Sminker du deg hver dag?

M

Moderator Wilma

Guest
Eller er det dager du rett og slett ikke gidder eller ikke får tid?
 
Nei, kan gå flere uker i gangen uten sminke [emoji14]
 
Er ikke bestandig jeg sminker så mye, men skal jeg på jobb, dekker jeg kjapt over de verste på huden, ja. Foundation og pudder holder lenge, trenger ikke dekke hele fjeset heller, mest haka, rundt øynene og litt rundt nesen. Men pleier å markere opp øyenbryn og lett maskara også.
 
Ja, det gjør jeg :)
Men lett sminke, litt foundation, mascara også markerer jeg brynene litt. Holder i massevis;)
 
Mascara når jeg skal ut av huset, ytterst sjelden jeg bruker noe mer.
 
Sminker meg bare de dagene jeg skal ut av huset eller vet jeg får besøk.
Ser helt jævlig ut uten sminke, så prøver å ikke vise meg uten. Bruker bare mascara og eyeliner da, så overdriver ikke, prøver bare å se litt mer sivilisert ut.
 
Hvis jeg skal ut av huset (og ikke bare på butikken eller levere/hente i bhg) så tar jeg gjerne på meg litt eyeliner og mascara.
Ellers så går jeg gjerne uten sminke :)
 
Nei. Gidder ikke sminke meg med mindre jeg skal ut på noe spesielt. En svipptur på kiwi tells ikke :p
 
Bruker aldri. Men mannen maser alltid på hvor pen han syns jeg er med sminke. Så vurderer å starte å sminke meg litt igjen. Sånn innimellom bare. Men trenger ny sminke til det :p hehe
 
Nei. Sluttet med sminke i 2012! Deilig.
 
Sminke??? Hva er det??? :p

Nei det er noe jeg glemte fort da ungene kom.:p

Blir mest hvis det er noe spes og man må pynte seg litt
 
Ja, men bruker kun mascara da jeg har tatovert eyeliner fordi jeg er allergisk mot det meste av sminke og derfor ikke kan bruke hverken øyenskygger, eyeliner, pudder, rouge osv. Mascara går greit, men er kun én type jeg fremdeles tåler ;).
 
Back
Topp