Snakketråd for Februar jentene

Tesemor 89 skrev:
Har vore på ul og alt er bra med lille gutten i magen :) emoticon blei reint forelska :P

Så kos :):)

Tesemor 89 skrev:
Har vore på ul og alt er bra med lille gutten i magen :) emoticon blei reint forelska :P

Så bra å høre:D Gratulerer med lille gutt :D

Høres ut som en hyggelig aktivitet i høstmørket :)

Gleder meg til å ha vært på ultralyd på fredag. Da skal jeg bestille garn fra nøstebarn, og begynne å strikke babyteppe!! Gleder meg til å strikke og drikke te inne i høstmørket fremover... :)

Stod opp 9 i dag, og ut og gikk tur med hundene og samboer. Gikk i 50 min så er godt fornøyd med det:D

Hva er planene deres i dag da, jenter? :)

Etter at du, MiniBolle2012, nevnte denne listen. Så har jeg måttet skjekket titt og ofte. Og jammen har jeg også klart å komt meg helt nederst på listen:P

Det er så koselig program:) Men her får jeg ikke se på noe i kveld på tven...Er fotball i dag, så der sitter samboer klistret :)

Anita89 skrev:
Det er så koselig program:) Men her får jeg ikke se på noe i kveld på tven...Er fotball i dag, så der sitter samboer klistret :)

Hoff sæ kjedelig. men tangerudbakken går jo i reprise :)

Jobb - glede, glede til helg!

Da er jeg og min hund hjemme alene. Samboer ble med faren sin ned til sørlandet på hytta og skulle hente ved hjem:) Blir en kosehelg her med ei venninne og film i morgen:D

Back
Topp