Snakketråd for Februar jentene

Åååååååå, så kvaaalm!! emoticon

Bare to dager igjen til UL! De to dagene kommer til å snegle seg avgårde!

da har jeg vært på første sv.skapskontroll. ble videre sykemeldt, tok endel blodprøver, og fikk ikke minst høre den herlige hjertelyden til lille klumpen :)

Et døgn igjen til UL! Jeg er så sykt nervøs...

hei hei..
det kommer til å gå så bra...
Var på ul selv i går, var veeeldig skeptisk..
Men der dukket det opp en liten en i live som bare det..

kommer til å gå så bra skal du se ;)

Etter to - tre timer med snuing og vending på meg i senga + masse masse teite tanker og spekulasjoner, så sovna jeg endelig i går kveld.

Nå er det under 12 timer igjen til UL! Måtte dette gå bra...

Nå prøver jeg å presse i meg frokost. Kvalmen har vist ikke tenkt å flytte ut med det første. Men så lenge jeg ikke kaster opp, så går det helt greit.

Lykke til på UL, Minni! Håper det går fint, og at bekymringene forsvinner :)

I dag har jeg vært flink. Etter jobb har jeg vært på trening, handlet ballonger, servietter og stash til bursdagsselskap i helgen...og en pippi sjørøverbåt til snuppa fra oldeforeldrene hennes :) Hun kommer til å bli så glad!  + masse annet unødvendige greier...

puh..sliten nå. Så ja, da vet dere det! ...haha..

har følt meg ganske bra for første gong på 1 veka.. som betyr at eg har fått i meg Mat :)
ellers så er eg litt bekymra for lille bebis, for eg som egentlig ikkje har nåke å gå ned i vekt på har til no i svangerskapet gått ned 8 kg.. så håper da er berre meg da går utover... at bebis får i seg nok næring..  Er da fleire så har gått ned eindel no i begynnelsen?

Tesemor 89 skrev:
har følt meg ganske bra for første gong på 1 veka.. som betyr at eg har fått i meg Mat :)
ellers så er eg litt bekymra for lille bebis, for eg som egentlig ikkje har nåke å gå ned i vekt på har til no i svangerskapet gått ned 8 kg.. så håper da er berre meg da går utover... at bebis får i seg nok næring..  Er da fleire så har g&arring;tt ned eindel no i begynnelsen?

Du høres veldig ut som min veninne, hun var skikkelig dårlig, gikk ned mange kilo, men gutten hennes fikk alt den trengte. prøv å slapp av, og hør på evt. anbefalinger fra legen din, det vil helst gå bra :)

babyen tar det den trenger, og så er det mødrene som sliter. så lenge du holder deg oppegående, så greier babyen seg finfint :)

ja satse på da ser at magen poppe ut så nåke sjer vertfall ;p Tar ein dag om gongen, er da ein bra dag så prøve eg å eta da eg har lyst på å får i meg ein del, mens dei dagane kor eg er skikkelig dårlig så prøve eg å hvertfal få i meg nok å drikka... men håpe da at formen snart blir litt meir normal så eg kan fungera litt bedre i kvardagen så samboeren min sleppe å gjera alt... men han er no ein engel så holde ut med meg når eg er dårlige :) Har vore heldige med han ja :)

Vært på første JM kontroll idag

Alt var fint og normalt sa hun. Og når hun skulle høre etter hjertelyden til lille bebi så sparka den mot doppler'n ;)

Hva gjør dere på i kveld da?

Jeg KJEDER meg. Samboer jobber så mye om dagen...er så kjedelig å ikke kunne dra på trening eller noe på kveldene, og ikke minst å sitte alene hele kvelden...(pga lillesnuppa mi). Leiligheten er full av leker og jeg har ikke rydda etter middagen engang...kan noen please gi meg et spark bak!!

gidder ikke rydde jeg heller....men har vaska sengetøy så må ta på nytt før jeg legger meg...*sukk*..haha. er det mulig å være så sløv. Får sjekke om det er noe på tv. Gleder meg til Tangerudbakken begynner igjen jeg :)

I dag har jeg tømt en av de mange eskene som må tømmes, og ryddes så vi kan få laget barnerom. Nå er det filmkveld med kjæresten :) Skal det komme ny sesong med Tangerudbakken?

Back
Topp