Snakketråd for Februar jentene

Cmilla skrev:
Har ryddet litt og støvsuget til helgen :):)

Flink du er :D Her sitter jeg i sofaen i bare undertøyet og det ser ikke ut rundt meg ;p Blir kvalm når jeg reiser meg, blææ!

MiniBolle2012 skrev:

Cmilla skrev:
Har ryddet litt og støvsuget til helgen :):)

Flink du er :D Her sitter jeg i sofaen i bare undertøyet og det ser ikke ut rundt meg ;p Blir kvalm når jeg reiser meg, blææ!

Det er ikke alle dagene formen er knall her heller, så må gjøre det når formen er på topp:):)
Masse god bedring til deg, håper du blir bedre:)

I dag kom min bror til oss og hjalp med å rydde litt på babyrommet:D Så nå står det så tomt her at det er nesten litt trist:P Men gleder meg masse til oppussinga begynner, og jeg kan innrede det til lillegutt i magen:D

Samboer har hvertfall planene klare. Han skal ha Man U gardiner og tapet, meeen...tapet, går jeg ikke med på :P Hehe

ja shit, du har mange innlegg!! :P

nå blir det snart kakao ..nammm

MiniBolle2012 skrev:
Jeg tørr ikke å skrive så mye for tiden, litt redd for å havne for langt oppe på den listen ;p 

Så er mest inne på FB og leser her inne :)

Datt litt ut her... Hvilken liste er det snakk om? :)

akkurat stått opp. fant ikke noe mer fristende enn saltstenger til frokost idag...

Anita89 skrev:

MiniBolle2012 skrev:
Jeg tørr ikke å skrive så mye for tiden, litt redd for å havne for langt oppe på den listen ;p 

Den som måler de mest aktive brukerne på hele forumet, finner den på forum siden. Og ligger allerede på 18. plass :s

MiniBolle2012 skrev:

Anita89 skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Den som måler de mest aktive brukerne på hele forumet, finner den på forum siden. Og ligger allerede på 18. plass :s

Ah:P den har ikke jeg hørt om:P Men morsomt da :P

Cmilla skrev:
Hmmm, kanskje på tide med litt frokost :)

ja, kanskje det. en halv pose Biler teller kanskje ikke som frokost. men kvalmen ga seg litt, da, så jeg synes det var verdt det..

huzky skrev:

Cmilla skrev:
Hmmm, kanskje på tide med litt frokost :)

ja, kanskje det. en halv pose Biler teller kanskje ikke som frokost. men kvalmen ga seg litt, da, så jeg synes det var verdt det..

hehe. Noen dager frister det mere med godis enn mat ja :)

Back
Topp