Snopefri september

...spist to biter hvit sjokolade..... :( sambo som har kjøpt og ikke likte, så lå den der og frista!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
...spist to biter hvit sjokolade..... :( sambo som har kjøpt og ikke likte, så lå den der og frista!


Sent from my iPhone using BV Forum

Er laurdag ;) Er jo lurt å ikkje stenge krana heilt :)


❤️Gutt februar 2014❤️
 
...spist to biter hvit sjokolade..... :( sambo som har kjøpt og ikke likte, så lå den der og frista!


Sent from my iPhone using BV Forum

To biter er jo ingenting :) Det er jo trosalt lørdag :D
 
Eg har tatt ein kvart troika... Noko er gale med smaksløkane mine :p


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Eg har tatt ein kvart troika... Noko er gale med smaksløkane mine :p


❤️Gutt februar 2014❤️
Hvorfor er noe galt? :p smaker troikaen rart?


Februar-14 mamma ❤️
 
Hvorfor er noe galt? :p smaker troikaen rart?


Februar-14 mamma ❤️

Nei sei det... Er lov og håpa at troika rett og slett ikkje er godt lengre, men trur ikkje eg er så heldig :p Hugsa i fjor og at det var mykje som smakte veldig rart. Likar ikkje eplejuice no heller.... "Smaker raaaaart" *med han tine melk reklame stemma* :p


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Nei sei det... Er lov og håpa at troika rett og slett ikkje er godt lengre, men trur ikkje eg er så heldig :p Hugsa i fjor og at det var mykje som smakte veldig rart. Likar ikkje eplejuice no heller.... "Smaker raaaaart" *med han tine melk reklame stemma* :p


❤️Gutt februar 2014❤️
Hehe, ja, blir gjerne litt sånn :p jeg likte ikke sjokolade de første 16 ukene... Men det snudde fort gitt :p


Februar-14 mamma ❤️
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hehe, ja, blir gjerne litt sånn :p jeg likte ikke sjokolade de første 16 ukene... Men det snudde fort gitt :p


Februar-14 mamma ❤️

Haha! Hadde vore deilig om det skjer her og!


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Kom kvikk lunchen og tok deg? ;-)
Du kan jo vri litt på utfordringen da? Bare spise TO kvikk lunch hver dag i stedet for fire? Bytt ut de andre med en stor kopp te som du koser deg med mens mammaen din spiser de andre? :)

På de dagene der han er totalt komplett umulig å ha med å gjøre så veldig vanskelig å faktisk ikkje synes synd på både meg og han og så spise masse sjokolade... Som i kveld...
 
Jeg spiste gullbrød i går og troika i dag. Skikkelig nedtur. Må begynne å variere litt :p
 
På de dagene der han er totalt komplett umulig å ha med å gjøre så veldig vanskelig å faktisk ikkje synes synd på både meg og han og så spise masse sjokolade... Som i kveld...

Huff, Ja forstår det veldig godt. Hadde selv en lengre periode der trøstespising var en stor del av livet mitt. Sjokolade ble en fast del av det daglige kostholdet. Det er heldigvis 6 år og 20 kg siden, og jeg har lært andre måter å trøste meg selv på :) Det blir nok bedre for deg også skal du se :)
 
Still going strong?? :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Var på matstreif i dag, ble litt smaking på diverse, men ikke så veldig mye jeg vil kalle snop :) mest oster, spekemat og slikt :) ble ei kule jordbærsorbet og en halv blåbærmuffins på samvittigheten, men skal lette den med en joggetur i morgen :-D
 
  • Liker
Reactions: BMC
Har vore litt dårleg her... Når eg er kvalm er sjokolade veldig enkelt for det roar magen ned :p


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Ble to skoleboller i går siden mamma hadde bakt.... Foreløbig en litt dårlig september med sprekk to lørdager på rad :p


Februar-14 mamma ❤️
 
Ble to skoleboller i går siden mamma hadde bakt.... Foreløbig en litt dårlig september med sprekk to lørdager på rad :p


Februar-14 mamma ❤️

Men frå i dag av blir det andre bollar :p Haha :p


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Back
Topp