vekk fra sin kontekst :hilarious:Men grunnen til frysningene kommer av at jeg opplevd en signifikant økning av hvit, klumpfri utflod de siste dagene etter EL. Man får ikke mer spenning enn man lager selv! :DHåper veldig på at det er et tegn på et lillesøsken :binkybaby
 
For fjerde kvelden på rad har mannen lagt frøkna, og det på fem minutter hver kveld. Så utrolig deilig å ikke måtte være den som legger, og at hun ikke trenger puppen for å sovne på kvelden!

Jubler litt for dette, håper det varer og banker i bordet! :wav

Ellers... 7DPO
Fikk noen skikkelige tak nederst i magen som gjorde smått vondt. Kan minne noe om smertene jeg innimellom får før mensen. Spennende å se hva dette kan være! TR eller bebis!
 
For fjerde kvelden på rad har mannen lagt frøkna, og det på fem minutter hver kveld. Så utrolig deilig å ikke måtte være den som legger, og at hun ikke trenger puppen for å sovne på kvelden!

Jubler litt for dette, håper det varer og banker i bordet! :wav

Ellers... 7DPO
Fikk noen skikkelige tak nederst i magen som gjorde smått vondt. Kan minne noe om smertene jeg innimellom får før mensen. Spennende å se hva dette kan være! TR eller bebis!
Krysser fingrene for at det var festesmerter!

Herlig at han har lagt jenta deres. Det har aldri skjedd her før, men skal starte å trenes på i januar før jeg drar tilbake på jobb! :)
 
Krysser fingrene for at det var festesmerter!

Herlig at han har lagt jenta deres. Det har aldri skjedd her før, men skal starte å trenes på i januar før jeg drar tilbake på jobb! :)

Lov å håpe at det var festesmerter det var! Er ihvertfall mer spennende å tenke det enn å tenke TR :hilarious:

Er utrolig deilig etter nesten ett år hvor puppen har vært obligatorisk i leggerutinen. Tror hun gjør seg ferdig med amming, og det skal jeg ikke være noe hinder for :p
 
11DPO

Nå er det spennende i heimen, hvertfall syns jeg det :hilarious: Jeg tok en graviditetstest i dag tidlig, og jeg ser strek! Mannen derimot..."ser ingenting, og da er det ikke noe å tenke på enda. Det er nok hvertfall ikke noe når du må kikke i alt lys, og vifte rundt med den sånn."

Han er så tålmodig at jeg kunne gått på veggen her, for jeg (som alle andre som drømmer om graviditet) er maks utålmodig på svar :hilarious: Så nå er jeg i tvil på om synet mitt bedrar meg, eller om jeg faktisk har et mye mer fantastisk syn for streker enn mannen (det har jeg nok åkke som, men hadde vært ekstra kult nå som jeg er så påståelig og forsøksvis peker ut streken for han).

Blir spennende testedager fremover! Krysser alt av fingre og tær :joyful:

Potensielle graviditetstegn per 11.12.21
Hvit utflod
Hyppig vannlating
Ømme pupper
Kvalm

:signs003
 
11DPO
Nå er det spennende i heimen, hvertfall syns jeg det :hilarious: Jeg tok en graviditetstest i dag tidlig, og jeg ser strek! Mannen derimot..."ser ingenting, og da er det ikke noe å tenke på enda. Det er nok hvertfall ikke noe når du må kikke i alt lys, og vifte rundt med den sånn."

Han er så tålmodig at jeg kunne gått på veggen her, for jeg (som alle andre som drømmer om graviditet) er maks utålmodig på svar :hilarious: Så nå er jeg i tvil på om synet mitt bedrar meg, eller om jeg faktisk har et mye mer fantastisk syn for streker enn mannen (det har jeg nok åkke som, men hadde vært ekstra kult nå som jeg er så påståelig og forsøksvis peker ut streken for han).

Blir spennende testedager fremover! Krysser alt av fingre og tær :joyful:

Potensielle graviditetstegn per 11.12.21
Hvit utflod
Hyppig vannlating
Ømme pupper
Kvalm

:signs003

Spennende!! :D Man skal ikke undervurdere en prøvers streksyn nei :pompus: :hilarious:
 
11DPO
Nå er det spennende i heimen, hvertfall syns jeg det :hilarious: Jeg tok en graviditetstest i dag tidlig, og jeg ser strek! Mannen derimot..."ser ingenting, og da er det ikke noe å tenke på enda. Det er nok hvertfall ikke noe når du må kikke i alt lys, og vifte rundt med den sånn."

Han er så tålmodig at jeg kunne gått på veggen her, for jeg (som alle andre som drømmer om graviditet) er maks utålmodig på svar :hilarious: Så nå er jeg i tvil på om synet mitt bedrar meg, eller om jeg faktisk har et mye mer fantastisk syn for streker enn mannen (det har jeg nok åkke som, men hadde vært ekstra kult nå som jeg er så påståelig og forsøksvis peker ut streken for han).

Blir spennende testedager fremover! Krysser alt av fingre og tær :joyful:

Potensielle graviditetstegn per 11.12.21
Hvit utflod
Hyppig vannlating
Ømme pupper
Kvalm

:signs003

Spennende!! Vil jo gjerne se bilde av denne testen og gjerne flere tester jeg da :hilarious::D
 
Er redd det kan være relativt uinteressant å se bilde av den, for jeg har ikke sjans til å gjøre streken tydelig, føler jeg :hilarious: Men mannen har nå sagt seg enig i at han ser strek :excited001

Gøy å høre om flere ser, eller om det kan være at jeg bare vil så gjerne at jeg innbiller meg :p

IMG_20211211_144328.jpg
 
Jeg ser noe veldig svakt! Men det er vanskelig å si om det er skygge eller begynnende babystrek :) Uansett - her er det håp :D
 
Back
Topp