Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååååh gratulerer så mye minibolle
Jeg å vil ha en ring på fingen etterhvert. Hinter litt sånn av og til. Det kommer nok nor en minst venter det. Vi har faktisk bestemt at vi skal gifte oss på 30 års dagen hans som er i august 2014. Så får ha tolmodigheten litt på plass ennå.
I dag er formen helt grei nok, tygger no på de ingeførtablettene som gjør susen:D anbefaler de på det sterkeste. fåes kjøpt på helsekost butikker:) eller er jeg litt små uggen, sliten trøtt og tiltakløs, men det e no ikke det verste man kan ha. Ligger i sengen lat som bare det. e så vidt eg gidder å reise meg for å lage en skive:P Tenkte jeg skulle ta over med støvsugeren og brette litt klær etterpå før jeg skal på senvakt. Meeeeen, får se om eg gidd..rett å slett...
Sindarella: Det viktigste er at du har fått drømmemannen ja, feiringen kan dere ta en annen gang ;)MiniBolle2012 skrev:
Helenus: Er bare 3 år igjen da ;p vi skal også gifte oss i 2014 ;) Slapp av du, husarbeidet er der når du kommer tilbake også ;p
Ja, jeg tror ikke det e no fare for at husarbeidet er tatt når jeg kommer hjem
Da blir jeg hvertfall sjokkert..
Herregud... Nettopp stappa i meg en stor porsjon med løvstek, chips og salat. Jeg sprekker snart! AT JEG IKKE LÆRER!!Minni skrev:
Snill samboer du har da, noe annet enn den sløvingen som er her... Forholdet er ikke helt på stell, passer så utrolig dårlig nå. Så vi får ta det som det kommer....spent? skrev:
Ble sløvedag gitt... Men fikk kompetansebeviset mitt i posten, så nå kan jeg søke jobber med komplett cv :)Kjedelig å ha ufullstendig cv, men nå endelig...