Snopefri september

Kunne vært verre :p takket nei til smågodtene som ble satt frem på bordet i går kveld ;)


Februar-14 mamma ❤️

Jeg tenker at hvis man generelt klarer å holde seg til godteri en kveld i uka, så er jo det kjempebra :) Å gå helt uten hadde jeg aldri klart :p
 
Hvordan går det??

Jeg spiser deilig is :p Begynte å tenke på denne tråden og fikk dårlig samvitighet!
 
Jeg har spist sjokade på skiva til kvelds... Noen ganger bare må man :p
 
Jeg har skeia heeeelt ut jeg. .... Ble jo plutselig spandert tur på hjem til familien, og der fikk jeg servert sjokolade og sukkermarinert popkorn til middag og Is med ostepop til kvelds. ..... åt seriøst ikke noe skikkelig mat hele helga- de elsker å varte opp!
"Hmm, er litt sulten jeg, tror jeg smører meg noen brødskiver" - "NEI! Bare bli sittende, jeg steker noen pannekaker til deg- og kake etterpå! "
 
Jeg har skeia heeeelt ut jeg. .... Ble jo plutselig spandert tur på hjem til familien, og der fikk jeg servert sjokolade og sukkermarinert popkorn til middag og Is med ostepop til kvelds. ..... åt seriøst ikke noe skikkelig mat hele helga- de elsker å varte opp!
"Hmm, er litt sulten jeg, tror jeg smører meg noen brødskiver" - "NEI! Bare bli sittende, jeg steker noen pannekaker til deg- og kake etterpå! "
Haha, herlig å bli oppvarta da :D
 
Hvordan har det gått med dere ? Her har det ikke gått bra. Sykdom og lite matlyst så har blitt endel kokosboller og barer..:(
 
Utskeielse hver helg haha :oops: :rolleyes: :p men allikavel bedre enn hver dag som var normalen i sommer.... :oops:
 
Back
Topp