Snakketråd for Februar jentene

hei girlsa! Hva gjør dere i kveld da? jeg skal straks lage meg litt kveldsmat :)

hei girlsa! Hva gjør dere i kveld da? jeg skal straks lage meg litt kveldsmat :)

Hei :) Fint at du dyttet denne opp igjen, hadde glemt den jeg ;p

Her er det tv og babyverden, lite spennende. Skal lage noe jeg også, men vet ikke helt hva :p Hva skal du spise? :)

sitter her å ser OTH, og kjemper en kamp mot trøttheten! Har vært på jobb hver dag siden fredag, skal jobbe i morgen og på torsdag/fredag natt og kjenner at det blir mye nå som jeg er en rugemaskin! Visste ikke at det gikk ann å bli så trøtt en gang!!!

MiniBolle2012 skrev:

Her er det tv og babyverden, lite spennende. Skal lage noe jeg også, men vet ikke helt hva :p Hva skal du spise? :)

Jeg liker slike skriv-hva-du-vil tråder :) På mitt forrige forum ble den ekstremt lang, så vi må jo holde den oppe her også!!!

Jeg spiser noe så spennende som brødskive med leverpostei og agurk...nammis!

jeg har lyst på is ..jeg tror jeg skal hente meg en is

*lille*my* skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Jeg liker slike skriv-hva-du-vil tråder :) På mitt forrige forum ble den ekstremt lang, så vi må jo holde den oppe her også!!!

Jeg spiser noe så spennende som brødskive med leverpostei og agurk...nammis!

Ja den på Mai 2010 lever fortsatt og er oppe i over 5000 sider, morsomt :D

Er nam det da :D

Ventejente85 skrev:
sitter her å ser OTH, og kjemper en kamp mot trøttheten! Har vært på jobb hver dag siden fredag, skal jobbe i morgen og på torsdag/fredag natt og kjenner at det blir mye nå som jeg er en rugemaskin! Visste ikke at det gikk ann å bli så trøtt en gang!!!

Husk å slapp ordentlig av mellom all jobbinga også, viktig det :) Jaa, er masse trøtt her også, kunne sikkert sovet døgnet gjennom ;p

Ventejente85 skrev:

Du må passe deg så det ikke blir for mye jobbing! Jeg hadde en syk uke forrige uke, med mye overtid og masse aktiviteter ..og denne uken er jeg rett og slett sykemeldt (som også har noe å gjøre med stigende kvalme da men). Ta godt vare på deg og det lille frøet!

ohyes minibolle - det var namm det!! :D btw, hver gang jeg ser nicket ditt får jeg lyst på bolle

Elin.a skrev:
ohyes minibolle - det var namm det!! :D btw, hver gang jeg ser nicket ditt får jeg lyst på bolle

Tror jeg også må lage det ;p Men vet ikke hva jeg vil ha på da, hmm, vanskelig...

Hihi, beklager, ikke meningen! :p

Wii, fikk innkalling til UL idag! Skal dit om en uke, tirs 28 juni Gleder meg!!

Jaa, det blir spennende!! Spent på hvor langt jeg egentlig er på vei??

Så, har som sagt jobba hver dag siden fredag og har to dager igjen på jobb.. haaaar så lyst å finne på noe før jeg skal dra på jobb i dag, men lurer på om jeg bare må legge meg nedpå å hvile litt.... 

Blir ett veldig usaklig innlegg dette her å forventer egentlig ingen svar.. bare diskuterer med meg selv! 

Ventejente85: Var du fra Trøndelag? Eller tuller jeg nå? Var det du som bodde sør for Trondheim?

la forresten merke til en ting... på tickeren din står det at du er 5+1 og at det er 223 dager igjen til termin, på min ticker står det at jeg er 5+3, men jeg har 242 dager igjen... Hva som gjør dette?? Regner de ulikt rundt omkring?? 

Back
Topp