*lille*my*
Glad i forumet
hei girlsa! Hva gjør dere i kveld da? jeg skal straks lage meg litt kveldsmat :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei :) Fint at du dyttet denne opp igjen, hadde glemt den jeg ;pMiniBolle2012 skrev:
Her er det tv og babyverden, lite spennende. Skal lage noe jeg også, men vet ikke helt hva :p Hva skal du spise? :)
*lille*my* skrev:
Hei :) Fint at du dyttet denne opp igjen, hadde glemt den jeg ;pMiniBolle2012 skrev:
Her er det tv og babyverden, lite spennende. Skal lage noe jeg også, men vet ikke helt hva :p Hva skal du spise? :)
Jeg liker slike skriv-hva-du-vil tråder :) På mitt forrige forum ble den ekstremt lang, så vi må jo holde den oppe her også!!!
Jeg spiser noe så spennende som brødskive med leverpostei og agurk...nammis!
sitter her å ser OTH, og kjemper en kamp mot trøttheten! Har vært på jobb hver dag siden fredag, skal jobbe i morgen og på torsdag/fredag natt og kjenner at det blir mye nå som jeg er en rugemaskin! Visste ikke at det gikk ann å bli så trøtt en gang!!!Ventejente85 skrev:
sitter her å ser OTH, og kjemper en kamp mot trøttheten! Har vært på jobb hver dag siden fredag, skal jobbe i morgen og på torsdag/fredag natt og kjenner at det blir mye nå som jeg er en rugemaskin! Visste ikke at det gikk ann å bli så trøtt en gang!!!Ventejente85 skrev: