Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du veid enda eller?
Takk jeg vil ned 5 kg til...Fantastisk flink du er altså!!!! Gratulerer med nådd delmål Hvor mye ned til vl du?
Jepp, nesten nettopp her ogsåAkkuratt vært oppå no du da?
Veid nå nettopp, ned 0,7Takk jeg vil ned 5 kg til...
Hvordan har det gått med deg denne uka da? veid i dag?
Kjempebra!!!Ned 0,5
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det er jo kjempe bra!Veid nå nettopp, ned 0,7
5kg til klarer du LETT
Syns det er kjempe bra jeg!Ned 0,8 denne uka!! Helt greit fornøyd. Kan ikke være like heldig hver uke
★☆★duppedingsen★☆★
Ja, er jo egentlig bra asså Har bare blitt bortskjemt de siste ukeneSyns det er kjempe bra jeg!
Superbra med nedgabg pp en uke man har kost seg daNed 0,4... som forventa egentlig... har kost meg litt for mye; )
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sant det da. Satser på en myyyye bedre uke nåSuperbra med nedgabg pp en uke man har kost seg da
★☆★duppedingsen★☆★
Det er jo knallbra!! Nesten 1 kg jo!!!!! Flinka!!Ned 0,8 denne uka!! Helt greit fornøyd. Kan ikke være like heldig hver uke
★☆★duppedingsen★☆★
Suuperbra Riri!!!Jepp, nesten nettopp her også
Ned 0,7 Du da?
Du er RÅÅÅ altså Maja!!!1 kg fra første delmål på 58,5 kg som var startvekta før svangerskapet 55 er neste mål og da er jeg ferdig
Enig med parmadilien, kjempebra når du har kost deg da!!!Ned 0,4... som forventa egentlig... har kost meg litt for mye; )
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da regner jeg ut utifra denne nedgangen Kun du som mangler å skrive inn nå, deilig å være ferdig før kveldenNed 0,5
Herregud Unnskyld!!! 0,84% nedDa regner jeg ut utifra denne nedgangen Kun du som mangler å skrive inn nå, deilig å være ferdig før kvelden