59,8 kgNoen som har veid enda?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
59,8 kgNoen som har veid enda?
Det er hvertfall ned da Gruer meg til å veie, sitter i sofaen å drøyer tida59,8 kg
Ikke mer enn 200 gram da men er under 60!!!!!Det er hvertfall ned da Gruer meg til å veie, sitter i sofaen å drøyer tida
Målet ditt var jo under 60 denne gangen, å det klarte du Jeg også klarte målet mitt med å se 66 tallet Ned 0,6kg her.Ikke mer enn 200 gram da men er under 60!!!!!
superbra!!!! Flink du er♥♥♥Ned 1,1kg her super ultra duper glad
Samme som deg. Ned 1,3 men jeg er meeeeeegafornøyd da. Hihi.Ser mangen har gjort det veldig bra denne uka her e det ned -1,3 kg denne uka. Fornøyd siden eg har Tr på besøk. Men mållet mitt er jo som vanlig -1,5 kg i uken. Det gikk ikke denne uka, men skal jobbe hardt neste uke for å oppnå målet
Da var du enda flinkere syns jeg! Jeg er så svak i helgeneDen fikk jeg, kjempeflink var du som holdt deg unna Forrige lørdag var jeg på venninnebesøk. Da ble det satt frem sjokolade, potetgull og ost og kjeks, jeg drakk KUN vann I morgen er det babyshower, håper jeg klarer å holde meg unna da også.."/
TR her og :/ Var nede i 76.0 tidligere i uka, og opp igjen til 76,6, og i dag ned til 76,1 Vekta mi blir så uforutsigbar ved TR... :/Ned 0,6 bare"/ Men tr er på besøk da, så skylder på det, selvom jeg ikke tror det har noe å si for min del
Vann i kroppen bareTR her og :/ Var nede i 76.0 tidligere i uka, og opp igjen til 76,6, og i dag ned til 76,1 Vekta mi blir så uforutsigbar ved TR... :/
★☆★duppedingsen★☆★
noe må det være... sååå store sprik daVann i kroppen bare
Jeg går alltid opp 2 kg ved tr!!noe må det være... sååå store sprik da
★☆★duppedingsen★☆★
wow, det var litt og detJeg går alltid opp 2 kg ved tr!!
Ja hverfall på megwow, det var litt og det
Går det fort ned igjen etter TR da?
★☆★duppedingsen★☆★
enda godt det da!! Jeg syns jeg spriker på vekta ved tr liksom, men det er jo ingenting opp mot 2 kg da!!Ja hverfall på meg
Selfølgelig kan du være med. Kjempebra jobba!!!! Koselig å se deg igjenKan jeg slenge meg med selv om jeg ikke er med på slankekrigen?
Har ikke veid meg i dag, men jeg har gått ned 6 kg siden i sommer, 4 kg siden nyttår Har enda ti kg igjen da
Skal klare 6 av de før vi reiser til syden i slutten av mars