Snakketråd for Februar jentene

Hehe.. sant så sant. Greit å bruke i tilfelle vettu. Noe må d jo hjelpe :)
Damen i butikken anbefalte Coccoa Butter Body Butter. Veldig god og myk, og lukter veldig godt også ;)

For en herlig historie Mars10+Feb12 <3

Til dere som lurer på om det hjelper å smøre magen med krem for å forhindre strekkmerker, så gjør det ikke det. 

Kremene tilfører fuktighet til det ytterste laget med hud, mens strekkmerkene dannes på undersiden av huden, og det er ingen krem som kommer så dypt. 

Hm kanskje jeg bare skal droppe hele smøringa da kanskje. Hadde vurdert å kjøpt en sånn krem. Virker jo nesten å være for godt til å være sant da;) skrekk-merker..

Jeg smurte meg hver eneste kveld med dove body lotion eller spenol fra jeg var 10 ukerpå vei i forrige svangerskap og har ikke et eneste strekkmerke.. Men jeg tror ikke kremen forhindrer strekkmerker, men det fukter jo huden og fuktig hud har jo lettere for å justere seg uten å sprekke opp.. Så jeg kommer nok til å smøre denne gangen også men blir ikke skuffet om det dukker opp et merke eller ti..

dytti dytt!

Hva gjør dere på lørdagskvelden da? lillesnupp sovnet på et blunk i kveld, så nå er det bare å slappe av resten av kvelden...deilig. Er hjemme hos min mor, vi skal spise krabbe...jeg ELSKER krabbe..nammis!

Var 11 uker i går og begynner å føle at ukene går liitt fortere for tida;) Skal på UL på mandag. Egentlig hadde legen sendt henvisning til sykehuset om at jeg skulle på tidlig-UL pga en MA sist og div.. Likevel hadde en lege på sykehuset klart å avvist henvisninga..... Fant det helt tilfeldig ut når jeg ringte å etterlyste brev i posten... Ble ikke lite sint nei...
Det endte med at jeg ikke ville bruke mer energi på det så jeg bestilte meg heller UL time hos en privat gynekolog i Tromsø:) Fikk time med engang og de syns det hørtes rart ut at man var blitt avvist.. jaja. Grugleder oss til mandag værtfall :) satser på en vill levende sak inni der

Dytter litt på denne igjen jeg :)

Har fått innkalling til UL og bekreftet fødeplass..deilig å ha det i boks! :)

MiniBolle2012 skrev:
UL i morgen - wæææ, gruer meg!

Hvorfor gruer du deg?

Det går sikkert kjempebra MiniBolle2012! Lykke til! :)

Lykke til i morgen, MiniBolle! Gleder meg til å høre hvordan d gikk! Neste onsdag er det jeg som skal "i ilden", er fryktelig spent jeg også! Ellers er jeg 10 uker på vei idag, woho! :D Dagen ble markert med at jeg spydde igjen. For første gang på snart en måned! Var husholdningssafta som kom i retur, så da skal jeg ikke drikke deeeet på ei stund :P

Lykke til i morgen, håper alt er bra. Vet hvor nervepirrende det kan være med en slik tidlig UL, har vært på 2 sånne selv. Krysser fingrene :)

Hei! Slenger meg med her jeg. Har termin i slutten av februar, ca. 28. tror jeg (etter mine utregninger).

Har bestilt legetime, men fikk ikke før 24. august.. Har en veldig opptatt fastlege, så jeg var nok litt for sein med å bestille time..Synes det er lenge å vente, er jo nesten 14 uker da, men må vel bare smøre meg med tålmodighet...

Huff, nå sitter jeg å googler MA igjen! Jeg blir gaaaal! :/
Noen dager er alt fint, jeg er sikker på at alt er som det skal i magen osv, og andre dager så er jeg så skråsikker på at fosteret er dødt/ det er noe galt med det.
Husker jeg hadde det slik sist svangerskap også, grublet og tenkte hele tiden, helt til jeg hadde vært på tidlig ul.

Under ei uke igjen til dommen faller nå. Sent onsdag ettermiddag er det vår tur.. Grugleder meg!

Minibolle: har fått vite i en annen tråd at alt hadde gått kjempefint - puh! Hipp hurra!
Minni: ta det med ro, tenk gode tanker. Krysser fingrene for at alt er like fint med din lille spire.

*Loretta*: Hei og velkommen skal du være :) Gratulerer så mye med spire i magen :D Gleder meg til å bli kjent med deg :)

Minni: Huff, vet veldig godt hvordan du har det, og det er ikke noen god følelse å sitte med :/ Håper alt er bra med mini i magen og du kommer med gode nyheter på onsdag <3

Back
Topp