Snopefri september

Snopefri i dag :D
 
Ooo, hvor lenge? Nok med to minutter? Eg er utålmodig.... :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Hehe, jeg pleier å ha de liggende noen timer.. :p Vil anbefale deg å teste det! SNOOOP :D
 
Hehe, jeg pleier å ha de liggende noen timer.. :p Vil anbefale deg å teste det! SNOOOP :D

Hmm, får vel la de ligge til i morgen tidlig... Migrene anfall, tror eg går å legger meg :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Hmm, får vel la de ligge til i morgen tidlig... Migrene anfall, tror eg går å legger meg :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Autch :( God bedring! Finner sengen jeg også nå! :)
 
Var snopfri i går :D Men fantaserer om Stratos og sjokoladekake :p


❤️Gutt 24.02.14❤️
 
Var snopfri i går :D Men fantaserer om Stratos og sjokoladekake :p


❤️Gutt 24.02.14❤️

Jeg har også lyst på sjokoladekake :) har i frysen :( men får heller ta med en tur!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Frokost? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Er så sykt lei av brødskiver at jeg brekker meg av tanken :p (nesten :p). Men ost og kjeks er noe jeg absolutt må få til. Liker sånne speltkjeks og snøfrisk... husker jeg spiste det endel da jeg var gravid :p
 
Er så sykt lei av brødskiver at jeg brekker meg av tanken :p (nesten :p). Men ost og kjeks er noe jeg absolutt må få til. Liker sånne speltkjeks og snøfrisk... husker jeg spiste det endel da jeg var gravid :p

Spiste lite ost da jeg var gravid.. Men nå, ost, spekemat og kjeks :)

Jeg spiser aldri brødskiver til frokost! Blir knekkebrød, omelett, rundstykke eller frukt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spiste lite ost da jeg var gravid.. Men nå, ost, spekemat og kjeks :)

Jeg spiser aldri brødskiver til frokost! Blir knekkebrød, omelett, rundstykke eller frukt :)


Sent from my iPhone using BV Forum

åh! Må få til ost-og vinkveld med samboeren, føler jeg nå :D blir så sulten...må ta meg en brødskrive... hahaha!! Jeg har jo ikke noe annet :-( :p
 
åh! Må få til ost-og vinkveld med samboeren, føler jeg nå :D blir så sulten...må ta meg en brødskrive... hahaha!! Jeg har jo ikke noe annet :-( :p

Håper at det er ferskt brød då:p men kan anbefale å lagd omelett om kvelden:) like god morningen etterpå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper at det er ferskt brød då:p men kan anbefale å lagd omelett om kvelden:) like god morningen etterpå :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke ferskt nei :-( :-( Vurderer omelett... tror jeg går for det!
 
MÅÅÅÅ HAAAAA SJOKOLADE ELLER SUKKER!!!!! :p


24.02.14 ❤️❤️
 
MÅÅÅÅ HAAAAA SJOKOLADE ELLER SUKKER!!!!! :p


24.02.14 ❤️❤️
Neeeeeeeeiiii! Du MÅ ikke! Det er bare kroppen og hjernen som lurer deg!


Februar-14 mamma <3
 
Har ikkje ete noko, og skal heller ikkje det... Men guuuuuuuuuuud ko lyst eg har på noko sukker :p


24.02.14 ❤️❤️
 
Har ikkje ete noko, og skal heller ikkje det... Men guuuuuuuuuuud ko lyst eg har på noko sukker :p


24.02.14 ❤️❤️
Hang in there, u can do it!


Februar-14 mamma <3
 
Back
Topp