Jeg burde tydeligvis ikke. Men typisk at treningen er tirs og torsmed andre ord må du ikke trene dagen før veiing!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★
Trenger veiedag en lørdag igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde tydeligvis ikke. Men typisk at treningen er tirs og torsmed andre ord må du ikke trene dagen før veiing!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★
Jeg burde tydeligvis ikke. Men typisk at treningen er tirs og tors
Jeg burde tydeligvis ikke. Men typisk at treningen er tirs og tors
Nam!!! Hvordan lager du søtpotet chipsa? Blir det godt?*parmadilien gjør ting hun ikke kan:
helstekt indrefilet surret i bacon og ovnsbakte grlnnsaker med Søtpotet"chips" , (og bernaisse saus til gubben da)Vis vedlegget 49006
★☆★duppedingsen★☆★
Jeg vet ikke ennå, har ikke stekt de ferdig ennåNam!!! Hvordan lager du søtpotet chipsa? Blir det godt?
Hvordan smakte det? Jeg skal lage i morraJeg vet ikke ennå, har ikke stekt de ferdig ennå
Bare kutter opp i biter i ca "stor chips" str. Har på litt olje, salt og pepper, og kanskje litt hvitløk hvis man vil. Stekes i ca 15 min til de er gyldne utenpå og myke inni
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
det var veldig godt syns jeg!!!! Smakte best i kombinasjonen med baconHvordan smakte det? Jeg skal lage i morra
Men jeg skal ikke spise bacon, men får krydre godt dadet var veldig godt syns jeg!!!! Smakte best i kombinasjonen med bacon
Det søtenog det salte utfyller hverandre veldig godt!!
★☆★duppedingsen★☆★
Hvorfor ikke bacon?Men jeg skal ikke spise bacon, men får krydre godt da
hvorfor ikke spise bacon??Men jeg skal ikke spise bacon, men får krydre godt da
Eller e din trening tirsdag og torsdag? Meg som missforstod hihi
Åh, det er kjempegøy!!! Love it ♥Åh, akkurat i dag kunne jeg tenkt meg en tur i bakken og stå litt ski ja.... Lillebror driver med sånn Twintip ski ting , og ser jo SÅÅÅÅ moro ut!!!
★☆★duppedingsen★☆★
Masse fettHvorfor ikke bacon?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da legger jeg sikkert bare på meghvorfor ikke spise bacon??
★☆★duppedingsen★☆★
jeg har spist mere bacon den uka her enn jeg vanligvis gjør på en hel mnd jeg, men klart, "mister jo alt fetret fra melk, smør, ost osv daDa legger jeg sikkert bare på meg