Snakketråd for Februar jentene

Der sa du noe, det skulle jeg gjøre i dag! Har skiftet til mini, men kan jo ikke skifte nå når typen ligger i vår seng :p Jaja, blir i morgen det også :p

Åhh, det programmet er sååå koselig :D

Ja, det kommer om nå i høst tror jeg! Samboeren min er fotograf på serien, han er der ute nå faktisk :)

I dag offentliggjorde jeg nyheten for alle på jobben. Har ventet på å fortelle det til sjefen først, men hun har hatt ferie til nå. Mange av kollegaene mine visste det fra før, og noen av de som fikk høre det i dag hadde gjettet det allerede. Var veldig fint å slippe å holde det hemmelig lenger i alle fall! :-)

Etter jobb handlet jeg mammabukse (synes det var litt skummelt...) og garn og mønster til babyklær (enda skumlere...). Nå blir det bare mer og mer virkelig, synes jeg :) 

Så herlig, Loretta. Er så rart, for når man begynner å ha fortalt det til alle, handlet litt og begynner å forberede seg, så blir det litt mer virkelig.

Husker med førstemann, så følte jeg at jeg måtte ha synlig mage før jeg hadde "lov" til å gå på babyshop og slike mammaklærbutikker. Følte at alle stirret på den nye som ikke pleide å gå dit før. Haha, man tenker jo så mye rart :D

Skal vi få litt liv i denne tråden igjen eller? ;)

Hva med en lek eller noe?

På Mai 2010 hadde vi sånn spørsmålsrunde hvor man skrev nicket + et spørsmål så svarte man og kom med mange nye spørsmål til de ulike brukerne.

Eks:

MiniBolle2012
Hva er din favoritt årstid?
Hva gleder du deg mest til i mnd som kommer?
Hvor mange par sko har du?

osv osv ;) 

velkommen tilbake. hehe. her er det ikke veldig mye liv. skjer mer på FB.

merker jeg er litt mindre aktiv denne gangen på terminforum, siden det er bare halvannet år siden jeg fikk baby.. forrige gang så hadde jeg så innmari mange spørsmål om alt mulig. regner med det kommer her også, når folk har vært på ordinær ultralyd, for DA begynner forberedelser og shoppingen! ;)

Vedlig lite som skjer her inne ja. Må på facbook for å holde seg skikkelig oppdatert.

Litt synd egentlig, prøver å holde til på tibringe tid begge steder, men FB er lettere tilgjengelig bestandig...

åååhhh herreguuuuuud ....kan ikke klokka bare bli halv 6 da??? er SYKT sliten ..vil bare hjem hjem hjeeeeeem...... BAH!

takk! nei det er ikke gøy i det hele tatt ..spesielt ikke når bena verker og magen vil ha noe annet enn knaskerøtter. vært UTROLIG sulten den uka her O.o

ja :D jeg tror det blir sånne hvite runde fiskeboller med hvit saus og potetmos idag!!!! namnamnammm

hah! great minds think alike! ;D

Back
Topp