*Slankekrigen skravletråd*

Målet mitt rundt magen har stått på samme cm i 3 uker no. Er ikkje det litt rart siden det er -4,4 kg på de 3 ukene? :/ skjønner ingen ting. Hadde jo håpa magen sku forsvinne litt snart.

*parmadilien gjør ting hun ikke kan:
helstekt indrefilet surret i bacon og ovnsbakte grlnnsaker med Søtpotet"chips" , (og bernaisse saus til gubben da:-P)1391280834215.jpg

★☆★duppedingsen★☆★

Nam!!! Hvordan lager du søtpotet chipsa? Blir det godt? ;)
Jeg vet ikke ennå, har ikke stekt de ferdig ennå:p:p:p:p
Bare kutter opp i biter i ca "stor chips" str. Har på litt olje, salt og pepper, og kanskje litt hvitløk hvis man vil. Stekes i ca 15 min til de er gyldne utenpå og myke inni:D:D:D
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke ennå, har ikke stekt de ferdig ennå:p:p:p:p
Bare kutter opp i biter i ca "stor chips" str. Har på litt olje, salt og pepper, og kanskje litt hvitløk hvis man vil. Stekes i ca 15 min til de er gyldne utenpå og myke inni:D:D:D
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Hvordan smakte det? Jeg skal lage i morra :D

Hvordan smakte det? Jeg skal lage i morra :D
det var veldig godt syns jeg!!!! Smakte best i kombinasjonen med bacon:p:p
Det søtenog det salte utfyller hverandre veldig godt!! :-)
★☆★duppedingsen★☆★

jeg hadde ovnen på mellom 230 og 250 grader :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Åh, akkurat i dag kunne jeg tenkt meg en tur i bakken og stå litt ski ja.... Lillebror driver med sånn Twintip ski ting , og ser jo SÅÅÅÅ moro ut!!!

★☆★duppedingsen★☆★

Åh, akkurat i dag kunne jeg tenkt meg en tur i bakken og stå litt ski ja.... Lillebror driver med sånn Twintip ski ting , og ser jo SÅÅÅÅ moro ut!!!

★☆★duppedingsen★☆★
Åh, det er kjempegøy!!! Love it ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da legger jeg sikkert bare på meg:(
jeg har spist mere bacon den uka her enn jeg vanligvis gjør på en hel mnd jeg, men klart, "mister jo alt fetret fra melk, smør, ost osv da :-P

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp