Snakketråd for Februar jentene

Vært til første legetime i dag, går litt mer opp for meg at jeg skal bli mamma igjen :D

Og på torsdag/fredag skal vi si det til familien :D

Dere er heldig som klarer bli enig med hverandre når dere skal si det til familie. Her er det jeg som har lyst å si noe, helst med en gang. Men samboer vil vente lengst mulig.. Men er veldig redd for at jeg ikke klarer vente stort sett lengre :(

Anita89 skrev:
Dere er heldig som klarer bli enig med hverandre når dere skal si det til familie. Her er det jeg som har lyst å si noe, helst med en gang. Men samboer vil vente lengst mulig.. Men er veldig redd for at jeg ikke klarer vente stort sett lengre :(

Det er du som bærer på babyen, så om det plutselig kommer ut av deg så synes jeg det er heeelt i orden :D

MiniBolle2012 skrev:

Anita89 skrev:

Det er du som bærer på babyen, så om det plutselig kommer ut av deg så synes jeg det er heeelt i orden :D

Hehe godt noen holder med meg også:P Jeg får snakke med samboer...tror ikke jeg klarer å holde ut stort lenger. Har så lyst å bare fortelle det med en gang :P

Anita89 skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Anita89 skrev:

Hehe godt noen holder med meg også:P Jeg får snakke med samboer...tror ikke jeg klarer å holde ut stort lenger. Har så lyst å bare fortelle det med en gang :P

Skjønner jeg godt! Har lyst til å fortelle det i dag jeg, men skal vente til helgen så jeg får si det ansikt til ansikt ;) Du er jo straks 9 uker på vei, så synes du er flink som har holdt deg så lenge jeg :D

MiniBolle2012 skrev:

Anita89 skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Anita89 skrev:

Skjønner jeg godt! Har lyst til å fortelle det i dag jeg, men skal vente til helgen så jeg får si det ansikt til ansikt ;) Du er jo straks 9 uker på vei, så synes du er flink som har holdt deg så lenge jeg :D

Ja jeg har det akkurat som deg. Men samboer stritter i mot :P Du er heldig som snart skal få fortelle det. Hehe hadde ikke trodd jeg skulle klare det, men må jeg så må jeg :P

Åh, lillesøstra til besteveninna mi fikk ei nydelig lita jente i går! Herregud, blir så babysyk! Å hun er bare 16 år, synes hun er kjempe tøff :) Jeg fikk jo min første da jeg var 18, men nå fyller jeg snart 20, å da er jeg ikke tenåringsmor mer :D

Elendig form idag! Kvalm og trøtt, brekker meg hele tiden.. En fin måte å feire at jeg er 6 uker på vei, ja! Hehe..

blæ...trøtt og kvalm jeg også... gleder meg til ferie. bare 3 arb.dager igjen! jippi!

Verdens beste sambo kom hjem med gave til meg idag! En ny laptop + en ny ekstern harddisk!! Herlighet så overraska og utrolig glad jeg ble! 

Har vært på kino med minien min i dag! Det ble en sterk opplevelse for han stakkar! Kung Fu panda 2, litt skummel, men det som påvirka han mest var at pandaen hadde mista foreldra sine! Stakkars lillegutt, satt å grein i kinosalen + at han grein da han kom hjem å skulle fortelle pappaen om kinoen han hadde vært på!! Hormonbomba meg måtte jo tute litt også da!Stakkars lille poden min!

Dakar lille gullet ditt, Ventejente85!
Jeg merker hormonene godt i dag jeg også! :) Gråter av alt på tv :P

Hva skal dere resten av uka da, jenter?

Vi greide ikke å holde oss lengre vi (eller var typen da ;p).

Satt å snakket med mammaen sin på Skype i går, så ba han meg ta på Oliver genseren med "Jeg skal bli storebror" på og vise han fram. Herreguuud, dere skulle sett ansiktet til mora, stooore øyne og vidåpen munn, ble helt sjokka:p Også kom gledestårene da, hun ble sååå glad :D

Håper mine foreldre blir like glade :)

åh, så heldig du er da!!! 
Jeg sa til gubben at jeg ønska meg iphone, og så tok jeg han i å se etter det på nett, spurte hvorfor og han forklarte med at jeg ønska meg det, så får vi se om det blri neo fancy telefon på meg.

Har ufrivillig fri idag pga de ikke trenger meg på jobb(er vikar) Men ikke så verst å sløve hjemme en dag før jobben starte for fult, jobb hele juli på meg. Håper jeg får svar på noen av jobbene så jeg får fast jobb fra 1.august. Stress å ikke ha fast jobb. Får vel sende noen fler søknader idag.

Ja og imorgen skal jeg på ultralyd for å sjekke hvor langt jeg er på vei. Og jeg drømte inatt at det tvillinger på skjermen!!! flere som drømmer rart om dagen?

Litt lite her inne om dagen ..liker ikke å se alle "takk for meg" trådene. Blir litt smålig irritert av dem ..ikke meningen å være hjerteløs, men slikt er ikke noe gøy å se. Så da holder jeg meg litt unna, men greier jo ikke å holde meg heeelt unna heller

Har så innmari dårlig nett- så er bare innom å titter på iphone. Siden det nettet også er tregt så gidder jeg ikke skrive så mye!

Ellers er formen fin, godt å få avklart hvor langt jeg er på vei etter ul i går :)

Holdt meg unna doskåla enda idag! Kjøpte meg sea band i går, vet ikke om det faktisk funker eller ikke. Men kvalmen henger stygt over meg fordi..
Og skrekken er, jeg skal til frisøren om 50 minutter, skal sitte der i et par timer! ENN om jeg må kaste opp der da!! Hjelpes.. 

Minni skrev:
Holdt meg unna doskåla enda idag! Kjøpte meg sea band i går, vet ikke om det faktisk funker eller ikke. Men kvalmen henger stygt over meg fordi..
Og skrekken er, jeg skal til frisøren om 50 minutter, skal sitte der i et par timer! ENN om jeg må kaste opp der da!! Hjelpes.. 

Huff, det er det som er så vanskelig med denne kvalmen, at den kommer på de mest ubeleilige tidspunkter, og i tillegg så skal vi jo liksom skjule at vi er gravide. Vanskelig ;)
Masse lykke til hos frisøren da, Minni <3

Jeg er så stiv og øm i hele kroppen om dagen. Vi har sovet på sofaen siden november vi, for sønnen vår klarer ikke sove hvis vi sover i samme rom, og vi har bare 1 soverom. Jeg har merket at etter jeg ble gravid så får jeg utrolig vondt i kroppen av å sove på sofaen. Vi skal jo flytte til et sted med to soverom. Men det er i januar! Det er jo rett før babyen kommer! Så da hjelper jo ikke det stort da.
Samtidig som jeg er stiv og øm i kroppen, så kjenner jeg at bekkenet mitt protesterer kraftig hvis jeg har vært ute å gjort noe, eller vært å shoppa for eksempel. I tillegg så er jeg sinnsykt rastløs, for jeg har adhd, men får jo ikke tatt medisinene mine nå når jeg er gravid. Oh joy. Denne ble litt lang da, hihi.

Back
Topp