Sminker du deg hver dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Sminker meg alltid når jeg skal på jobb. Jeg føler meg veldig stygg uten sminke med oppsatt hår. Føler jeg mister alle feminine trekk da..

Ellers kan jeg godt gå uten sminke.

Sminker meg hvis jeg/vi skal ut av huset, eller hvis det kommer besøk.
Det er kun mannen min og min bestevenninne som ser meg uten sminke.
(Og sønnen vår da så klart.) :)

Om jeg bare skal være hjemme, eventuelt butikk og henting/levering i bgh gjør jeg det ikke. Men ellers sminker jeg meg. Det er ikke fordi jeg ikke føler meg vel uten sminke, men rett og slett fordi jeg liker det. Synes sminke er utrolig gøy, så det er en av de få tingene jeg prioriterer å bruke litt tid på.

Ja, hver dag. Men ofte bare mascara og eyeliner :)

Gidder ikke. Ser ikke poeng i å sminke meg daglig. Jeg er mye hjemme, eller på fjell eller på trening. Svettende sminke er ikke nice :p

Sminker mrg hovedsaklig om jeg skal ut, bytur, fest og selskap.

Jeg går ikke ut døren uten sminke! Bruker solpudder, øyenskygge og mascara. Bruker sikkert mindre tid på å sminke meg enn å pusse tennene ..så hvorfor ikke :happy:

Bruker mascara og sminker brynene hver dag på jobb, men i helgene hvis jeg ikke skal noe så går jeg gjerne uten. Bruker sjelden foundation og pudder, med mindre det er noe spesielt :)

Bruker sminke på jobb, ikke når jeg har fri så sant jeg ikke skal noe spesielt. (Handletur gjelder ikke ;) )

Eneste jeg kommer på er mascara, og det er bare i hverdagen, når jeg skal på jobb. I helgene gidder jeg virkelig ikke. :p

Bruker veldig sjeldent sminke. Kanskje til spesielle anledninger, men aldri/svært sjelden til hverdags!

Nja.. Stortsett hver dag, men da kun mascara, farge på kinnene og litt øyenskygge

Last edited:
Nei, heller sjeldent. Men kjøpt sminke jeg er fornøyd med nå, så mulig jeg sminker meg litt oftere den kommende tiden.

Back
Topp