Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da er det snart reprisen av ungemødre på fem:) siden jeg ikke fikk sett det på onsdag, må jeg se det nå:) så er det tangerudbakken borettslag etterpå:) søndagen kan vel ikke bli bedre enn det:)
Da har jeg fått vasket badet:) Deilig når slikt er gjort:) Men kjenner det begynner å bli tyngre og tyngre, hvertfall når en legger seg ned på alle fire og skal vaske gulvet.
Da har jeg fått vasket badet:) Godt når slikt er gjort:) Men kjenner det begynner å bli tyngre og tyngre, hvertfall når en legger seg ned på alle fire og vasker gulvet.
Da har jeg endelig vært på ordinær ul, og havnet da ( igjen) i februargjengen, nærmere bestemt 26.feb er ul- dato :) Såg et perfekt lite barn, som gjespa, drakk fostervann, tissa, strekte seg og styra på :) Fikk med ikke mindre enn 9!!! bilder, så nå skal vi bare nyte synet fremover ;) Eneste kjedelige var at vi fikk ikke vite kjønnet, samma hvordan legen vridde og vedte på ul - proben var det ikke mulig å se noe... men vurdere sterkt 3D - ul i nærmeste fremtid, så da får vi forhåpentligvis se noe da :)