Snakketråd for Februar jentene

Ventejente85 skrev:
la forresten merke til en ting... på tickeren din står det at du er 5+1 og at det er 223 dager igjen til termin, på min ticker står det at jeg er 5+3, men jeg har 242 dager igjen... Hva som gjør dette?? Regner de ulikt rundt omkring?? 

Ja når du sier det så måtte jeg også sjekke, og jammen er det stooor forskjell på "antall dager igjen", hva skyldes det da tro? Er jo to forskjellige "ticker nettsider", men likevel merkelig at det skulle være så mange dager forskjell!

Når jeg regner sammen antall dager siden siste dag i siste mens, og tallet på tickeren, så kommer jeg fram til 260, mens et svangerskap er 282. Raaaart! Må prøve å fikse opp i dette

ugggh ..KVALM.

Daaa fikk jeg fikset tickeren så den viste riktig antall dager igjen til termin

Mmm, sitter å koser meg med nybakte horn med leverpostei - nam!

Fikk plutselig et energikikk, så da har jeg bakt to brød, 16 horn og 20 rundstykker + ordnet pannekakerøre til middagen :)

Oj!! Det var voldsomt!!  Her har det vært en veeeeldig sløv dag... huff... trøtt å sliten, å nå er det jobb igjen!!

titter innom.. vært på møte siden kl 9! vondt i hodet...arg..håper det hjelper med den friske luften jeg får når jeg nå sykler avgårde for å hente snuppeluren i BHG :)

Ventejente85 skrev:
bor sør for trondheim  Er minst mulig spesifikk nå, frem til det er offisielt 

spennede, jeg bor også sør for trondheim

des09feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:

Jeg også! Men mer røper jeg ikke! Hehe..

Lurer viiiiirkelig på hvor dere to bor hen altså!

Noen andre her som jobber i barnehage?

Føler dagen har gått i ett! Gratis sommer kino med barna, ingen pauser idag, og etter jobb hadde vi på avdelingen kveldsmøte.... Ettersom jeg er veldig trøtt for tiden, og krever litt puste pause kjenner jeg at jeg blir litt bekymmret når en skal fortsette som "vanlig", når en har en skjult spire i magen... Ønsker så virkelig at den holder seg frisk og sterkt der inne til tiden er inne:-)

6 uker påvei

Kjekt å kunne skrive om alt her inne, men skulle ønske de nyeste innleggene kom først, sotert etter dato, eg e nok bare litt lat.... emoticon

Minni skrev:

des09feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:

Jeg bor også sør for Trondheim ;) Nysgjerrig!! hihi

Trøtt som ei strømpe...................døgnet rundt!!!

Sitter å ser på fødeavdelingen! Å nå husker jeg smertene..... Gruer meg samtidig som jeg gleder meg Verdens største adrenalin-kick da!

Trøttere enn trøttest de siste dagene...

Jenta vår ble hele 2 år i går! <3 :) Startet på kakebakingen til helgas feiring allerede. Kjenner det skal bli godt når mandagen kommer og jeg kan slappe av uten en haug me ting som "må" gjøres. Men det er absoultt verd det. Skal gjøre det jeg kan for at hun skal få en alle tiders dag.

Var hos jordmor i dag også. Ble henvist til oppfølging på sykehuset. Får vell innkalling til første ultralyd ila de neste 2 ukene. Spennede, men skummelt på samme tid... Håper så inderlig det går bra denne gangen. Tror ikke jeg klarer samme svangerskap og utfall som sist gang... Da vet jeg ikke hva jeg gjør...

Håper dere har en fin kveld alle sammen! :)

Knerten* skrev:

Minni skrev:

des09feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:

Jeg bor også sør for Trondheim ;) Nysgjerrig!! hihi

Dette blir spennende  Sør for Trondheim er jo halve landet det da  Vi får smøre oss med toldmodighet frem til uke 12 så kan vi ha en stooor avsløringstråd! 

Vært inne på ultralydportalen.no og lest litt + sendt en mail med div spørsmål til de som jeg har fått svar på. Så nå har jeg bestemt meg! Jeg skal bestille meg UL rundt uke 11! Spennendeeee! 

Minni skrev:
Vært inne på ultralydportalen.no og lest litt + sendt en mail med div spørsmål til de som jeg har fått svar på. Så nå har jeg bestemt meg! Jeg skal bestille meg UL rundt uke 11! Spennendeeee! 

Spennende :D Måtte bestille meg en i uke 11+6 jeg også, døør av nysgjerrighet :p

MiniBolle2012 skrev:

Minni skrev:

Spennende :D Måtte bestille meg en i uke 11+6 jeg også, døør av nysgjerrighet :p

Skal du til de du også eller? :)

Minni skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Minni skrev:

Skal du til de du også eller? :)

Skal til På Vei her i Bodø :)

Back
Topp