*Slankekrigen skravletråd*

Ser mangen har gjort det veldig bra denne uka :) her e det ned -1,3 kg denne uka. Fornøyd siden eg har Tr på besøk. Men mållet mitt er jo som vanlig -1,5 kg i uken. Det gikk ikke denne uka, men skal jobbe hardt neste uke for å oppnå målet :D

Ser mangen har gjort det veldig bra denne uka :) her e det ned -1,3 kg denne uka. Fornøyd siden eg har Tr på besøk. Men mållet mitt er jo som vanlig -1,5 kg i uken. Det gikk ikke denne uka, men skal jobbe hardt neste uke for å oppnå målet :D
Samme som deg. Ned 1,3 :) men jeg er meeeeeegafornøyd da. Hihi. ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ned 0,6 bare"/ Men tr er på besøk da, så skylder på det, selvom jeg ikke tror det har noe å si for min del:p

Den fikk jeg, kjempeflink var du som holdt deg unna:) Forrige lørdag var jeg på venninnebesøk. Da ble det satt frem sjokolade, potetgull og ost og kjeks, jeg drakk KUN vann:D I morgen er det babyshower, håper jeg klarer å holde meg unna da også.."/
Da var du enda flinkere syns jeg! Jeg er så svak i helgene :confused:
Den helgen her lover ikke bra for min del. Tacokveld i dag, fest i morra og morsdag til søndag :eek:
Vi får prøve å motivere hverandre :D

Ned 0,6 bare"/ Men tr er på besøk da, så skylder på det, selvom jeg ikke tror det har noe å si for min del:p
TR her og :/ Var nede i 76.0 tidligere i uka, og opp igjen til 76,6, og i dag ned til 76,1 Vekta mi blir så uforutsigbar ved TR... :/

★☆★duppedingsen★☆★

TR her og :/ Var nede i 76.0 tidligere i uka, og opp igjen til 76,6, og i dag ned til 76,1 Vekta mi blir så uforutsigbar ved TR... :/

★☆★duppedingsen★☆★
Vann i kroppen bare:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg går alltid opp 2 kg ved tr!!

wow, det var litt og det:eek::eek:
Går det fort ned igjen etter TR da?
★☆★duppedingsen★☆★

Ja hverfall på meg:)

enda godt det da!! Jeg syns jeg spriker på vekta ved tr liksom, men det er jo ingenting opp mot 2 kg da!!:eek:

★☆★duppedingsen★☆★

Kan jeg slenge meg med selv om jeg ikke er med på slankekrigen?

Har ikke veid meg i dag, men jeg har gått ned 6 kg siden i sommer, 4 kg siden nyttår :D Har enda ti kg igjen da :(
Skal klare 6 av de før vi reiser til syden i slutten av mars :D

Kan jeg slenge meg med selv om jeg ikke er med på slankekrigen?

Har ikke veid meg i dag, men jeg har gått ned 6 kg siden i sommer, 4 kg siden nyttår :D Har enda ti kg igjen da :(
Skal klare 6 av de før vi reiser til syden i slutten av mars :D
Selfølgelig kan du være med. Kjempebra jobba!!!! Koselig å se deg igjen:)

Back
Topp