Snakketråd for Februar jentene

Æsj altså! Kvalm igjen :( Jeg er kvalm på morgenen og på kvelden, men midt på dagen er jeg ok. Gleder meg til vi er over kvalmestadiet :)

Gooood morgen jenter!  Ungene sov til 0630 idag, så det var helt greit å stå opp da. Nå henger kvalmen over meg, og øker fort i styrke. Så skal prøve å tusle inn på kjøkkenet å presse i meg ei brødskive, i håp om at den skal forsvinne igjen....

Usjh a mei da, stakkar jentene som er kvalme og uggne. Ikke godt i det hele tatt! Bland farris og eplemost, det hører jeg skal funke bra :)

Her er det en stille, rolig og koselig morgen med min lille sjarmis. 2 1/2 år , sto opp kl halv ni, vi setter oss under pleddet og koser oss med brødskive og brannmann sam :)

Min graviditet har så langt bare bydd på trøtthet og latskap..hehe.

jeg er ganske bortskjemt på sovefronten, så når lillegutt kom krypende opp i senga vår kl sju i dag, synes jeg det var aaaalt for tidlig... Gikk ned å lagde frokost til han, så satte han på barnetv og koste seg mens jeg lå å døste i senga.. Syns det er deilig at han er blitt så stor at sånne ting går ann nå! Meeeen, fra februar av er det andre boller igjen!

Farris og eplemos må prøves! :)
Våknet opp i dag å kjentes ut som jeg er fyllesyk :( Mer utflod også, men ikke rosa! Gulbrunt liksom! Rart.. Å veldig lite..

Guttungen er hos mormora si, så vi får sove lenge

hei hei...

her har det ikke vært fred å få i morges emoticon. Var egentlig min tur til å sove litt lenge, men snuppa er så mammadalt om dagen så hun ville helst sitte oppå meg å se på tom og jerry (på ipaden <3 )...haha, så det var ikke så lett å sove videre...

Men nå har mann og barn tatt en liten tur ut, så jeg slapper av og ordner litt hjemme, deilig emoticon. Ha en fin dag alle!

Knerten* skrev:

Minni skrev:

des09feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:
bor sør for trondheim  Er minst mulig spesifikk nå, frem til det er offisielt 

spennede, jeg bor også sør for trondheim

Jeg også! Men mer røper jeg ikke! Hehe..

Lurer viiiiirkelig på hvor dere to bor hen altså!

Jeg bor også sør for Trondheim ;) Nysgjerrig!! hihi

Jeg også bor sør for Trondheim...

Status for tia:

veldig trøtt og sliten. Sover dårlig om natta, våkner mange ganger.
Småkvalm, men har ikke kasta opp enda, bank i bordet.
Sulten hele tiden, men har ikke lyst på noen ting. Men når jeg begynner å spise så blir jeg aldri mett...

Begynner å gå opp for meg at jeg er gravid ja...

Tror vi skal fortelle det til familien i dag.

Jeg også er der.. Har så lyst å fortelle, men samtidig så tør jeg ikke enda.. Reiser snart på bryllupsreise til Gran Canaria. Skal være der i 2 uker, og når vi kommer tilbake fra ferie er jeg ca 11 uker på vei.. Men tror jeg aller helst vil vente til jeg har vært hos jordmor, vil liksom forsikre meg om at det er som det skal før jeg sier noe!! Tør liksom ikke stole på det jeg.. Så da blir det å holde det inni seg til jeg er 13 uker på vei.. er 6 uker og 2 dager nå. Det blir lenge det... Offffffff!!!! 

Vi skal fortelle det på torsdagskvelden når vi kommer hjem til familien min :) Er bare 8 uker på vei, men vil fortelle det så de kan hjelpe til litt med Oliver siden jeg skal være der alene i 2-3 uker :)

Vi har fortalt det til de aller nermeste... (dvs: mor og far, søster og min besteste venninne ;) ) Ja, og ei på jobb... (jobber på legekontor...) må aliere meg med ei der om det skulle dukke opp noe jeg skal holde med unna..
Men tenker jeg kommer til å fortelle det til de andre også til uka, for jeg jobber sammen med fastlegen min, å da ser de uansett at jeg er på sv.sk.kontroll....
Jeg er litt der at jeg liker at folk vet om hva som skjer, og skulle det gå galt så vet de også hva jeg gjennomgår... Flere som tenker slik????

