Snopefri september

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hvem er med? Tenker samme som sist, det er opp til hver enkelt hva dem legger i snopefri. Vi har alle forskjellige laster, for noen er det brus, for andre er det sjokolade osv. Hva er din last? Klarer du deg uten en hel måned?


Februar-14 mamma <3
 
Eg er med! Men må starta i morgo :p Elskar Stratos og alt med sukker i :p


Junior 24.02.14 ❤️❤️
 
Eg er med! Men må starta i morgo :p Elskar Stratos og alt med sukker i :p


Junior 24.02.14 ❤️❤️
Starter i morgen jeg også :p har litt fra den sverigeturen jeg må kvitte meg med.................


Februar-14 mamma <3
 
  • Liker
Reactions: EJ
Jeg er med!:) kan drikke pepsi max i helgene og sukkerfri drops er lov:p


Celia 11.01.14
 
  • Liker
Reactions: BMC
Er med jeg også :) må bli fra i morgen, i dag spiste jeg en slikkepinne jeg fikk på vinmonopolet her om dagen :)
Mine laster er rent "godteri" som sjokolade, is, kake og smågodt :p

Vil forresten på forhånd gi meg selv 2 "fridager" - en kosekveld jeg skal ha med ei venninne onsdag 10. og 25års dagen til samboer 26. :) håper dere godkjenner det :p

I dag kasta jeg kakerestene fra dåpen som lå i fryseren :) fristelse borte :)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg er med :D Ikke chips, sjokolade eller kake i ukedagene...
 
  • Liker
Reactions: BMC
ImageUploadedByBV Forum1409595942.800948.jpg
...eh....næææ ser ikke sånn ut :p Men stå på dere! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Er med jeg også :) må bli fra i morgen, i dag spiste jeg en slikkepinne jeg fikk på vinmonopolet her om dagen :)
Mine laster er rent "godteri" som sjokolade, is, kake og smågodt :p

Vil forresten på forhånd gi meg selv 2 "fridager" - en kosekveld jeg skal ha med ei venninne onsdag 10. og 25års dagen til samboer 26. :) håper dere godkjenner det :p

I dag kasta jeg kakerestene fra dåpen som lå i fryseren :) fristelse borte :)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
Som nevnt, helt opp til hver enkelt hvordan man ønsker å ha det :) Jeg skal unne meg godteri siste lørdagen i måneden, det gjorde jeg i august også.


Februar-14 mamma <3
 
Jeg skal ikke kjøpe snop med hjem fra taxfreen, det blir vanskelig!
 
  • Liker
Reactions: BMC
Var på spontantur til Sverige i dag, kjøpte ikke et gram sukker! :-D

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Jeg spiser ikke mye snop, men de MMene som de selger på taxfreen er noe av det beste jeg får! Blir tøft å gå ut derfra uten å kjøpe en pakke med de... (får de ikke i vanlig butikk her hjemme)
 
Var på spontantur til Sverige i dag, kjøpte ikke et gram sukker! :-D

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
Skulle ikke jeg heller da jeg var i sverige forrige uke... Helt til jeg oppdaga at de solgte HVIT toblerone :p


Februar-14 mamma <3
 
Jeg spiser ikke mye snop, men de MMene som de selger på taxfreen er noe av det beste jeg får! Blir tøft å gå ut derfra uten å kjøpe en pakke med de... (får de ikke i vanlig butikk her hjemme)

Kan jo kjøpe med og spara dei til ein regnfull dag..?


❤️Gutt 24.02.14❤️
 
Skulle ikke jeg heller da jeg var i sverige forrige uke... Helt til jeg oppdaga at de solgte HVIT toblerone :p


Februar-14 mamma <3

Gikk ikke inn i snopebutikken så ble aldri frista ;-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
 
Dere er så flinke!!

Heier på dere!! Jeg spiser ikke snop i uka da :) Så føler meg flink som bare spiser snop fredag/lørdag :) Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å holde meg unna da også :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Kan jo kjøpe med og spara dei til ein regnfull dag..?


❤️Gutt 24.02.14❤️

Hehe, nei :) De er som dop for meg, klarer ikke ha de liggende! Sa til mannen i går at vi ikke skulle kjøpe noe snop, så håper han hjelper meg å holde det :p

Mannen til en venninne reiser mye i jobben, skal heller få han til å kjøpe en pose med de når desember nærmer seg :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hehe, nei :) De er som dop for meg, klarer ikke ha de liggende! Sa til mannen i går at vi ikke skulle kjøpe noe snop, så håper han hjelper meg å holde det :p

Mannen til en venninne reiser mye i jobben, skal heller få han til å kjøpe en pose med de når desember nærmer seg :D

Sukker er jo mye mer avhengighetsskapende enn heroin... så jeg tror deg... hehehehe :D
 
  • Liker
Reactions: BMC
Sukker er jo mye mer avhengighetsskapende enn heroin... så jeg tror deg... hehehehe :D

Er kun de som jeg ikke klarer å ha liggende! De skal helst ligge kald i kjøleskapet!! nomnom! Annen sjokolade kan få ligge...
 
Gikk ikke inn i snopebutikken så ble aldri frista ;-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
Skulle ikke det jeg heller, men ble lei av å vente på sambo som sosa der inne :p mange år siden sist jeg har sett de har hatt hvit toblerone der, så det var ikke ventet! Så når de hadde bare måtte jeg ha :p kjøpte to på 100gram, ene spiste jeg i helga, neste skal få ligge til siste helga i september :)


Februar-14 mamma <3
 
Back
Topp