Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er heldig som klarer bli enig med hverandre når dere skal si det til familie. Her er det jeg som har lyst å si noe, helst med en gang. Men samboer vil vente lengst mulig.. Men er veldig redd for at jeg ikke klarer vente stort sett lengre :(Anita89 skrev:
MiniBolle2012 skrev:
Dere er heldig som klarer bli enig med hverandre når dere skal si det til familie. Her er det jeg som har lyst å si noe, helst med en gang. Men samboer vil vente lengst mulig.. Men er veldig redd for at jeg ikke klarer vente stort sett lengre :(Anita89 skrev:
Det er du som bærer på babyen, så om det plutselig kommer ut av deg så synes jeg det er heeelt i orden :D
Anita89 skrev:
MiniBolle2012 skrev:
Det er du som bærer på babyen, så om det plutselig kommer ut av deg så synes jeg det er heeelt i orden :D
Hehe godt noen holder med meg også:P Jeg får snakke med samboer...tror ikke jeg klarer å holde ut stort lenger. Har så lyst å bare fortelle det med en gang :P
MiniBolle2012 skrev:
Anita89 skrev:
MiniBolle2012 skrev:
Hehe godt noen holder med meg også:P Jeg får snakke med samboer...tror ikke jeg klarer å holde ut stort lenger. Har så lyst å bare fortelle det med en gang :P
Skjønner jeg godt! Har lyst til å fortelle det i dag jeg, men skal vente til helgen så jeg får si det ansikt til ansikt ;) Du er jo straks 9 uker på vei, så synes du er flink som har holdt deg så lenge jeg :D
Holdt meg unna doskåla enda idag! Kjøpte meg sea band i går, vet ikke om det faktisk funker eller ikke. Men kvalmen henger stygt over meg fordi..Minni skrev:
Og skrekken er, jeg skal til frisøren om 50 minutter, skal sitte der i et par timer! ENN om jeg må kaste opp der da!! Hjelpes..