Haha![]()
![]()
![]()
Jeg elsker den videoen mer enn Sigrid da...Litt skuffet over hvor lite interessert hun er
![]()
Februar-14 mamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha![]()
![]()
![]()
Jeg elsker den videoen mer enn Sigrid da...Litt skuffet over hvor lite interessert hun er
![]()
ta deg en bananeen..... SJØBANAN!!
Enda en snopefri dag gjennomførttipp topp tommel opp!
Februar-14 mamma <3
Flink som holdt deg!Holdt meg i dag og! Men no går eg å legge meg før eg spyr :O Fuck!!!
24.02.14![]()
Flink som holdt deg!go natt, håper kvalmen går over! Også håper vi du får en natt med mange timer på øyet
Februar-14 mamma <3
ta deg en bananeen..... SJØBANAN!!
StrålendeHvordan går det jenter?![]()
Da er det lov med en smellGått kjempe fint så langtMen går vel på en liten smell i morgen, svigermor kommer med hjemmelagde ferske boller
![]()
Da er det lov med en smell
Februar-14 mamma <3
Det er lov å feireEg gjekk på ein liten smell i går. Måtte feira graviditeten med ein McFlurry med DaimMen minus 1 kilo frå i går til i dag
Gutt februar 2014
![]()
Gått kjempe fint så langtMen går vel på en liten smell i morgen, svigermor kommer med hjemmelagde ferske boller
![]()
BOller er vel ikke så ille??![]()
Skulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC
Sent from my iPhone using BV Forum
HeheSkulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC
Skulle ikke spise snop eller kaker.. Boller går under kake, gjør det ikke?! Men uansett, jeg har lov! Bare spør BMC