Snopefri september

Et boller med god samvittighet!!! :D


Februar-14 mamma <3
 
boller er i grenseland for kake synes jeg :) spis med god samvittighet du, myyye mindre sukker i de enn i kaker ( tenk bare på kaker med sukker i bunn, evt krem og glasur!) Hekt enig med BMC om at du har lov! :-D

:) jeg kan jo begrense meg og, trenger ikke ta mer enn en :) eller kanskje to... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe :p som jeg har sagt, det er opp til hver enkelt hva de får lov til og ikke.. Også tenker jeg at ved special occasions er det lov å skeie ut litt ;) hadde svigers stått på døra i morgen med kake så hadde ikke jeg vært kjipt og sagt "nei, jeg har snopefri september" :p hadde de derimot stått på døra med kake 3 ganger i uka hadde jeg takka nei ;)


Februar-14 mamma <3

Er heldigvis ikke ofte! Jeg har sagt nei flere ganger før fordi jeg har vært inni en ikke spise sukker periode :)

Jammen, smaker så mye bedre når noen andre gir deg lov ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er heldigvis ikke ofte! Jeg har sagt nei flere ganger før fordi jeg har vært inni en ikke spise sukker periode :)

Jammen, smaker så mye bedre når noen andre gir deg lov ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Da gir jeg deg herved lov :D


Februar-14 mamma <3
 
Syntes vi burde ha shoppe stopp tråd jeg... Der har jeg stoore problemer!
Hehe, er jo bare å lage en ;) har ikke shoppet på en god stund nå.. Tror jeg.... Må snart knote meg avgårde til byen og shoppe hemmelig venn gave da :D


Februar-14 mamma <3
 
Hehe, er jo bare å lage en ;) har ikke shoppet på en god stund nå.. Tror jeg.... Må snart knote meg avgårde til byen og shoppe hemmelig venn gave da :D


Februar-14 mamma <3

Jeg er så fælt til å bare må ha klær til mini, når det er salg. Spesielt ull.. Kan ikke delta ennå uansett, nå må jeg kjøpe bilstol og betale multi x på neste lønn:eek: Ja hemmeligvenn gave må jeg også ordne, ligger i mente:)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Jeg er så fælt til å bare må ha klær til mini, når det er salg. Spesielt ull.. Kan ikke delta ennå uansett, nå må jeg kjøpe bilstol og betale multi x på neste lønn:eek: Ja hemmeligvenn gave må jeg også ordne, ligger i mente:)
Ja, bilstol må kjøpes her også... Også må jeg vel bytte ut all ulla med bambusklør i stedet :eek: det koster jo en liten formue bare det o_O


Februar-14 mamma <3
 
Hoho, bambusklør faktisk :p klær :)


Februar-14 mamma <3
 
Off, det er kjedelig.. Håper dere får det under kontroll
Ja, er bare en flekk foreløbig, og den dukka opp i sommer når det var ekstremt varmt og klamt, i et hus fult av hundehår og klærne ble vaska i kjempeparfymerte svigermorvaskemidler. Så tipper det er en kombo av det som er årsaken.


Februar-14 mamma <3
 
Ok, to biter av fruktnøtt i dag :eek:


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Ok, to biter av fruktnøtt i dag :eek:


❤️Gutt februar 2014❤️
Haha :p men to biter er jo ikke ille sånn sett ;) jeg spiser jo hele plata hvis jeg først tar en bit :eek:


Februar-14 mamma <3
 
  • Liker
Reactions: EJ
Har lyst på salt chips! Helt overbevist om at det hjelper på hodepine og kvalmen!! Bare så synd vi ikke har :(
 
Back
Topp