Jeg jobber også i barnehage. Ganske heftig ja! Kjenner jeg er ekstra trøtt om dagen, i tillegg til kvalm og generellt litt tom og giddalaus.. Ikke lett å holde skjult i 7 uker til :) 
Hang on in there.. Vi klarer oss! Og det blir bedre når vi kan komme ut av skapet ;) 

Lykke til, og fortsatt god sommer :) Det også vettu.. Nå er det jo sommerferie, så når vi kommer tilbake så er det NESTEN sånn at vi kan si det :)))))

Mrs. Priddle 6+2

Fru Løe skrev:
Jeg er litt der at jeg liker at folk vet om hva som skjer, og skulle det gå galt så vet de også hva jeg gjennomgår... Flere som tenker slik????

Jeg er helt enig med deg! Om det så skulle gå galt, så vil jeg at foreldre og søsken skal vite om det! Vil ikke gå rundt å late som om ingenting har hendt..

Fru Løe skrev:
Vi har fortalt det til de aller nermeste... (dvs: mor og far, søster og min besteste venninne ;) ) Ja, og ei på jobb... (jobber på legekontor...) må aliere meg med ei der om det skulle dukke opp noe jeg skal holde med unna..
Men tenker jeg kommer til å fortelle det til de andre også til uka, for jeg jobber sammen med fastlegen min, å da ser de uansett at jeg er på sv.sk.kontroll....

Tenker sånn jeg også! Har sagt at det ikke er offisielt, slik at "alle" får ikke vite det ennå, men mine nærmeste og familien vet det, så om det skulle gå galt så vet de jeg trenger støtte fra hva jeg går igjennom uten at jeg må forklare så mye... og går det bra så vet de det allikevel og alle kan glede seg sammen med oss 

måtte forresten si det til en på jobben jeg også! Jobber med litt ubehagelige stellsituasjoner til tider, og det i kombinasjon med morgenkvalme var ikke helt bra!! Så da endte det med at jeg måtte si hvorfor jeg fikk brekninger av alt mulig som jeg egentlig tålte før! Hun hadde jo selvfølgelig skjønt det før jeg sa det, men ville ikke spør 

jeg tenker også slik at om noe skulle skje, så er det greit at de nærmeste vet det.. Så min mor og søster fikk vite det med en gang....og siden har jeg sagt det til 4 venninner (og da vedder jeg på at kjærestene deres vet det også!) I ferien kommer vi også til å si det til de vi skal være sammen med...såeh..er ikke helt hemmelig lengre nei...

Gleder meg til de 12 første ukene er overstått og vi forhåpentligvis har sett et lite nurk på UL!!! emoticon

Ventejente85 skrev:
! Hun hadde jo selvfølgelig skjønt det før jeg sa det, men ville ikke spør 

samme med venninna mi på jobb...hehe...

Ah, jeg gruer meg no sykt til å fortelle det! Jeg er liksom snart 20 år, og har en sønn fra før. Vi har sånne foreldre som prøver å styre ALT vi gjør, så det kan bli spennende å se hvordan folk reagerer.. Regner med at vi får en del reaksjoner, men jeg må nesten bare takle det som kommer :)

FrustrertFrøken skrev:
Ah, jeg gruer meg no sykt til å fortelle det! Jeg er liksom snart 20 år, og har en sønn fra før. Vi har sånne foreldre som prøver å styre ALT vi gjør, så det kan bli spennende å se hvordan folk reagerer.. Regner med at vi får en del reaksjoner, men jeg må nesten bare takle det som kommer :)

Bare ikke bry degEr deres lille mirakel, og du har all rett til å glede deg over det uannsett alder! Så vær litt egoistisk og drit i alle andre! 

Haha, vi skulle lissom ikke si noe til noen før i uke 10-12.....men så måtte vi bare si det til foreldra våre for en uke sida.....og om lørdagen så "måtte" vi si det til søsken....så nå er det vel bare flere og flere som får greie på det :-)

Back
Topp