Honningblomsten
Forumet er livet
Æsj altså! Kvalm igjen :( Jeg er kvalm på morgenen og på kvelden, men midt på dagen er jeg ok. Gleder meg til vi er over kvalmestadiet :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knerten* skrev:
Minni skrev:
des09feb12 skrev:
bor sør for trondheim Er minst mulig spesifikk nå, frem til det er offisieltVentejente85 skrev:
spennede, jeg bor også sør for trondheim
Jeg også! Men mer røper jeg ikke! Hehe..
Lurer viiiiirkelig på hvor dere to bor hen altså!
Jeg bor også sør for Trondheim ;) Nysgjerrig!! hihi
Jeg er litt der at jeg liker at folk vet om hva som skjer, og skulle det gå galt så vet de også hva jeg gjennomgår... Flere som tenker slik????Fru Løe skrev:
Vi har fortalt det til de aller nermeste... (dvs: mor og far, søster og min besteste venninne ;) ) Ja, og ei på jobb... (jobber på legekontor...) må aliere meg med ei der om det skulle dukke opp noe jeg skal holde med unna..Fru Løe skrev:
Men tenker jeg kommer til å fortelle det til de andre også til uka, for jeg jobber sammen med fastlegen min, å da ser de uansett at jeg er på sv.sk.kontroll....
Jeg er litt der at jeg liker at folk vet om hva som skjer, og skulle det gå galt så vet de også hva jeg gjennomgår... Flere som tenker slik????
! Hun hadde jo selvfølgelig skjønt det før jeg sa det, men ville ikke spørVentejente85 skrev:
Ah, jeg gruer meg no sykt til å fortelle det! Jeg er liksom snart 20 år, og har en sønn fra før. Vi har sånne foreldre som prøver å styre ALT vi gjør, så det kan bli spennende å se hvordan folk reagerer.. Regner med at vi får en del reaksjoner, men jeg må nesten bare takle det som kommer :)FrustrertFrøken skrev: