Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag har jeg vært å tatt en titt på Lille <3
Begynte dagen kl halv seks, og tusslet på jobb for å ta åpningsvakt i bhg..gjeeesp!
Så da Ul var ferdig , tok jeg og veninna mi en shoppingrunde! Yeyh, handlet meg mye fint! :) hihi. Så avsluttet vi greia med en is, og den smakte fortreffelig :)
Jeg trodde også vi skulle få sommer her...Var så godt å varmt ute tidligere, plutselig kom jammen meg regnet. Ser ut som om sommeren har vært her i sandnes ja :(
Apropo frisør; forrige gang ble jeg skikkelig dårlig når frisøren trakk ut striper.... Blodtrykksfall, kaldsvettet og ble helt svimmel- besvimte nesten hver gang! Så var spent nå når jeg var der sist- redd for å avsløre meg igjen, men det gikk HELDIGVIS bra!;)
snart på vei til Harry Potter premieren!! Er kanskje litt for voksen til å glede meg som ett barn til Harry Potter, men gjør nå det allikevel jeg da!! JIPPI!! Bare håper jeg klarer å holde meg våken.....
Vel, morsomt og morsomt da, men har en historie fra i dag tidlig ;)
Rett før vi skulle stå opp kom den kommende storebror inn til oss i senga vår og la seg mellom oss.. så strakk han seg over meg og til nattbordet mitt hvor jeg har en sånn krukke med dove lotion stående.. Han syns den er kjempe morsom å åpne og smøre litt på beina sine og mine og sånt.
Men i dag glimta han til, han tok krem på fingrene sine og så dro han opp singletten min og smurte meg på magen mens han sa; "bebe, bebe, mamma bebe"
har nevnt det en gang eller to for han at det er baby i magen til mamma men trodde ikke han hadde bitt merke i det, han er bare 16 mnd ;)
Hei dere :) Tenkte å slenge meg med her inni å bli litt aktiv, morro å ha noen å skravle med som er i samme situasjon. Så her kaster jeg meg i det... :)
Sitter å funderer på om jeg skal begynde å smøre meg med en evt strekkmerke krem snart for å gi huden litt tid til å suge til seg ekstra fuktighet og vitaminer, noen som har erfaring fra slike kremer? De er jo egentlig vanvittig dyre :( Så når man først skal kjøpe så vil jeg ha noe som virker!!! :)
Er imorgen 10 uker, og har allerede begynt med krem. Kjøpte den på Bodyshop. Flere har anbefalt å kjøpe krem der. Så kanskje du vil prøve å kjøpe noe der :)
Hei hei, joda jeg vet at krem mest sannsynlig ikke hjelper den siste tida når man er på spreng, men det gir jo huden fuktighet, så noe må det jo hjelpe kontra å ikke bruke i det hele tatt :) Bodyshop ja? Bodybutter eller noe slikt da evt ?? :)