Snakketråd for Februar jentene

Ja, det skal bli godt med ett hus :) Blir første huset "vårt". Lurer på hvordan det blir å flytte no da, jeg kan vel ikke hjelpe til så mye som jeg vil tenker jeg :P Med å løfte på alt, stakkars mannen min da :P Og vi er i 3. etasje no og :P Hehe... Jaja, blir nok morro tenker jeg :P

Det var lurt ja, for jeg tipper han kommer til å spørre ganske fort og, så blir vel umulig å holde tett til vi kommer hjem :P Kan ikke vente med å fortelle han! Har bare lyst til å skrike det ut overalt!! :) Men så må jeg jo vente å fortelle han først :)

Hva gjør dere på i kveld da?

Vi har nettopp flyttet, men trodde egentlig ikke at jeg var gravid siden jeg fikk svaaaak positiv 9 dpo og negative tester frem til 14 dpo. Så jeg har båret MASSE tungt! Så håper ikke det er så alt for skadelig så tidlig :/ Men kan nok være lurt å ikke bære så alt for mye ja :)

Morsomt at du kan fortelle det til han på en litt spesiell måte, blir fint minne :)

Jeg prøver å legge guttungen. Han har vært syk i ei uke nå og sovet i senga vår om natten (som har vært madrasser på gulvet siden vi ikke har kommet til rette). Så er et mareritt å få han til å sove i egen seng :/

Jeg tror egentlig selv at det ikke har so mye å si, så lenge man ikke stresser alt for mye og ikke har alt alt for høy puls i lengre tid.. Og det er så mange som gjør alt mulig rart og ikke vet at de er gravide og alt er bra, så er ikke så veldig bekymra :) Og det går nok bra med deg og :)

Ja, det blir vel ett fint minne ja. Skulle ønske det ikke var sååå lenge til da! En hel uke å holde det hemmelig er vanskelig! Nesten som jeg hinta på telefonen i går kveld, måtte tenke bevisst på hva jeg sa for å ikke røpe noe :P Så det skal bli godt å få han hjem på fredag!

God bedring til småen din da! Får håpe han blir bedre snart så alt kan komme seg tilbake til normalen. Er ikke bare bare å bli vandt til nye omgivelser nei :) Er vel bare å ta det ett skritt om gangen!

Ja du har nok rett, er bare såå redd for å miste! Vær gang jeg er på do er jeg redd det skal være blod på papiret :/ Huff, må legge fra meg disse bekymringene altså!

Hehe, skjønner deg godt! Synes du er kjempe flink som holder ut jeg :D Måtte ringe typen med engang jeg hadde testet jeg, greide ikke å holde meg noen timer til han kom hjem engang :p Han kommer til å bli sååå glad, også blir det ekstra spesielt at du får si det til han ansikt-til-ansikt :)

Takk skal du ha :)

Forstår deg godt! MiniBolle! Er og redd for å mista, sjekkar papiret etter kvart dobesøk, og er livredd for å testa negativt i morgon tidleg... æsj.

Positive tankar! Det går nok bra!

Til lykke med flytting begge to!

Jeg og måtte teste igjen 3 dager etter en svak test... Måtte bare være helt sikker! Kanskje jeg tar en til på fredag med mannen og, bare for å se at den fortsatt er positiv :P hehe...
Hvis du har fått svak positiv så er den nok positiv neste gang og, har du HCG i urinen så har du HCG i urinen :) Sånn er det bare :P

Jo takk, det er jaggu ikke lett å holde tett, men han sa klart fra at om jeg fant det ut så ville han ikke vite før han kom hjem igjen!!! :)

Jeg har stor tro på positive tanker, og jeg gleder meg litt for mye til å bekymre meg egentlig :) hehe :) Jeg tenker og litt "Your wish is my command", at det er det universet (gud eller hva du enn tror på) sier til "deg". At hvis du tenker at detta går bra så går det bra, for det er det du tenker. Og det funker faktisk med en god del andre ting, så hvorfor ikke med detta :)
De små frøa våres klorer seg nok godt fast :)

Har fått 4 positive tester, og de 3 siste har blitt sterkere for hver gang :) Så har jo troa, men sist testet jeg ikke før uke 6, og da var alle suuuper sterke. Så vil liksom ha en supersterk test så jeg kan overbevise meg selv ;p

Åhh, da skjønner jeg at du holder ut litt ekstra ja, sååå stas :D

Smart du :) Tror nok jeg også må ta over litt av tankegangen din ;)

Åja, men da tviler ikke jeg på at du er gravid :) Testene blir nok sterkere og sterkere tenker jeg :)

Vel, pappa viste oss en veldig interresant film en gang, og den var veldig lærerik. Den heter "The Secret"...
Kan absolutt anbefales :)

http://thesecret.tv/
Her er web siden til filmen. Det er ikke en vanlig spille film, mer som en dokumentar på en måte, men ikke en vanlig kjedelig dokumentar hvor de bare lister info etter info. Første gangen trodde jeg den kom til å være veldig kjedelig, men ble veldig overraska! Og har sett den mange ganger nå!

Her er den på imdb.
http://www.imdb.com/title/tt0846789/

Då har eg tatt den digitale testen :) gravid 3 + står da :)
da betyr i 28 dager syklus 5 +, men i lenger syklus så blir da mindre.. eller har eg misforstått?
Virka som om samboeren min tørr å tru meir på da etter den testen :) da som ikkje er så kjekt er at da virke som om kvalmen er komt :S blærk... fleire som er begynt å bli kvalme?

Hehe :) da er da eg prøve å overbevise samboeren min om... han klare ikkje heilt å tru på at da endelig har skjedd :P tok "berre" 1 år :p men da er vel litt uvirklig for dei fleste menn den første gangen? :) gleder meg til å kunne fortella da til familie og venner :)

Tesemor 89 skrev:
Då har eg tatt den digitale testen :) gravid 3 + står da :)
da betyr i 28 dager syklus 5 +, men i lenger syklus så blir da mindre.. eller har eg misforstått?
Virka som om samboeren min tørr å tru meir på da etter den testen :) da som ikkje er så kjekt er at da virke som om kvalmen er komt :S blærk... fleire som er begynt å bli kvalme?

Gratulere så masse:D

Jeg pleier å være kvalm på ettermiddagen...Også er det ikke alltid jeg får i meg mat. Trett har jeg merket jeg også er, i går sov jeg i 1,5 t :D Og det var deilig.

Takk minibolle2012 og Anita89 :)

eg sov vel kanskje 1 time på dagen i går :) kunne trengt masse meir, men får ein besøk så er da vanskelig.. :)
Eg og har litt vanskligheta med å få i meg mat, er så trøtt at orke jo nesten ikkje å letta meg frå sofaen :P Prøve å gjer fleire ting når eg først må reisa meg :) hehe

Har dåke tenkt på kossen dåke skal fortella familiane dåkas eller?

Back
Topp