*Slankekrigen skravletråd*

Må bare spørre dere damer som er så flinke med slanking. Hvor mange kalorier bør jeg få i meg i løpet av en dag når jeg ønsker å gå ned i vekt??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vanskelig å svare på. Kommer helt ann på hvor mye du forbrenner igrunn. Mye aktiv? Osv:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Må bare spørre dere damer som er så flinke med slanking. Hvor mange kalorier bør jeg få i meg i løpet av en dag når jeg ønsker å gå ned i vekt??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Prøv appen som heter MyFitnessPal :-) den brukte jeg før jeg begynte på Paleo challenge. :-)

★☆★duppedingsen★☆★

dere... sjekk det her da!! Nå ser jeg forskjell og:p:p:p1391499253681.jpg

★☆★duppedingsen★☆★

Hvordan går det jenter? Klar for veiing i morgen?
Ikke etter den middagen jeg hadde i sta:p:p:p:p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Hva ble middagen i dag? :)
Søtpotetskiver stekt i ovn, med hvitløk,paprika og div krydder. Bacon, ytrefilet og litt kjøttdeig stek og blandet sammen, med friske grønnsaker ved side av :-!Et fulverdig Paleomåltid m.a.o. Problemet er bare å stoppe å spise:p:p:p:p

Søtpotetskiver stekt i ovn, med hvitløk,paprika og div krydder. Bacon, ytrefilet og litt kjøttdeig stek og blandet sammen, med friske grønnsaker ved side av :-!Et fulverdig Paleomåltid m.a.o. Problemet er bare å stoppe å spise:p:p:p:p

Det hørtes jo veldig godt ut da :) Skjønner det ble vanskelig å avslutte:/ Aldri prøvd søtpotetsniver i ovnen, det må prøves neste gang :)

Det hørtes nammenam ut!!:D

Har spist 2 middager!! Først hjemme til vanlig tid, så ble det servert middag på klubb etterpå :confused:
Egentlig litt bra, så ble det lettere og ikke spise av all godisen!! :)
Fikk du godis snappen? :D
Jeg er her fortsatt og fremdeles ikke rørt noe :)
Den fikk jeg, kjempeflink var du som holdt deg unna:) Forrige lørdag var jeg på venninnebesøk. Da ble det satt frem sjokolade, potetgull og ost og kjeks, jeg drakk KUN vann:D I morgen er det babyshower, håper jeg klarer å holde meg unna da også.."/

Back
Topp