Snakketråd for Februar jentene

Sukkemoticon
Sovet kjempedårlig mange netter nå med masse mareritt. Våkna tidlig og klarte ikkje sovne selv om jeg er stuptrøtt. Er så trist og smådeppa i dag at jeg sitter og griner. Hvorfor griner jeg.....jo, er litt redd.....redd for at det ikkje skal gå bra denne gangen heller. Har hatt bare fine dager frem til nå og hatt godt mot noe som har vært kjempegodt. Men i dag.....drittdag! Måtte bare få ut frustrasjon siden ingen vet at jeg er gravid foruten min kjære.
Mvh syt og klag a/s.

STOOOR klem til deg Sindarella! <3

Er normalt å ha en drittdag innimellom, men er trist å høre at du er så redd :( Siden du har mistet så mange ganger får du vel oppfølging? 

Takk for klemmenemoticon
Nei, jeg har ikkje snakket med noen ang dette. Jeg jobber som sykepleier og har mye med legene her i kommunene så jeg føler ikke for å ha oppfølging med de. Det er søkt om tidlig UL som jeg tror jeg får i uke 7 en gang men det som er litt synd er at gyn der jeg har vært før har sommerferie så jeg må til ett annet sykehus. Det er vel bare en drittdag som går over snart.

Skal sykle meg en tur etterpå men må vente til jeg ikkje ser helt tårefull utemoticon . Måtte vel bare komme denne dagen for å få ut en boble av tanker for så å få bedre dager. Satser på godt mot resten av dageneemoticon

sindarella skrev:
Sukkemoticon
Sovet kjempedårlig mange netter nå med masse mareritt. Våkna tidlig og klarte ikkje sovne selv om jeg er stuptrøtt. Er så trist og smådeppa i dag at jeg sitter og griner. Hvorfor griner jeg.....jo, er litt redd.....redd for at det ikkje skal gå bra denne gangen heller. Har hatt bare fine dager frem til nå og hatt godt mot noe som har vært kjempegodt. Men i dag.....drittdag! Måtte bare få ut frustrasjon siden ingen vet at jeg er gravid foruten min kjære.
Mvh syt og klag a/s.

Stor klem til deg! Jeg er også veldig redd :( Tør ikke glede meg! Jeg tror alle er redde :(
Vi får bare prøve å tenke positivt :)

MiniBolle2012 skrev:
Vi har forlovet oss i dag :D <3

GRATULERER SÅ MYE! 

Eeey - gratulerer så mye MiniBolle!! <3 Gjorde dere noe utav det eller?;)

Har så snill jm- hun bestilte tidlig ul til meg i uke 12.. Venter spent på å få brev i posten om dato og klokkeslett!! ;)

Etter fødsel nr en så sendte jeg brev til sykehuset der jeg ønsket kopi av journal/ partogram/ epikrise. Etter fødsel nr to så har jeg helt glemt det. Men i uka her så sendte jeg et brev der jeg ønsket kopi av det også!  Blir spennende å lese. Alltid spennende å se hva andre skriver om enn, hehe..

Etter fødsel nr en så sendte jeg brev til sykehuset der jeg ønsket kopi av journal/ partogram/ epikrise. Etter fødsel nr to så har jeg helt glemt det. Men i uka her så sendte jeg et brev der jeg ønsket kopi av det også!  Blir spennende å lese. Alltid spennende å se hva andre skriver om enn, hehe..

Ventejente85 skrev:

Knerten* skrev:

Minni skrev:

des09feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:
bor sør for trondheim  Er minst mulig spesifikk nå, frem til det er offisielt 

spennede, jeg bor også sør for trondheim

Jeg også! Men mer røper jeg ikke! Hehe..

Lurer viiiiirkelig på hvor dere to bor hen altså!

Jeg bor også sør for Trondheim ;) Nysgjerrig!! hihi

Dette blir spennende  Sør for Trondheim er jo halve landet det da  Vi får smøre oss med toldmodighet frem til uke 12 så kan vi ha en stooor avsløringstråd! 

Blir spennende, men blir i trøndelag jeg da

Hvordan er formen deres i dag jenter? :)

Her er jeg kvalm og trøtt! Kaster opp hvis jeg gjør noe annet enn å sitte i ro eller gå roolig, kan ikke bøye meg ned engang. Huff, dette blir morsomt med lille Oliver som styrer rundt på gulvet :/

GRATULERE MiniBolleemoticon
Da er deg vel ikkje så lenge til det er bryllup da?emoticon

Håper formen din blir bedre i dag og tar knekken på kvalmen.

Back
Topp