Sminker du deg hver dag?

Ja :) men kunn for min egen del, føler meg litt freshere :p
 
NOP.. men er gravid nå, å griner veldig lett! Så orker ikke sminke meg for å sitte å tørke den vekk plutselig ;) så ser ann følelsene mine før jeg velger å sminke meg.
 
Nei, jeg eier ikke sminke :)
 
Sminker meg når jeg skal på jobb. Nå i permisjonen er det kun ved spesielle anledninger.
 
Elsker sminke,men er sykmeldt så da blir det ikke noe. Mye nettshopping på sminke da ;)
 
Bruker somregel litt sminke hver dag ja, men ikke mye.
BB cream blandet med dagkrem, litt solpudder på kinnbeina og litt på bryna. Tar meg 3 min. Hater mascara, det bruker jeg så og si aldri.
 
Sminker meg kun hvis det er noe spesielt, til daglig bruker jeg ingenting. Men det er mest fordi jeg reagerer på sminke, og da er det ikke noe kjekt å gå med sminke på hver dag (det klør og gir meg veldig sår hud)
 
De dagene jeg bare går hjemme sminker jeg meg ikke.

Men når jeg vet jeg skal på butikken eller hente barn osv da sminker jeg meg.
Nå sminker ikke jeg meg sånn veldig i det daglige (maskara, eyeliner og litt concealer)

Når jeg skal ut å farte blir det kanskje litt ekstra :p
 
Bryn og maskara hver dag. Legger på litt concealer, pudder og eyeliner når det er fest.
 
Mascara og eyeliner ca 5 ganger i året. That's it. :)
 
Sminker meg kanskje 4-5 ganger i året bare.... Burde sikkert prøvd og få det å bruke mascara hver dag til en vane ;)
 
Nei, sminker meg når jeg gidder, har tid og har lyst. Har ikke noe problem med å gå uten sminke verken på jobb eller på butikken.
 
Last edited:
Back
Topp