*Slankekrigen skravletråd*

Hvordan går det jenter? Klar for veiing i morgen?
Nei:confused::confused:
Skjønner ikke, men har stått stille et par dager nå:confused: Menmen. Kan ikke bli like bra HVER uke da:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

Denne uken er hodet mitt på en helt annen plass.
Jobb oppstart i ny jobb, og når mamma havna på sykehus. Det tok all piffen min:(
Men blir veiing i morgen da. Men kommer ikke til å håpe på noe bra

Denne gangen har jeg egentlig ikke no god feeling...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er så klar som jeg kan bli!
Spent på om jeg når delmålet mitt denne uka...

Er det noen av dere som skriver dagbok? Skriver dere da mat og sånn også? Eller bare vekt og mål feks hver uke?Jeg har nemlig kjøpt bok, og vurderer og begynne på den i kveld...håper bare jeg har det jeg vil ha med helt tilbake til startdato...tenkte og ta med bilder også.

Jeg er så klar som jeg kan bli!
Spent på om jeg når delmålet mitt denne uka...

Er det noen av dere som skriver dagbok? Skriver dere da mat og sånn også? Eller bare vekt og mål feks hver uke?Jeg har nemlig kjøpt bok, og vurderer og begynne på den i kveld...håper bare jeg har det jeg vil ha med helt tilbake til startdato...tenkte og ta med bilder også.
Så spennende og lurt med dagbok da!! Gjør ikke det jeg, ikke tatt mål en gang, angrer litt på det nå men. Følger vekta jeg:)

Men fra fredag har du jo allerede gått ned da, har du ikke? ;)
Jojo, er ned 0,5. Men hadde håpet på hvertfsll 1 kg ned :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Eg e klar for veiing. Veldig spent på ka eg ender opp på i og med eg gikk opp 1,5 kg i løpe av helga som va. Men har jobba beinhardt denna veko, så håpe da gjer utslag på vekta i måro :)

Eg e klar for veiing. Veldig spent på ka eg ender opp på i og med eg gikk opp 1,5 kg i løpe av helga som va. Men har jobba beinhardt denna veko, så håpe da gjer utslag på vekta i måro :)
Bra du har stått på etter helga, det får du nok belønning for i dag:)

Her var jeg oppe kl 5 i dag :confused::confused: snuppi har tenner på gang, og er superforkjøla så det ble lite søvn på meg...
Men jeg har vært på vekta, og jeg er storfornøyd!! :D Ned 1 kg og delmålet mitt er nådd :) :) :)
Så i helgen skal jeg premiere meg selv med shopping av litt nytt til klesskapet :D Weeee

Bra du har stått på etter helga, det får du nok belønning for i dag:)

Her var jeg oppe kl 5 i dag :confused::confused: snuppi har tenner på gang, og er superforkjøla så det ble lite søvn på meg...
Men jeg har vært på vekta, og jeg er storfornøyd!! :D Ned 1 kg og delmålet mitt er nådd :) :) :)
Så i helgen skal jeg premiere meg selv med shopping av litt nytt til klesskapet :D Weeee
Fantastisk flink du er altså!!!! Gratulerer med nådd delmål:D Hvor mye ned til vl du?

Back
Topp