Snopefri september

:D :D :D

Jeg elsker den videoen mer enn Sigrid da... :p Litt skuffet over hvor lite interessert hun er :p
Haha :p det kommer nok en dag hun digger den minst like mye ;)


Februar-14 mamma <3
 
Enda en snopefri dag gjennomført :D tipp topp tommel opp!


Februar-14 mamma <3
 
Holdt meg i dag og! Men no går eg å legge meg før eg spyr :O Fuck!!!


24.02.14 ❤️❤️
 
Holdt meg i dag og! Men no går eg å legge meg før eg spyr :O Fuck!!!


24.02.14 ❤️❤️
Flink som holdt deg! :D go natt, håper kvalmen går over! Også håper vi du får en natt med mange timer på øyet :)


Februar-14 mamma <3
 
  • Liker
Reactions: EJ
Flink som holdt deg! :D go natt, håper kvalmen går over! Også håper vi du får en natt med mange timer på øyet :)


Februar-14 mamma <3

Takk :) Tenke på deg eg... Du e motivasjonen min! Du klarte august, da skal jaggu eg klara september :)


❤️Gutt 24.02.14❤️
 
Hvordan går det jenter? :)
 
Gått kjempe fint så langt :) Men går vel på en liten smell i morgen, svigermor kommer med hjemmelagde ferske boller :(
 
Gått kjempe fint så langt :) Men går vel på en liten smell i morgen, svigermor kommer med hjemmelagde ferske boller :(
Da er det lov med en smell :D


Februar-14 mamma <3
 
Eg gjekk på ein liten smell i går. Måtte feira graviditeten med ein McFlurry med Daim :p Men minus 1 kilo frå i går til i dag :p


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Eg gjekk på ein liten smell i går. Måtte feira graviditeten med ein McFlurry med Daim :p Men minus 1 kilo frå i går til i dag :p


❤️Gutt februar 2014❤️
Det er lov å feire :D bare ikke feire hver dag ;)


Februar-14 mamma <3
 
BOller er vel ikke så ille?? :p

Skulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC :D


Sent from my iPhone using BV Forum

boller er i grenseland for kake synes jeg :) spis med god samvittighet du, myyye mindre sukker i de enn i kaker ( tenk bare på kaker med sukker i bunn, evt krem og glasur!) Hekt enig med BMC om at du har lov! :-D
 
Skulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe :p som jeg har sagt, det er opp til hver enkelt hva de får lov til og ikke.. Også tenker jeg at ved special occasions er det lov å skeie ut litt ;) hadde svigers stått på døra i morgen med kake så hadde ikke jeg vært kjipt og sagt "nei, jeg har snopefri september" :p hadde de derimot stått på døra med kake 3 ganger i uka hadde jeg takka nei ;)


Februar-14 mamma <3
 
Skulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Tja jo ja. Kanskje. Men hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det... Nå har du jo fått tillatelse :p hehe!
 
Back
Topp