Snakketråd for Februar jentene

MiniBolle2012 skrev:
Spennende da :D Hvis man skal tenke slik er det nesten aldri perfekt å få unge, men vi klarer det nok ;)

Jeg utdanner meg til å bli Siviløkonom og går siste året Bachelor, så blir det en Mastergrad etter det. Men skal ta et ekstra år for å forbedre noen karakterer jeg ikke er fornøyd med, så har fortsatt 3 år igjen. Også vet jeg ikke hvordan det blir med utdannelsen etter fødsel, om jeg må ta et år permisjon eller om jeg klarer å fortsette og ha med ungen på skolen. Vi får se :) Vil helst ikke utsette det noe mer, føler det tar så lang tid :p


oooy, du er jo komt kjempe langt
Eg e bare på VGS ennå liksom:P
Planen er å gå sykepleien og deretter bli jordmor. Men det er bare en drøm ennå. Det e laaang vei å gå;) tenker å gå det desentralisert med en 50 prosent stilling der jeg er vikar nå. Så får se hva det blir;) Akkurat nå er jeg kun ute etter et fagbrev:)
 
Åhh, virker så koselig å være jordmor, men alt som har med legeyrket kan ikke jeg bli :p Vet at jeg ikke hadde taklet det, derfor er det kjempe fint at mange andre går for det yrket :)

Det er bare å ta det som det kommer, du er ihvertfall igang :D
 
MiniBolle2012 skrev:
Anita89 skrev:
Så var det atter en ny dag. Håper denne dagen går fort. Vil sånn at morgendagen skal komme slik jeg kan ringe legen..Er så nysgjerrig på om det faktisk er en spire hos meg.


Lykke til :) Hva skal du spørre legen om? Jeg kunne godt tenkt meg en hcg prøve for å se etter stigning, men vet ikke om man får det?

Tusen takk for det:) nei jeg vil bare snakke med henne og gjerne ta en test der for å se om det faktisk stemmer at jeg er gravid.. Skulle egentli ta CT den 21 i denne måneden, men det går vel ikke an nå som om jeg er gravid? noen som vet?
 
Da ringte jeg legen i dag, fikk ikke komme før den 27 juni. Fikk beskjed om å ta en ny test om 1 uke.. Kjøpte meg 2 stk slik jeg kunne ta en i dag:P Nå sto det 3+ på den:D Håper sånn at spiren klorer seg fast i 9 måneder :)
 
Så kjekt! Krysser for deg og alle her inne

Eg kjenner meg heilt ubrukelig i dag. Har kontordag og skal retta. Har ein heil bunke som ropar på meg, og eg veit at det vert mange timar i strekk om eg ikkje gjer det no. Men eg klarar det ikkje...

Sit og ser på kva mat eg kan/ikkje kan ete, kva som skjer i kva veke, dobbeltsjekkar biletet av testen på mobilen slik at eg veit at det framleis er der (håplaus, eg veit )

Vanskeleg å tenka på noko anna i dag!
 
Eg har fått meg legetime den 17. juni. vil då vera ca 6 veke på vei...
ditta blir den første vår så har veldig lyst på så masse info som muligt :)
Har prøvd i 1 år, så eg synst da er litt skummelt sjølv om eg har 2 positive testa som ligge her. :) samboeren min tørr ikkje å tru på da endo, så skal ta ein test med ukeindikator på torsdag. Satser på at den og er poitiv ;)
Er da andre som ikkje heilt klare å tru på testane?
 
Hihi, ikke lett å konsentrere seg når man har fått positiv test nei Ymra_lill ;) Du får ha en fin dag videre, så håper jeg du får gjort noe etterhvert :)

Jeg greier heller ikke helt å tro det Tesemor89, skal ta en ny test om noen dager, så kanskje det går inn da ;p
 
det har ikke gått opp for meg heller at jeg er gravid.... Men håper bare på at spiren sitter..og jeg har så lyst å fortelle det til mine foreldre..vil så gjerne se reaksjonen dems :P
 
MiniBolle2012 skrev:
Det går nok bra denne gangen :D Har du ringt legen? Eller var det ikke du som skulle det?


jeg har ringt men fikk ikke komme før 27 juni.. laaang ventetid :(
 
Selvfølgelig skulle vi få reklame fra Barnas hus i posten i dag...sitter å ser på bilstoler...Brio Primo, 1199. Før pris var 1999 kr...nå fikk jeg lyst å gå på shopping gitt :P
 
Anita89 skrev:
Selvfølgelig skulle vi få reklame fra Barnas hus i posten i dag...sitter å ser på bilstoler...Brio Primo, 1199. Før pris var 1999 kr...nå fikk jeg lyst å gå på shopping gitt :P


Åj, ja det er vel ganske mye prosentrabatt der uka her. Ville slått til jeg ;)
 
MiniBolle2012 skrev:
Anita89 skrev:
Selvfølgelig skulle vi få reklame fra Barnas hus i posten i dag...sitter å ser på bilstoler...Brio Primo, 1199. Før pris var 1999 kr...nå fikk jeg lyst å gå på shopping gitt :P


Åj, ja det er vel ganske mye prosentrabatt der uka her. Ville slått til jeg ;)


ja sparer jo 800 kr på den...har sykt lust å kjøpe den...men samboer blir vel sur:P er det gale å kjøpe så tidlig eller? :P
 
