Snakketråd for Februar jentene

Blitt LITT mer liv her inne også nå ;)

Glemmer bort den her tråden jeg da :)

Her slapper jeg av foran tv-en etter en slitsom arbeidsuke....

Spørs hvor lenge det går å jobbe 100 %....

De siste dagene har jeg begynt å få vondt i rygg og bekken, og det forverrer seg på jobb:(

God føremiddag folkens! Vonar de har ein super dag! Her skal eg snart komma i ryddemodus - skal berre prøva mammabukser frå ellos fyrst!

MiniBolle2012 skrev:
I går ble vi nesten ferdig med julegavene :D Mangler mamma og mormor, også må jeg kjøpe noe til Lars :) Deilig å ha det under kontroll :)

Deilig da :)

Har faktisk kommet et stykke vi også, men er ikke ferdig... Har vært flink til å kjøpe om jeg har kommet over noe som passer til noen av de jeg skal kjøpe gave til :)

*trinemor* skrev:

MiniBolle2012 skrev:
I går ble vi nesten ferdig med julegavene :D Mangler mamma og mormor, også må jeg kjøpe noe til Lars :) Deilig å ha det under kontroll :)

Deilig da :)

Har faktisk kommet et stykke vi også, men er ikke ferdig... Har vært flink til å kjøpe om jeg har kommet over noe som passer til noen av de jeg skal kjøpe gave til :)

Godt å ha kommet et stykke også da ;) I fjor på samme tid hadde jeg ikke begynt å tenke på det engang, og det stresset gidder jeg ikke i år ;p

På tide at jeg blir med her kanskje?
Men orker ikke lese alle sidene først ;-)

God morgon folkens!

Imponerende, har så vidt begynt å tenke på julegaver enda, føler det er så mye annet å fokusere på, men er på tide å komme ordentlig igang nå ja....har iallefall begynt å lage lista da :0)

Lionne skrev:
Imponerende, har så vidt begynt å tenke på julegaver enda, føler det er så mye annet å fokusere på, men er på tide å komme ordentlig igang nå ja....har iallefall begynt å lage lista da :0)

Du har ihvertfall startet å tenke på det ;)Vi er jo ikke i november engang, så du har good tid :)

Hos, men greit å spre kostnadene litt også, mye som tar penger for tiden. Bryllupsparing, kjøpte rekkehus for et år siden, og da et lite gull på vei :) Pengene går unna...

Hei alle sammen!
er veldig lenge siden je haar vært inne på BV nå..
hvordan er livet her inne da??

Hei alle sammen!
er veldig lenge siden je haar vært inne på BV nå..
hvordan er livet her inne da??

Back
Topp