*Slankekrigen skravletråd*

Herregud Unnskyld!!! 0,84% ned:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Bare husk og skriv inn totalen på utfordringen (ellers teller ikke poengene. Kan være du har gjort det alt, tlf min ser ikke sånn kursiv fant jeg ut forrige uke) og vekta før 19.00 da. :)

Ikke jeg heller :-/
Altfor vanskelig og bare ha én snopedag ila helgen :confused:
Stort sett klarer jeg bare fredag, men denne helga blir det fredag og lørdag gitt. Men håååper på bittelitt nedgang selvom da, siden jeg klarte -0,7 i går med to snopedager forrige uke. Hva skal du spise i dag da?

I sag ser jeg 74-tallet på vekta!!!!!!!!!!!☆☆★★★★☆☆☆☆★☆★☆★☆★☆★☆★:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

★☆★duppedingsen★☆★

Hjeeeelp!!! Korfor går eg ned i vekt og opp i midjemål? :/ nåke e hakkande gale her. Nåken so har et fornuftigt svar?

Hjeeeelp!!! Korfor går eg ned i vekt og opp i midjemål? :/ nåke e hakkande gale her. Nåken so har et fornuftigt svar?
Hmm jeg aner ikke...
Måler du på samme plass hver gang? Midt mellom nederste ribbein og hoftebeinet? (Iallfall det jeg har hørt).
Man må ikke ta utgangspunkt fra navlen for den flytter seg :)

Hmm jeg aner ikke...
Måler du på samme plass hver gang? Midt mellom nederste ribbein og hoftebeinet? (Iallfall det jeg har hørt).
Man må ikke ta utgangspunkt fra navlen for den flytter seg :)

Eg pleier å måle der magen er størst hver gang. Og det e litt under navlen :p men kanskje da e feil då. Men magen kan jo då umulig bli mindre om den øker i cm :/

Eg pleier å måle der magen er størst hver gang. Og det e litt under navlen :p men kanskje da e feil då. Men magen kan jo då umulig bli mindre om den øker i cm :/
Hvis du måler over navlen så har det mye å si hva og når du har spist:)

Hvis du måler over navlen så har det mye å si hva og når du har spist:)

Måler under og før eg spiser om mårningen. Hadde måla gått litt opp og ned hadde eg skjønt korfor. Men her har den lagt på stede hvil i mangen uker og så e eg gått opp en cm no. Sjøl om eg e gått ned nesten 10 kg.

:eek:
Måler under og før eg spiser om mårningen. Hadde måla gått litt opp og ned hadde eg skjønt korfor. Men her har den lagt på stede hvil i mangen uker og så e eg gått opp en cm no. Sjøl om eg e gått ned nesten 10 kg.
Kanskje du er preggish? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp