Snopefri september

Eg og er sånn som småspiser på det hele tiden...
Det er morsmelk fra pupp, han har vært fornøyd siste 6,5 mnd, hvorfor skal han bare gulpe det opp igjen no? :p tror kanskje han egentlig vil ha noe mer fast føde...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Åja! Trodde det var erstatning :) Har du prøvd å gi grøt først og så drikke etterpå? :)
 
Åja! Trodde det var erstatning :) Har du prøvd å gi grøt først og så drikke etterpå? :)

Synes nesten synd i han om han må spise grøt tre ganger før dagen :p så kjedelig :p tenkte prøve å gi han noe brød men har bare brød med store korn i og eg tror ikkje det er så bra :p
Men han er kjempe glad i grøt og vann :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Synes nesten synd i han om han må spise grøt tre ganger før dagen :p så kjedelig :p tenkte prøve å gi han noe brød men har bare brød med store korn i og eg tror ikkje det er så bra :p
Men han er kjempe glad i grøt og vann :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Jeg bare tenkte at hvis du ga mm etter at han hadde spist, så kanskje han ikke gulper så mye? :p
 
Jeg er med! Men jeg har lov til litt godteri i helgen, men ingen brus og snop i ukedagene. Jeg drikker også litt sjokolademelk etter trening. Min last er snop og kos hver dag, jeg vil kunne kose meg, men kun litt i helgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heldig!! :-O Her gikk alt veldig greit frem til de siste ukene...da var det bonanza! Skikkelig søtsug!

Den er lei :p var litt kjipt i julen å ikke smake på sjokolade elle noe, så gleder meg til julen i år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den er lei :p var litt kjipt i julen å ikke smake på sjokolade elle noe, så gleder meg til julen i år :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trøster meg med at jeg trengte karbohydratene før fødselen :p :p Det er litt rart... hun er jo født med et hull ved begge ørene, som legen/hs mener kommer av at hun det ikke var ferdig utviklet før hun ble født... (hun har ikke problemer med hørselen heldigvis). Og jeg var jo syk dager før hun ble født. Så jeg tenker da at kanskje fødselen startet fordi jeg hadde en infeksjon i kroppen, men at hun egentlig hadde tenkt å være der inne lengre? hmmmmm.
 
Jeg trøster meg med at jeg trengte karbohydratene før fødselen :p :p Det er litt rart... hun er jo født med et hull ved begge ørene, som legen/hs mener kommer av at hun det ikke var ferdig utviklet før hun ble født... (hun har ikke problemer med hørselen heldigvis). Og jeg var jo syk dager før hun ble født. Så jeg tenker da at kanskje fødselen startet fordi jeg hadde en infeksjon i kroppen, men at hun egentlig hadde tenkt å være der inne lengre? hmmmmm.

hmm.. kanskje det?! Hvem vet... Når fødte du i forhold til termin da?
 
hmm.. kanskje det?! Hvem vet... Når fødte du i forhold til termin da?

Jeg fikk jo aldri noe svar på det... Syns det var litt rart. Hadde jo feber og forhøyede verdier. Jeg fødte to dager etter termin, men vannet gikk på termin. Dagen før termin ble jeg dårlig. Og samme dag som vannet gikk, klarte jeg nesten ikke spise noe fordi jeg var så kvalm og uvel.
 
Merkelig at du ikke får noe svar da!! Jeg var kjempe dårlig dagen/kvelden/natten før vi ble innlagt på KK. Men det var helst de vonde kynnerene som jeg hadde vært plaget med igjennom hele svangerskapet sitt feil :( Men vett om flere som har blitt kvalm og uvel den dagen vannet har gått/fødselen startet..

En venninne av meg og mannen hennes hadde omgangsyke da fødselen hennes startet :p Høres ikke noe godt ut :(
 
Merkelig at du ikke får noe svar da!! Jeg var kjempe dårlig dagen/kvelden/natten før vi ble innlagt på KK. Men det var helst de vonde kynnerene som jeg hadde vært plaget med igjennom hele svangerskapet sitt feil :( Men vett om flere som har blitt kvalm og uvel den dagen vannet har gått/fødselen startet..

En venninne av meg og mannen hennes hadde omgangsyke da fødselen hennes startet :p Høres ikke noe godt ut :(

Ja syns og det er merkelig. Men får slå meg til ro at jeg aldri vil få svar. Jeg hadde jo time hos fastlegen min samme dag som vannet gikk. Og han mente det var helt normalt at jeg kastet opp og hadde løs avføring. Tenkte det var normalt jeg og... men dette er vel mer normalt under fødselsforløpet? Eller?
 
Jeg trøster meg med at jeg trengte karbohydratene før fødselen :p :p Det er litt rart... hun er jo født med et hull ved begge ørene, som legen/hs mener kommer av at hun det ikke var ferdig utviklet før hun ble født... (hun har ikke problemer med hørselen heldigvis). Og jeg var jo syk dager før hun ble født. Så jeg tenker da at kanskje fødselen startet fordi jeg hadde en infeksjon i kroppen, men at hun egentlig hadde tenkt å være der inne lengre? hmmmmm.


Kan jo henda du hadde GBS? Eg hadde jo det som resulterte i at fødselen starta to ganger i romjula, veke 33 og 34.
GBS er jo kjent for å starte fødslar, og da får ein feber og har høge verdiar på infeksjon osv.


❤️Gutt 24.02.14❤️
 
Kan jo henda du hadde GBS? Eg hadde jo det som resulterte i at fødselen starta to ganger i romjula, veke 33 og 34.
GBS er jo kjent for å starte fødslar, og da får ein feber og har høge verdiar på infeksjon osv.


❤️Gutt 24.02.14❤️

Hmm.. hvem vet. Jeg får vel aldri vite :-(
 
Sitter og ser nattpatruljen og sutrer... Får være snopefri en annen gang..

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1409688488265.jpg
    1409688488265.jpg
    38,2 KB · Visninger: 6
Snopefri, men har kost meg med litt ost og kjeks!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snopefri, men har kost meg med litt ost og kjeks!


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nammenam... Enda bedre å ha friske druer og eple til :D

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Det er nammenam... Enda bedre å ha friske druer og eple til :D

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Og spekemat :D men druene spiste jeg opp tidligere og epler er vi tom for :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og spekemat :D men druene spiste jeg opp tidligere og epler er vi tom for :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, Namnam... Knasker druer no, men tomt for kjeks og ost :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Haha, Namnam... Knasker druer no, men tomt for kjeks og ost :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Prøvd å legge druene i frysen før du spiser de? Nomnom :)

Godt med bare druer også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Prøvd å legge druene i frysen før du spiser de? Nomnom :)

Godt med bare druer også :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ooo, hvor lenge? Nok med to minutter? Eg er utålmodig.... :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp