Snakketråd for Februar jentene

Er nok fortsatt 3 år igjen til bryllup ;p Vi har tenkt på 14. juni 2014 :)

Da har jeg 2 år på meg etter fødselen til å gå ned masse i vekt og føle meg fin på selve dagen :D Også må vi spare litt penger også ;)

Skjønner godt den der ja. Vi giftet oss i all hemmelighet 19 november 2010 og skulle egentlig ha feiring i sommer, men jeg hadde konfirmant så alle pengene gikk dit. Vi har utsatt feiringen på ubestemt tid. Jeg har jo fått drømmemannen min uansett jeg emoticon

Ååååååh gratulerer så mye minibolle
Jeg å vil ha en ring på fingen etterhvert. Hinter litt sånn av og til. Det kommer nok nor en minst venter det. Vi har faktisk bestemt at vi skal gifte oss på 30 års dagen hans som er i august 2014. Så får ha tolmodigheten litt på plass ennå.

I dag er formen helt grei nok, tygger no på de ingeførtablettene som gjør susen:D anbefaler de på det sterkeste. fåes kjøpt på helsekost butikker:) eller er jeg litt små uggen, sliten trøtt og tiltakløs, men det e no ikke det verste man kan ha. Ligger i sengen lat som bare det. e så vidt eg gidder å reise meg for å lage en skive:P Tenkte jeg skulle ta over med støvsugeren og brette litt klær etterpå før jeg skal på senvakt. Meeeeen, får se om eg gidd..rett å slett...

Sindarella: Det viktigste er at du har fått drømmemannen ja, feiringen kan dere ta en annen gang ;)

Helenus: Er bare 3 år igjen da ;p vi skal også gifte oss i 2014 ;) Slapp av du, husarbeidet er der når du kommer tilbake også ;p

har nettopp våkna etter nattevakta... Hadde egentlig sovende nattevakt, men sover dårlig hjemme så det var jo håååååpløst å få sove på jobb!! 7/7vakter på rad gjennomført! NÅ skal det bli godt med 5 dager fri!!

MiniBolle2012 skrev:
Sindarella: Det viktigste er at du har fått drømmemannen ja, feiringen kan dere ta en annen gang ;)

Helenus: Er bare 3 år igjen da ;p vi skal også gifte oss i 2014 ;) Slapp av du, husarbeidet er der når du kommer tilbake også ;p

Ja, jeg tror ikke det e no fare for at husarbeidet er tatt når jeg kommer hjem
Da blir jeg hvertfall sjokkert..

Uæææææ, har ikkje magemål for tiden. Blir jo aldri mett! Spis og spis og magen blir bare større men blir jo ikkje mett! Er det mulig? Dette kan jo ikkje gå bra......emoticon

Da er ultralydtime i uke 11+1 bestilt! Er ikke før 3. august, så enda leeeenge til, men siden jeg satt å trykka meg utover i datoene på timebestillingen, og jeg ser at det begynner å bli fullt enkelte dager i juli allerede nå, så fant jeg ut at det lureste var å bestille med en gang 

Minni: Tiden går nok fort, plutselig har du UL time :D Skal i slutten av juli selv, gleder meg :D

Sindarella: Huff, har noen dager som er slik jeg også, når jeg ikke er kvalm. Veldig plagsomt, og tenker at jeg kommer til å bli svææær dette svangerskapet...

Ventejente85: Du er kjempe flink som jobber så masse, nå koser du deg sikkert med gode fridager ;)

Helenus: Hehe, ja da tar du det en annen dag ;p

Herregud... Nettopp stappa i meg en stor porsjon med løvstek, chips og salat. Jeg sprekker snart! AT JEG IKKE LÆRER!!

Våknet kl 0530 i morges og var K V A L M ...  Hurra...

Minni skrev:
Herregud... Nettopp stappa i meg en stor porsjon med løvstek, chips og salat. Jeg sprekker snart! AT JEG IKKE LÆRER!!

Det hørtes godt ut værtfall... Håper formen blir bedre!!

Er "barnløs" i helga, vesla er hos forledrene mine og storkoser seg. Har fått rapport-akkuratt vært i fjøset og sett mø og bæ, lekt i sandkassa, hilst på naboen og spist frokost og lunsj,  mye man rekker på på kort tid på landet..
Her i Oslo er det paraden og Oslolive som er på planen, men mulig jeg bare blir hjemme... Er stappa forkjøla.... Og uggen... Men det er fint vær og ja noe som skjer, så burde komme meg ut, kan slækken imorgen...

Åh, guud! Nå har jeg sittet på do i hele dag + at jeg er kvalm! Men jeg må skryte litt av den snille samboeren min som lager mat til meg <3

Snill samboer du har da, noe annet enn den sløvingen som er her... Forholdet er ikke helt på stell, passer så utrolig dårlig nå. Så vi får ta det som det kommer....
Ble sløvedag gitt... Men fikk kompetansebeviset mitt i posten, så nå kan jeg søke jobber med komplett cv :)Kjedelig å ha ufullstendig cv, men nå endelig...

spent? skrev:
Snill samboer du har da, noe annet enn den sløvingen som er her... Forholdet er ikke helt på stell, passer så utrolig dårlig nå. Så vi får ta det som det kommer....
Ble sløvedag gitt... Men fikk kompetansebeviset mitt i posten, så nå kan jeg søke jobber med komplett cv :)Kjedelig å ha ufullstendig cv, men nå endelig...

Huff, det er så slitsomt når det er trøbbel i forholdet. Håper det ordner seg!

forhold er ikke det enkleste i verden nei.... Her er vi gift, og ting går seg fremdeles til! Det tar tid å lære seg å leve i lag med en annen person!! Er ikke akkurat rosenrødt her om dagene, jeg er en tikkende hormonbombe, mannen skjønner ingenting av det som skjer + 3 åringen er komt i trassalderen!! JIPPI!!!! 

MEEEEEN!!! Plutselig går hormonene seg til og ting kommer seg tilbake til normalen, mannen blir mer forståelsesfull og ungen begynner å lye igjen... Eller?!?!?!? 

Usj, føler med deg FrustrertFrøken...

Her har formen vært bra idag. Den intense kvalmen i morges gikk fort over etter at jeg fikk gått på do, heldigvis!
Men nå kjenner jeg den er på tur tilbake igjen, litt småuggen..

Ungene er i seng, så nå blir det litt brus og potetgull før jeg tar kveld i rett tid. Gleeeeder meg til å legge meg  Dagens høydepunkt! Haha!

Stakkars sambo, ikke mye selskap i meg på kveldene gitt. Nå er klokka 2040, og nok en gang har jeg lagt meg tidlig! Men jeg er trøøøøtt, og skal jeg greie å fungere kl 06 i morgen tidlig (når ungene våkner), så må jeg bare legge meg nå, hehe..

Nattinatt jenter! 

Back
Topp