Sminker du deg hver dag?

Ikke nå som jeg bare er hjemme, i butikken eller i stallen.. Dersom jeg skal noe annet så sminker jeg meg lett, er ikke typen som gjemmer hele fjeset mitt under sminken :)
 
Sminker meg svært sjeldent. Før jeg fikk barn var jeg litt flinkere men nå har jeg rett og slett ikke tid. Orker ikke bruke energi på det om morgenen. Men skal vi noe spesielt sminker jeg meg
 
Nei. Som regel ikke tid. Eller for trøtt.

Som i dag...med en diger kvise til og med :eek: Liker best å ha litt sminke
 
Nei, stort sett aldri, bare når jeg skal ut på festligheter.
 
Tok faktisk på mascara og pudder i dag bare fordi jeg husket denne tråden :p
Endrer vel med at jeg glemmer å fjerne den som jeg alltid gjør, og det er vel ikke noe positivt for huden :p
 
Varierer! Er ikke alltid jeg gidder.
Men det er ofte jeg får spørsmål om jeg er syk når jeg inne har på sminke, å det er jo lite kult! :S hva svarer en til slikt lissom??

F.eks foren stund tilbake hadde jeg bestilt meg legetime for å ta ut P-staven. Men fikk tlf den dagen jeg skulle at legen min måtte være hjemme sykt barn, så jeg måtte komme dagen etter. Å det var no greit!
Tidlig neste morgon dro jeg til lege uten å sminke meg. Og siden jeg har en tedens til å svime av av slikt, var min mor med meg som ga meg skyss frem og tilbake. (Er dessverre ikke første gang hun har måtta henta meg der! )

Venterommet var seff smekk full, siden der var mange å ta igjen. Blandt dei satt ei venninne av svigermor!!! Dagen etter var jeg på jobb igjen (butikk). Og da kommer svigermor å ho venninna innom for å sjekke om jeg var der! Å da får jeg høre: "nei e du på jobb?? Vi trodde du var syk! Også sier hun at ho venninna hadde sett meg på legekontoret i går, å du såg jo SÅ syk ut!!" :S den er fin! Hva skal en svare til slikt? Nei dessverre det er berre sånn jeg egentlig ser ut lissom!! XP

Men det er godt å gå uten sminke å, få lufta huda litt. Å det er jo ikke alltid en har tid til slikt når en har barn...
 
Nei. Kun ved spesielle anledninger :)
 
Ja, men bruker kun mascara da jeg har tatovert eyeliner fordi jeg er allergisk mot det meste av sminke og derfor ikke kan bruke hverken øyenskygger, eyeliner, pudder, rouge osv. Mascara går greit, men er kun én type jeg fremdeles tåler ;).
Har du prøvd sminken til La Roche-Posay fra apoteket?:)
 
Sminker meg kun til spesielle anledninger. Men er ikke altid jeg sminker meg da heller. Føler meg bedre uten sminke og slipper det styret hver morgen.
 
Nei. Jeg bruker sjelden sminke.
 
Bare hvis jeg skal ut å handle. Men det er bare cc-cream, pudder og rouge.
 
Ikke om sommeren når jeg har tan og freckles men om vinter ja da er det litt vedlikehold hver dag uten i helga
 
Er maskara på så og si hver dag. Til fest kanskje litt rouge, øyenskygge og leppestift. :)
 
Back
Topp