MiniBolle2012 skrev:
Hihi, ikke lett å konsentrere seg når man har fått positiv test nei Ymra_lill ;) Du får ha en fin dag videre, så håper jeg du får gjort noe etterhvert :)

Jeg greier heller ikke helt å tro det Tesemor89, skal ta en ny test om noen dager, så kanskje det går inn da ;p



Ikkje så lett. Er dautrøtt i tillegg. Reiser heim no, søv litt og så vert det kveldsjobbing. Min eigen feil når eg ikkje kom meg i gang før altfor seint

Fristande å byrja å kjøpa inn ting ja... og fortelja! Det blir litt meir "på ordentlig" då. Skal sjå kor lenge me klarar å halda oss. Har iallfall lyst til å halda det hemmeleg til etter fyrste kontroll. Spørs om me klarar det

Håpar de har ein fin dag jenter, med eller utan shopping! Og at de har hatt ein meir produktiv dag enn meg så langt!
 
Anita89 skrev:
MiniBolle2012 skrev:
Anita89 skrev:
Selvfølgelig skulle vi få reklame fra Barnas hus i posten i dag...sitter å ser på bilstoler...Brio Primo, 1199. Før pris var 1999 kr...nå fikk jeg lyst å gå på shopping gitt :P


Åj, ja det er vel ganske mye prosentrabatt der uka her. Ville slått til jeg ;)


ja sparer jo 800 kr på den...har sykt lust å kjøpe den...men samboer blir vel sur:P er det gale å kjøpe så tidlig eller? :P

HVIS det går galt gangen her så vil dere vel prøve igjen? Og da får dere jo brukt det da ;) Sånn tenker jeg :p
 
MiniBolle2012 skrev:
Anita89 skrev:
MiniBolle2012 skrev:
Anita89 skrev:
Selvfølgelig skulle vi få reklame fra Barnas hus i posten i dag...sitter å ser på bilstoler...Brio Primo, 1199. Før pris var 1999 kr...nå fikk jeg lyst å gå på shopping gitt :P


Åj, ja det er vel ganske mye prosentrabatt der uka her. Ville slått til jeg ;)


ja sparer jo 800 kr på den...har sykt lust å kjøpe den...men samboer blir vel sur:P er det gale å kjøpe så tidlig eller? :P

HVIS det går galt gangen her så vil dere vel prøve igjen? Og da får dere jo brukt det da ;) Sånn tenker jeg :p

hehe ja helt sant d:P hadde bare alle hatt tankegangen din:P
 
Det er ikke lett å vente med noe som helst synes jeg! I går så bare måtte jeg ta en tur på butikken, bare for å se! Det var vanskelig å ikke kjøpe noe, men må vel vente litt til... Jeg klarer heller ikke å få noe gjort, vi skal flytte i slutten av mnd, (skal leie hus i stedet for leilighet! Yaay) så jeg vet jeg trenger å begynne å pakke og rydde litt, skal ha folk inn her å se på leiligheten i morra, og det ser ikke ut! (I mine øyne hvertfall) Men so blir jeg no sittende her å lese, å tenke og lure da. Og ingenting blir gjort :P
Så prøver jeg å finne ut hvordan jeg skal fortelle det til mannen når han kommer hjem på fredag... I bilen på vei hjem, eller vente til vi kommer hjem? Spm er om jeg klarer å vente helt til vi kommer hjem! Hmm... Så er spm hvordan, tenkte kanskje jeg kunne putte ett hjemmelaga skilt i bilen, "Welcome home Daddy" evt, "Daddy-to-be"... Ballonger? Smekke hvor det står "I love Daddy".. Hmm... Mange mange tanker! Men det er no fine tanker da :)
 
Så deilig med hus da, masse lykke til med flyttingen :D Det går nok fint i morgen, ser sikkert greit ut ;)

Synes det var en super ide å ha et skilt i bilen med noe Daddy et eller annet, så kan dere bruke bilturen hjem på å snakke også når dere kommer hjem kan du vise testen(e) din(e) osv :D 
 
Det er ikke lett å vente med noe som helst synes jeg! I går så bare måtte jeg ta en tur på butikken, bare for å se! Det var vanskelig å ikke kjøpe noe, men må vel vente litt til... Jeg klarer heller ikke å få noe gjort, vi skal flytte i slutten av mnd, (skal leie hus i stedet for leilighet! Yaay) så jeg vet jeg trenger å begynne å pakke og rydde litt, skal ha folk inn her å se på leiligheten i morra, og det ser ikke ut! (I mine øyne hvertfall) Men so blir jeg no sittende her å lese, å tenke og lure da. Og ingenting blir gjort :P
Så prøver jeg å finne ut hvordan jeg skal fortelle det til mannen når han kommer hjem på fredag... I bilen på vei hjem, eller vente til vi kommer hjem? Spm er om jeg klarer å vente helt til vi kommer hjem! Hmm... Så er spm hvordan, tenkte kanskje jeg kunne putte ett hjemmelaga skilt i bilen, "Welcome home Daddy" evt, "Daddy-to-be"... Ballonger? Smekke hvor det står "I love Daddy".. Hmm... Mange mange tanker! Men det er no fine tanker da :)
 
Back
Topp